Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2002, 14:44
Isa
Isa is offline
gisteren gezien. echt coole film. grappig gemaakt en een leuk verhaal. en die zogenaamde bloopers op het einde waren echt wel vet. wat vonden jullie van deze film?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2002, 15:53
Iduna
Iduna is offline
Gisteren was toch de Nederlandse versie op tv?
Nou ja ik heb paar dagen geleden A Bug's Life op BBC gezien. Ik vond m best wel leuk en lief. Die 'circusbugs' en Dot, cute.

Welke bloopers bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 16:35
Verwijderd
eigenlijk 't zelfde als jullie..
*leuk, grappig, lief*

Dat kleine miertje was lief
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 16:55
Isa
Isa is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:

aan het einde van de film tijdens de aftiteling, niet gekeken neem ik aan? in ongeveer het midden van de aftiteling verscheen er een klein schermpje links met daarin een aantal bloopers van de mieren.

jeweetwel, je hebt weleens in films dat acteurs soms tijdens een scene beginnen te lachen. nu hebben ze dat nagemaakt en moest bijvoorbeeld prinses Atta zogenaamd hard lachen toen
Hopper zei 'Are you saying I look stupid'?

zoals dat gedaan werd was wel grapig.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 16:55
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:

aan het einde hebben ze bloopers gemaakt, echt heel kewl. moet je de tv niet meteen uitzetten als de aftiteling begint!
Oud 27-12-2002, 17:15
Blubje
Blubje is offline
ik ging m kijken, maar toen bleek t de nederlandse versie te zijn dus toen ging ik niet meer kijken, en toen ging k met mn moeder babe kijken die k al had gezien...?
Oud 27-12-2002, 17:18
TAFKAB
TAFKAB is offline
Leuke film, wat je ook kan verwachten als het van casa Pixar komt.
Mei is de maand dat de nieuwe animatie film uit komt van Pixar :
Finding Nemo .
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 17:21
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Dat heb ik dus wel gedaan : op het eind kwam al dat kleffe gedoe van die 2 miertjes, dus ik d8: ok, eind goed al goed...doorzeppen maar

Maar goed, ik vond de film wel mooi gemaakt, echt super Verhaallijn was wel wat minder, beetje cliché enz...

Ik zou de engelse versie wel es willen zien, die hebben meestal wat leukere stemmetjes
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 18:19
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
-Enid- schreef:
aan het einde hebben ze bloopers gemaakt, echt heel kewl. moet je de tv niet meteen uitzetten als de aftiteling begint!
bij monsters inc hadden ze ook van die "zogenaamde" bloopers. die waren echt geweldig en ik had eigenlijk wel kunnen verwachten dat ze ook in a bug's life zouden zitten, maar toch doorgezapt bij de aftiteling. ja ik snap mezelf soms ook niet

was wel een coole film trouwens wat ik er dan van heb gezien.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 18:19
Shibby
Shibby is offline
ik heb m toevallig gekeken omdat ik aan het zappen was ik dacht eigenlijk dat ie kinderachtig was maar viel heel erg mee...ik vond de film cool
Oud 27-12-2002, 19:09
cup a soup
cup a soup is offline
ja kep em ook gezien op de tv, maar vond nederlandse versie niet echt erg... peter lusse was wel goed enzo.. ook wel geinig, allemaal stemmen achterhalen wie ut ook alweer waren.
maar al die nieuwe disneyfilms zijne cht verassend goed. monsters inc was ook al vet grappig!
maar dit ook wereldflm, vooral bloopers
Oud 27-12-2002, 19:25
Justice
Justice is offline
Het probleem met Disney VHS die je van je ouders hebt gekregen: Allemaal nederlands gesproken, en dus RUK!

Een Luizeleven heb ik daarom dan ook NIET gekeken, in het engels zijn ze veel leuker! Dat is puur, en ook de enige versie waar een ouder kind (volwassen kinderen ) wat aan hebben. In het origineel engels zitten er namelijk vaak leuke "volwassen" geintjes in!

Gelukkig heeft de Disney DVD Nederlands en Engels erop staan (plus soms nog een ziljoen andere rare talen). (is nu Toy Story 2 aan het kijken, engels natuurlijk!)
Oud 27-12-2002, 20:09
Verwijderd
Ik wilde m wel kijken maar toen ik zag dat ie Nederlands was heb ik het toch maar niet meer gedaan..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 09:01
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
a bug's life/monsters inc. is toch door pixar animation studios (oid) gemaakt? (of hoort dat weer bij disney?)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 10:44
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
a bug's life/monsters inc. is toch door pixar animation studios (oid) gemaakt? (of hoort dat weer bij disney?)
Nee.
PIXAR maakt de films, DISNEY zorgt echter voor de branding (naamsbekendheid = promotie) en maakt gebruik van hun distributie kanalen voor maximale benutting in de bioscopen rond de wereld..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 12:53
purplerose
purplerose is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
aan het einde van de film tijdens de aftiteling, niet gekeken neem ik aan? in ongeveer het midden van de aftiteling verscheen er een klein schermpje links met daarin een aantal bloopers van de mieren.

jeweetwel, je hebt weleens in films dat acteurs soms tijdens een scene beginnen te lachen. nu hebben ze dat nagemaakt en moest bijvoorbeeld prinses Atta zogenaamd hard lachen toen

HAHA ja die ware wel grappg ja ..hahahahah ja sorry hoor maar hij kijkt zo gek naar me!

de rest van de film was ook wel leuk.... maar die bloopers waren egt geweldig gewoon
Oud 28-12-2002, 14:51
Forumtalker
Forumtalker is offline
Ik vond hem wel geinig
Oud 28-12-2002, 14:51
Forumtalker
Forumtalker is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

Ja haha dat was cool
Oud 31-12-2002, 11:55
BCR
BCR is offline
kWilde ook liever A Bug´s Life zien dan een Luizenleven, maar zo goed engels kan ik niet. Dus ik was bang dak dan de heflt van de film niet zou snappen!
Maar een Luizenleven, ook al was die NL gesproken, was echt cool! Zo grappig en lief!
Die man van Vrienden voor het Leven (Peter Lusse?) sprak de mier Flip in, dus kvond t wel goed gedaan. Hij kan dat wel.

En dat lieveheersbeestje dat zich stoer voordoet, maar eigenlijk heel schattig is

Maar inderdaad die bloopers waren het hoogtepunt Muhaha!
Oud 31-12-2002, 12:25
Iduna
Iduna is offline
Oh dat! Ja, dat heb ik toch wel gezien
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 02:45
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
gisteren gezien. echt coole film. grappig gemaakt en een leuk verhaal. en die zogenaamde bloopers op het einde waren echt wel vet. wat vonden jullie van deze film?
de bloobers staan toch alleen op dvd en video?
wel geniaal!! bloebers in een animatie film
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten