Advertentie | |
|
![]() |
|
Leuke film, wat je ook kan verwachten als het van casa Pixar komt.
Mei is de maand dat de nieuwe animatie film uit komt van Pixar : Finding Nemo . |
![]() |
|
![]() |
Dat heb ik dus wel gedaan : op het eind kwam al dat kleffe gedoe van die 2 miertjes, dus ik d8: ok, eind goed al goed...doorzeppen maar
![]() Maar goed, ik vond de film wel mooi gemaakt, echt super ![]() Ik zou de engelse versie wel es willen zien, die hebben meestal wat leukere stemmetjes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() was wel een coole film trouwens wat ik er dan van heb gezien. |
![]() |
|
ik heb m toevallig gekeken omdat ik aan het zappen was
![]()
|
![]() |
ja kep em ook gezien op de tv, maar vond nederlandse versie niet echt erg... peter lusse was wel goed enzo.. ook wel geinig, allemaal stemmen achterhalen wie ut ook alweer waren.
maar al die nieuwe disneyfilms zijne cht verassend goed. monsters inc was ook al vet grappig! maar dit ook wereldflm, vooral bloopers ![]()
|
Het probleem met Disney VHS die je van je ouders hebt gekregen: Allemaal nederlands gesproken, en dus RUK!
Een Luizeleven heb ik daarom dan ook NIET gekeken, in het engels zijn ze veel leuker! Dat is puur, en ook de enige versie waar een ouder kind (volwassen kinderen ![]() ![]() Gelukkig heeft de Disney DVD Nederlands en Engels erop staan (plus soms nog een ziljoen andere rare talen). (is nu Toy Story 2 aan het kijken, engels natuurlijk!)
||
Citaat:
PIXAR maakt de films, DISNEY zorgt echter voor de branding (naamsbekendheid = promotie) en maakt gebruik van hun distributie kanalen voor maximale benutting in de bioscopen rond de wereld.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() de rest van de film was ook wel leuk.... maar die bloopers waren egt geweldig gewoon
||
Citaat:
![]()
|
kWilde ook liever A Bug´s Life zien dan een Luizenleven, maar zo goed engels kan ik niet. Dus ik was bang dak dan de heflt van de film niet zou snappen!
Maar een Luizenleven, ook al was die NL gesproken, was echt cool! Zo grappig en lief! Die man van Vrienden voor het Leven (Peter Lusse?) sprak de mier Flip in, dus kvond t wel goed gedaan. Hij kan dat wel. En dat lieveheersbeestje dat zich stoer voordoet, maar eigenlijk heel schattig is ![]() Maar inderdaad die bloopers waren het hoogtepunt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
wel geniaal!! bloebers in een animatie film ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaike Leigh-waarderingstopic #1692 Verwijderd | 500 | 13-08-2012 20:19 | |
De Kantine |
Supersaai vs superskinny #1588 fizzle-fluffy | 500 | 26-07-2011 16:03 | |
De Kantine |
[Spel] AlfaPica #1 Yoshimare | 411 | 16-11-2008 22:48 | |
Films, TV & Radio |
Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien filmtopic Rooster | 498 | 11-01-2008 11:28 | |
Films, TV & Radio |
De Beste Pixarfilm rijk_v | 63 | 30-05-2004 19:56 |