![]() |
|
Iemand hier ervaring mee?! Ik ben namelijk van plan dit jaar een ps2 aan te schaffen met zo'n kastje (dat je hem op je monitor kan aansluiten)..... Ik heb namelijk geen goede tv en wel een 19" monitor
![]() http://www.futuremax.nl/ps2img/groot/ps2-vgabox.jpg Kun je een ps2 makkelijk op pc speakertjes aansluiten? (ik heb zo'n simpel cambridge soundworks setje met 4 speakers en subwoofer, 2 stekkertjes in computer 1 voor voor 1 voor achter) ![]() edit: ik zie net dat er op de meeste van die vga kastjes .. ook een soundcard aansluiting zit hm.. Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 19:15. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben er wel tevreden mee op twee nadelen na. 1. Dat kreng werd bij mij enorm heet; en als die heet werd ging het beeld een beetje storen. Best kut ('k heb de schroevedraaier gepakt en het plastic omhulsel eraf geschroeft zodat de warme wat makkelijker wegkon en dat hielp goed; geen storing meer.) 2. Als ik dat ding dus tussen mijn monitor en computer hebt zitten kwa aansluiting (dus draad vanaf VGA kaart naar ding naar monitor en PS2 uit) was er slecht beeld bij mij wanneer ik dus op m'n PC bezig was; niet zuiver meer. Dus dat doe ik ook nooit; ook best kut. Kortom als ik ga spelen haal ik monitorstekker uit computer en plug hem daarin. Zit trouwens inderdaad ook geluidsaansluiting bij; die switch die dus ook automatisch voor je. Zie je ook wel aan plaatje; zit aan linkerkant.
Laatst gewijzigd op 04-01-2003 om 02:52. |
![]() |
|
|