Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2002, 21:36
Verwijderd
Haai,
Ik wil een digitale camera kopen van rond de 200 euro, en nou kwam ik op deze :Fuji Finepix A201 digitale camera.

2 megapixel
1600 x 1200 resolutie
Video opnamen
Uitstekende kleuren
Handige bediening
Zuinig met energie
16 Mb smartmedia

Alleen het type aanduiding voorop en de LCD monitor aan de achterzijde verraad dat deze moderne handzaam kleine camera een digitale camera is. De FinePix A 201 combineert eenvoudige bediening met het plezier en de mogelijkheden van digitaal fotograferen. De 2.1 Megapixel CCD met zo'n 2 miljoen voor het beeld effectieve Fujifilm's vierkante pixels staat borg voor uitstekende kleurkwaliteit. Het beeldformaat is groot genoeg voor uitstekende 10 x 15 tot 13 x 18 fotoafdrukken. Heel bijzonder voor de prijsklasse is de mogelijkheid om bewegende beelden in video opnamen vast te leggen.

Is dat wat om fotos bij concerten enzo mee te maken(filmen)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2002, 20:01
Razzle
Razzle is offline
1) Zuinig zijn digitale camera's nooti met energie.
2) Foto's maken tijdens concerten? Mag dat? Ervanuitgaande dat je een flitser zal gaan gebruiken...
3) Flimen is slechte kwaliteit met fotocamera's, vanzelfsprekend!
4) Deze camera is zijn geld echt wel waard! Tip dus!
Oud 17-12-2002, 20:53
Verwijderd
Cool
Jaah hij was in aanbieding zelfs geloof im voor 220 euro,das helemaal flex
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:45
Verwijderd
Filmen is gaar, ten eerste kan je maar 2 minuten filmen en ten tweede heb je er geen geluid bij. Voor foto's is ie wel geschikt, het enige jammere is dat ie maar 3keer zoomt, wat voor concerten wel es gaar kan zijn maar dan moet je maar gewoon vooraan gaan staan

220 euro is totaal geen geld ik geloof dat ik bijna het dubbele betaalde.. maar je wil 'm bij de kijkshop kopen?

ps heb je de fotos van lacuna coil gezien?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:26
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Filmen is gaar, ten eerste kan je maar 2 minuten filmen en ten tweede heb je er geen geluid bij. Voor foto's is ie wel geschikt, het enige jammere is dat ie maar 3keer zoomt, wat voor concerten wel es gaar kan zijn maar dan moet je maar gewoon vooraan gaan staan

220 euro is totaal geen geld ik geloof dat ik bijna het dubbele betaalde.. maar je wil 'm bij de kijkshop kopen?

ps heb je de fotos van lacuna coil gezien?
hmmjah het gaat ook vooral om fotos hoor, als ik mooie filmpjes wil maken zou ik een echte camera kopen oid...
vooraan staan is no prob

enne hij was geloof ik bij foto klein in de aanbieding voor 220, als het deze was tenminste..als ie al uitverkocht is oid koop ik em bij dixons, daar issie goedkoper dan kijkshop

owjah fotos heb ik gezien, maar zou je de link nog een x willen geven? dan kan ik nog ff goed kijken
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 20:42
Verwijderd
jeeeej ik heb net een 204 gekocht, geweldig *blij*
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 20:29
Razzle
Razzle is offline
Reageren

Regels voor berichten