Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat zei ze tegen je?
|
Ik zou gewoon letten op de manier waarop iemand het uitspreekt!
Lijkt me leuk kan je heel saai uitspreken maar ook eruit gooien haha. Precies hetzelfde voor "is goed" Als een meisje zegt.. jaaaa is goed!!!!! nou dan zit t wel goed (haha wat een redenering)
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Pas wanneer ze een smoesje begint te verzinnen zit je fout... Zolang ze ja zegt en het klinkt enthousiast dan is het altijd goed, maakt niet uit was ze nou precies zegt. |
![]() |
|
Jongen, maak je asjeblieft niet zo druk om dit minidingetje. Waarschijnlijk weet ze zelf eens meer wat ze gezegd hebt en je vroeg haar mee en ze heeft een positief antwoord gegeven.
PUNT
Laatst gewijzigd op 28-12-2002 om 14:59. |
![]() |
|
Dat scheelt heel erg per persoon.
Als ik bijvoorbeeld naar mezelf kijk. Ik zal echt nooit heel uitbundig zeggen dat ik iets helemaal fantastisch vind. Als ik zeg: ja dat is wel leuk.. dan bedoel ik heel vaak dat ik het gewoon super cool vind, maar dan uit ik dat gewoon niet zo. Dus dat verschil tussen "is goed" en "lijkt me leuk" is denk ik niet echt te vergelijken.
|
Verwijderd
|
oei, ik krijg nou opeens hele erge herinneringen
![]() denk dat ondanks dat ik heel eerlijk ben toch moeite heb mensen te kwetsen, maar ja hij had ook wel een erg vreemd smoesje verzonnen om me nummer te krijgen... " Okee maar ik heb volgende week PW week en ik moet echt leren dus ik heb deze week en volgende week eht geen tijd (de waarheid)" " okee dan bel ik wel erna" volgende dag ging de telefoon ![]() toen onder druk maar de waarheid vertelt... eh moraal: soms willen ze je niet kwetsen (of bitchie overkomen) dus soms menen ze het niet.. Sorry als ik nu juist de sitatie weer onzeker maak, maar tis nou eenmaal zo... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
is goed = ja, wordt leuk
|
Ik vind ''Lijkt me leuk!'' heel goed klinken, zal ik maar zeggen.. (tja hangt dr natuurlijk wel vanaf hoe ze het dan zegt, maar lijkt mij dat als je zoiets zegt dat je dat wel enthousiast doet...)
Dat komt spontaan over en ook alsof het je echt leuk lijkt... ''is goed'' komt zo passief over op de een of andere manier. Het is wel positief! Daar niet van, maar ik zou zelf zeggen ''Lijkt me leuk!" Anyway; als ze dit zegt dan zal het dus best wel goed zitten hoor, het zijn 2 positieve reacties, dus ga er voor ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ligt aan de manier waarop ze het uitspreekt, je kunt "Is goed!" met veel enthousiasme zeggen met stem en lichaamstaal, maar daarintegen ook vrij negatief als in "ok ok... toe maar dan..."... Ikzelf zou, als ik alleen de woorden zou spreken, "Ja, lijkt me leuk!" met meer overtuiging bedoelen. |
![]() |
|
Verschilt volgens mij per vrouw, en bij mij ook per keer.
"Is goed" ... heel vaak een teken van resignatie "Ja, lijkt me leuk" ... vaak omdat ik het werkelijk leuk vind, maar ook sarcastisch
|
![]() |
|
|