![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Mijn huidige vriend is ook erg dun (53 kilo bij 1m 75 ofzo
![]() Ik vind t wel prima, ik hou juist niet van van die brede jongens. En al helemaal niet van jongens met een buikje en van die brede bovenbenen die de meeste jongens hebben en wt de meeste meiden ook mooi vinden aan een jongen, van die brede bovenbenen. Vind ik dus niks maar het ligt gewoon per persoon er aan. Een brede jongen is wel mooi vind ik als hij geen bierbuik heeft of zo'n superenge strakke buik en geen dikke, gespierde bovenbenen. Bij deze jongen (mijn vriend) past dun gewoon en hij is bovendien enigzins gekleurd waardoor het er niet ongezond uitziet. |
![]() |
|
net zo veel meisjes vinden 'minder brede' jongens leuk als dat jongens 'minder slanke' meisjes leuk vinden.
en aan reacties op dit forum op dergelijke onderwerpen te lezen, zijn er zat mensen die niet persé een dun meisje willen. dus maak je geen zorgen ![]()
|
Verwijderd
|
Mja, eerder viel ik echt alleen maar op heel magere lange jongens met smalle schouders
![]() |
![]() |
|
hmm.. klinkt raar maar ik kijk met iets minder respect tegn dunne jongens aan als tegen gewone of brede..
ik bedoel, brede schouders en armen enzo zijn toch tekenen van mannelijkheid ik ben bv ong 190 cm en tegen de 90 kilo (bijna geen vet) zonder te trainen, daar ben ik trots op, gewoon goeie genen maar me broertje is 195 cm en 73 kilo, ook geen vet natuurlijk maar hij is echt een lucifer.. ok je ziet zn spieren wel ok zitten.. maar ze zijn klein.. en dan dwing je geen respect af als ik een meisje zou zijn zou ik cker op brede jongens (met een klein buikje, NET geen broodjes) vallen
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik vind dunne jongens niet iewwww, ik heb er een als vriend. Hij heeft wel een paar spiertjes in z'n schouder maar ik heb liever een lekker plat buikje dan dattie van overvloed aan spieren uit zn shirt scheurt, das pas ranzig!
|
Verwijderd
|
Naja, ze moeten niet zo dun zijn dat ik het gevoel heb dat ik ze kan breken, maar mijn vriend is ook wel redelijk dun en daar heb ik aaabsoluut GEEN problemen mee. En zn spiertjes komen mooi uit
![]() ![]() ![]() Woei! Niet erg dus, dunne jongens.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
alsof je daar ook maar íets zelf voor hebt moeten of kunnen doen. ik vind 't idd een beetje raar... respect krijg je toch door hoe je bent als persoon? wat je zelf doet enzo? Lijkt me niet dat je dat krijgt vanwege het feit dat je goeie genen hebt...
|
![]() |
mij maakt het niets uit, als ze maar lekker kunnen knuffelen.
ben net op vakantie geweest en mis nu alweer de knuffels van iedereen.........vandaar zo'n zinloos antwoord maar het boeit me echt niet, alstie maar lief is
||
![]() |
Citaat:
![]() Als de jongen leuk is, maakt zijn figuur me niet zoveel uit. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
zoals jullie zien, magere knullen, is er nog hoop! nu ben ik ook een skelet met huid (61kg bij 186cm) en ik heb ook een vriendin... uiterlijk is niet echt belangrijk denk ik. t gaat om het innerlijk
(cliché ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vind het allemaal wel best..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Figuur Verwijderd | 307 | 31-12-2007 07:38 | |
Liefde & Relatie |
En ik dan??? Alpha_Omega | 32 | 18-10-2005 17:31 | |
Seksualiteit |
Dunne Meisjes MissReplay | 0 | 17-02-2004 20:32 | |
Lifestyle |
Wat vind je sexy bij mannen/vrouwen? Verwijderd | 123 | 15-01-2004 22:50 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meiden van jongens met dikke buik xwouter | 139 | 14-01-2003 15:56 | |
Seksualiteit |
Slanke of mollige meiden? (voor jongens) )Vampje( | 70 | 10-02-2002 23:06 |