Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2002, 18:52
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Allo, ik ga een klein projectje opzetten. Nou ja, klein.. Ik wil het toch erg groot houden. Wat gaan we doen?
We gaan een soort Indy film in elkaar knutselen (script enzo word al geschreven) en daarvoor hebben we nog een aantal mensen nodig die het leuk vinden om te acteren. Je moet natuurlijk wel wat van Indiana Jones afweten en goed Engels kunnen, en natuurlijk geen bezwaar hebben om naar een bepaalde plek te komen om te filmen. Voor meer informatie kan je hier kijken: http://www.theraider.net/theraven/sh...threadid=1319. Wie heeft er zin om mee te helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2002, 20:03
dopehead
dopehead is offline
ik ben ook 14 weet niet veel van indiana jones af maar kan wel leren wil wel een film maken dus kijk wel ff je hoort het nog.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 20:03
dopehead
dopehead is offline
rare site forum weer lama.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 12:35
klinkguppie
Citaat:
Tiger_Wolf schreef:
Allo, ik ga een klein projectje opzetten. Nou ja, klein.. Ik wil het toch erg groot houden. Wat gaan we doen?
We gaan een soort Indy film in elkaar knutselen (script enzo word al geschreven) en daarvoor hebben we nog een aantal mensen nodig die het leuk vinden om te acteren. Je moet natuurlijk wel wat van Indiana Jones afweten en goed Engels kunnen, en natuurlijk geen bezwaar hebben om naar een bepaalde plek te komen om te filmen. Voor meer informatie kan je hier kijken: http://www.theraider.net/theraven/sh...threadid=1319. Wie heeft er zin om mee te helpen?

Kan je iets duidelijker zijn met wat je precies bedoelt: WIE HEEFT ER ZIN OM MEE TE HELPEN???
En welke plek om te filmen heb je in gedachten dan?

Btw voor de mensen die helemaal niets vna Indy afweten, kijk donderdag maar naar BBC2 (20.30 volgens mij...)aankomende donderdag is r The Temple of Doom op, vorige week was the Raiders of the lost ark r op (zonder reclame tussendoor!! hiep hoi!!) en volgende week komt t derde filmpie r op....
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 13:41
legatus
legatus is offline
helpen waarmee? Cast? Crew?
Preproduktie, produktie of postproduktie?
Oud 16-01-2002, 13:55
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Ik zeg al dat we acteurs nodig hebben. Crew hebben we al zo'n beetje bij elkaar en het script wordt binnenkort inelkaar gezet. We dachten te gaan filmen in de Ardennen, Luxemburg en de Drunense Duinen. Dus ja, allemaal in het zuiden en je zal dus daar moeten overnachten. Het is nog niet helemaal zeker of het wel van de grond komt, we hebben alleen de juiste mensen nodig. Dus als je gewoon zin hebt om te acteren in een film die zo'n beetje de hele wereld rond gaat via het net, schrijf je dan alvast in. En ja, stuur me ook een mailtje, zou fijn zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 14:04
klinkguppie
Zo te horen wil je het groots op gaan zetten! je lijkt wel Spielberg himself!

K zal r nog eventjes over na moeten denken hoor...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 14:26
Verwijderd
Klinkt onwijs cool, maar wanneer had je precies in gedachten, wat voor soort film, hoeveel mensen wat voor types etc etc... misschien iets meer uitleg?

... en we moeten het natuurlijk nog even over het geld hebben

maar bel maar, en I'm in
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 14:56
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Voordat iedereen begint van, ik wil zoveel geld en ik zoveel geld, sorry, maar nee.. Het is eigenlijk bedoelt als fan film, maar het geeft je natuurlijk wel de eeuwige roem.
Wij willen zoiets als dit (http://www.theraider.net/community/theater/hidden_treasure.php) in elkaar zetten, maar zoals je ziet beter. Alles wordt natuurlijk in het Engels ingesproken. Filmen willen we in de zomervakantie doen, dus dat duurt nog een tijdje. Het is nu nog gewoon inschrijven en als het doorgaat neem ik gewoon contact met je op.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 14:58
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Oja over de types, daar weten we nog niks van. Als het script af is weten we dat wel, maar dat duurt nog wel een tijdje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten