Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar heb je nooit het gevoel gehad dat je naar iets stoms hebt zitten kijken? Er zijn toch genoeg programma's zonder inhoud? En er zijn toch ook programma's op de tv die nergens over gaan? |
![]() |
|
Ik kijk Dawson's Creek, en af en toe uit school Oprah, en Sex and the City (toch wel overwegend dingen voor vrouwen) maar ik kijk ook naar algemeen geaccepteerde programma's. Ik schaam me niet echt, maar ik zou bij een vriend niet snel zeggen "hee, ik moet weg want Dawson's Creek begint zo"
||
![]() |
Citaat:
Ik snap echt niet wat ik daar vroeger leuk aan vond... Okee even terug naar de vraag, ik schaam me ook wel eens voor wat ik kijk want ik kijk wel eens sexfilms (jaaahaa eerlijk van mij he!) Maar wel aleen om te zien hoe dom het is he, en na een paar minuten ben ik al die kreunende wijven wel weer een beetje zat... |
![]() |
|
Programma's als Lijn 4 (vroeger Call Tv op Veronica) kijk ik nog wel ns op een vrije dag of als ik ziek ben en er net zulke belachelijke programma's of andere intressante bagger te zien is. Hoewel je weet dat het eigenlijk niets is, blijf je toch kijken en later denk je wat heb ik er eigenlijk aan gehad, waarom heb ik daar mn tijd aan besteed, wat is de meerwaarde dat ik die ellende me heb laten aanschouwen, en toch gebeurd het telkens weer, dus morgen ben ik om 9:30 weer klaar voor Lijn4.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Films, TV & Radio |
Schaamte voor je tv-keuze Balance | 62 | 19-08-2005 15:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |