Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2002, 11:12
Hulsie
Hulsie is offline
Hallo allemaal!
wie heeftde gsts 16 jan gezien en waar ging het over?
Groetjes brigitte
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2002, 12:09
Aurora
Aurora is offline
Sjiiiit ik heb het toevallig gister voor het eerst in een langggge tijd weer eens gezien..komt ie

*Gijs maakt het uit met Cleo, Cleo huilen, Anita komt erachter en gaat met Gijs praten. Hij zegt dat hij haar niet aankon, omdat ze veel sterker (??) was dan hij..ik weet niet, het was een beetje vaag

*Janine wil graag dat Lucas bij haar is, en Ludo vindt het goed want hij wil dat zij gelukkig is...oftewel hij wil Lucas wel in huis...maar Stefano vindt dat niet zo'n goed plan!!

*Charlie is naar Sydney gegaan en ze zag allerlei foto's van modellen hangen, vond ze errug interessant geloof ik

*Barbara denkt dat Isabelle uit hun huis is gegaan omdat ze te moederlijk was...Als ze Isabella vraagt of ze mee naar de stad gaat laat Isabella merken dat ze het niet wil. Ze schrijft Jef een brief dat ze Charlie en Barbara niet meer onder ogen kan komen en stuurt hem het kettinkje terug dat ze van hem heeft gehad.

*Een of andere man (Marcus?) heeft tegen zijn vriendin (geen id wie ze is of hoe ze heet) gezegd dat hij de erfenis op wil geven voor haar, omdat zij daar kwaad over was (dat hij geld belangrijker vindt dan haar)

Nah, dat was het geloof ik wel zo'n beetje, alleen ik heb geeeeeeeeen ideej meer wat het einde was...
Oud 17-01-2002, 13:40
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
bloem schreef:
*Een of andere man (Marcus?) heeft tegen zijn vriendin (geen id wie ze is of hoe ze heet) gezegd dat hij de erfenis op wil geven voor haar, omdat zij daar kwaad over was (dat hij geld belangrijker vindt dan haar)

Nah, dat was het geloof ik wel zo'n beetje, alleen ik heb geeeeeeeeen ideej meer wat het einde was...
die man was idd Marcus en zijn vriendin heet Gwen. En dat hij haar zo aan het overtuigen was was ook gelijk het einde..
Oud 17-01-2002, 16:29
MeCute1983
MeCute1983 is offline
ohjaah, nog iets.. die Gwen was met een vriendin aan het bellen en vertelde haar dat ze zwanger was van dat Marcus-vriendjûh van d'r, maar ze was volgens mij niet echt van plan het hem te gaan vertellen.. En toen kwam Marcus binnen.. Zo nu ben je weer helemaal bij
Oud 17-01-2002, 16:47
scala
scala is offline
keej dan khad et ff gemist tenku
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 19:10
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hulsie schreef:
Hallo allemaal!
wie heeftde gsts 16 jan gezien en waar ging het over?
Groetjes brigitte
hoezo verslaafd?
oke, ik kijk het ook, maar als ik wat dagen mis (maandag en dinsdag onder andere) ga ik niet iedereen vragen wat er gebeurt is!

maar oke, deed ik vroeger ook, dus verder geen commentaar

Reageren

Regels voor berichten