Advertentie | |
|
![]() |
|
het is meer een psychologische vraag. ik kan me makkelijker laten gaan qua huilen bij een film als er mensen zijn die de film niet verstieren voor mij. Dit houd in dat als een stelletje lamlullen een drama zitten te kijken, ik niet mee kan leven omdat er te veel gezeken word over het feit dat er geen goeie aktie of iets anders op is wat hun intelligentie of smaak benaderd.
|
ik gister nog; my girl zooo mooi! en ik dacht, goed dat ik m opneem als ik dan een x alleen thuis ben ga ik lekker zitten huilen. gelijk ook armageddon etc. kijken
![]() ![]() bleek dat ik de videorecorder op het verkeerde net had staa; 1 uur en 42 minuten the box. KUT |
![]() |
|
![]() |
deze film is niet echt een mooie film maar wel 1 waar ik nog steeds om moet huilen: American History X (over skinheads). Is 1 van m'n lievelingsfilms. Verder kreeg ik vroeger een brok in de keel van Forrest Gump en krijg ik nog steeds een brok in de keel bij The Green Mile. Moest de eerste keer dat ik ernaar keek ook huilen bij Platoon, als ze in dat dorp zijn en ze de Vietnamezen mishandelen en 1 meisje verkrachten en daarna d'r moeder doodschieten.
Verder moest ik toen ik klein was soms huilen om Alfred J. Kwak (ik was daar dol op!!) en heb ook gehuild met Bambi. Nu huil ik niet meer tijdens films, alleen dan nog steeds soms bij American History X, maar hoe meer ik het kijk, hoe meer de tranen zich gewoon in een brok in de keel vervormen.
|
Ik ga het niet tegen zitten houden, ik veeg gewoon onopvallend m'n tranen weg...
Ik huil niet zo vaak bij films. LotR:FotR wel, toen Boromir stierf (en als je dit nu nog een spoiler vind, bollocks to you). Ik wist dat het ging gebeuren maar die scene was zo ontzettend goed gespeelt.. helemaal met in je achterhoofd wat er later in het verhaal gebeurt moest ik wel wat tranen wegvegen.
|
ja, heel irri... krijg je dat geknipper met je ogen, dat je al weet dat je net zo goed kan gaan huilen omdat het toch wel duidelijk is haha, of dat je snel wat te drinken gaat halen
![]() in me eentje laat ik het gewoon gaan en met vriendinnen ook, maar met familie ofzo niet
||
![]() |
Citaat:
David de kabouter lied kijk nu maar mee. Het mag nu wel weer tot de mens belooft weer goed voor je te zijn zingen zullen weer je sterren en je bos en de hemel zal weer schitteren als voorheen. Kijk nu toch hoe alle steden huilen. Hoe al de water leiden. Hoe de mens nergen recpect voor heeft. Help ons nu heel snel een eind te maken. Aan de grote gevaren. Die de mens moeder natuur aan doet. Kom zing weer mee heb weer lief maak een nieuw begin. Kijk nu maar mee. Het mag nu wel weer. Tot de mens belooft weer goed voor je te zijn zingen zullen weer je sterren en je bos en de hemel zal weer schitteren als voorheen. Kom zing weer mee. Heb weer lief maak een nieuw begin. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een keer was hij een heel klein eendje en toen werd hij opgesloten in een kerker en kreeg zoon ijzeren ding om zijn halsje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||