Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1e strofe is geen onnodige informatie en waarom - dom rijmt gewoon goed Die 1e mag qua rijm dan niet mooi in elkaar zitten leg 'ns uit kip, uw dichtsels steken prima in elkaar naar mijn mening
||
![]() |
Citaat:
Ik vind de rijm niet zo mooi, omdat het hier en daar wat gedwongen lijkt.(in 1e gedicht.). 2e strofe laatste 2 zinnen, 3e strofe laatste zin. Naar mijn gevoel dan.
|
![]() |
lieveling,
kvind vooral de tweede heel erg mooi, maar dan vooral om de laatste strofe daarvan, die is het best! en het eerste gedicht vind ik helemaal niet slecht, dat wacht/ verwacht heb je toch gewoon expres zo gekozen en zoniet ja dan niet kvind het gevoel heel mooi spreken maar ik snap wat ze met de kritiek bedoelen, ook al was het me niet eens OPGEVALLEN! hoe ist met jou? kbennet terug kbel je wel daaag xje
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoeken naar bandleden, zangers, zangeressen enz WilliamH4T | 0 | 07-01-2010 16:27 | |
Psychologie |
Hoe moet ik hulp zoeken? Verwijderd | 4 | 22-09-2007 16:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Enquete - Acht korte vragen Lord Dolphin | 183 | 09-08-2007 17:05 | |
De Kantine |
Daadwerkelijk (Rap) Mathijs_Static | 8 | 07-04-2005 08:43 | |
Software & Hardware |
[Browsers] 'Vernieuwen' knop terug? Verwijderd | 11 | 05-04-2004 20:45 | |
Psychologie |
Waarom zoek je (on)bewust steeds de 'dingen' op die je verdriet doen? Palmboompje | 2 | 29-03-2002 16:37 |