kijk het zit zo... ik ben sinds een half jaar met een paar vrienden een clan begonnen.. toen had ik als naam gekozen PuMp_X-n
vrij vertaald betekent dat pump actie..maarja je wordt beter he en je realiseert dat een shotgun zuigt bij ut leven....maar je zit wel met die stomme naam..
dus ik loop al een paar weken te kankeren op ons forum over dat ik dus een andere naam wou...
toen ben ik voor een keus gezet (dmv een poll) of je kist binnen 2 dagen een andere naam of je kunt opzouten
nou ben ik niet zo creatief van geest...dus bij deze vraag ik hulp aan elke gamer op dit forum..
het mag niet te patserig zijn....maar ook niet zo een noob naam want ik ben geen noob....
het moet ongeveer zoiets zijn als dit; Tri2gger_Ha-p, La-Z-aSs(een paar van onze teamleden...
ik had er al een paar en daar zou ik graag wat meningen over horen? ; 4N|M4L, oblivion, 4uToRiTy
alvast erg bedankt! chuck(pump)