Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2002, 15:01
Preaper
Preaper is offline
Als je in een dipje(lees: Depressieve) bui bent, kan cannabis die versterken? Ik heb er geen ervaring mee, en wil het binnenkort proberen, maar ik ben de laatste tijd vanwege recente gebeurenissen niet zo vrolijk meer.
Oud 25-12-2002, 15:15
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Eén van de basisregels omtrent drugsgebruik;

gebruik het niet wanneer je je slecht voelt!

Punt.
Oud 25-12-2002, 16:50
Preaper
Preaper is offline
Niet elke drugs is hetzelfde. Dat is generaliseren.
Iemand die hier ervaring meeheft?
Oud 25-12-2002, 17:35
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Eén van de basisregels omtrent drugsgebruik;

gebruik het niet wanneer je je slecht voelt!

Punt.
juist wel want dan voel je je goed ,tenmisnte ik en mijn vrienden hebben da altijd ,als we ons kut voelen of iets dwaarszit weed makes it alright ,kijk ik snap wel als je je kut voelt en dan pillen gaat vreten neen da gaat niet maar weed wel
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 17:52
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
verschilt per definitie per persoon.

bij mij moet ik het juist minder ga doen, omdat ik dan nog minder de dingen in ga zien.

maar als ik me goed voel, en geloof me ik voel me al een hele poos zeer zeer goed, versterkt het veel van me en geeft het me toegang tot een heleboel inspiratie die ik veelal weer vergeet, maar dingen blijven hangen en daar trek ik me dan aan op.

toen ik het deed terwijl ik down was, in da shit in de middle of nowwhere, werd ik fokking paranoid...echt weird was dat.
Oud 25-12-2002, 19:43
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
juist wel want dan voel je je goed ,tenmisnte ik en mijn vrienden hebben da altijd ,als we ons kut voelen of iets dwaarszit weed makes it alright ,kijk ik snap wel als je je kut voelt en dan pillen gaat vreten neen da gaat niet maar weed wel
Tuurlijk voel je je dan goed, dat heb ik ook. Maar als je gewoon een verstandige drugsgebruiker bent hou je jezelf aan die regel. Als je op de momenten dat het niet goed met je gaat juist gaat blowen, ontwijk je alleen maar de problemen. En dan zit er iets goed fout, lijkt mij zo.
Oud 25-12-2002, 19:43
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Preaper schreef:
Niet elke drugs is hetzelfde. Dat is generaliseren.
Iemand die hier ervaring meeheft?
Het gaat niet om de diversiteit, maar om de drugs an sich!
Oud 25-12-2002, 21:27
LM
LM is offline
Is per mensje verschillend, ik word er niej happy van! alleen heel stil en in mij zelf gekeerd. Ik zou ff beter moment afwachten als ik jou was.
Oud 25-12-2002, 21:31
drama
drama is offline
Nah, het hangt van persoon tot persoon af.

Ik heb buien dat ik door hasj juist goed kan nadenken over m'n shit en het zo kan oplossen. 2 jaar geleden blowde ik me de kanker om m'n problemen juist niet te zien. Maar in het algemeen kan ik met vrij veel zekerheid zeggen: gebruik geen drugs als je niet stabiel bent. De kans dat het je fuckt is gewoon te groot.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 21:43
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ik rook altijd wel wiet, of ik me nou goed of slecht voel. Als ik me kut voel en ik ga wiet roken en ik zit met m'n vrienden, dan komt er echt geen woord uit m'n strot. Weet echt niks te verzinnen. Maar als ik alleen ben en ik voel me kut en ik ga dan blowen dan kom ik altijd weer perfect tot mezelf en dan hoef ik ook niet te praten ofzo. Gewoon muziekie op en chillen.
Oud 26-12-2002, 11:13
Iotje
Iotje is offline
op korte termijn is het goed, dan word ik weer rustig enzow maar
ik denk dat op lange termijn alles alleen maar erger wordt, maar boeiend...........
Oud 27-12-2002, 13:00
DarkCat
DarkCat is offline
Als je je klote voelt en je gaat iets gebruiken wat je gevoel versterkt is dat niet slim. Als je je klote voelt en je gaat iets gebruiken waar je je beter door voelt, is dat meestal ook niet slim. Als het uitgewerkt is wil je meteen weer.
M.a.w. als je je klote voelt dan moet je uitkijken met wat je gebruikt.

Als ik liefdesverdriet heb ofzo wil het overigens best weleens werken om een fles wijn leeg te zuipen..
Nouhja voor die avond dan..
Oud 27-12-2002, 14:22
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
neuh...

ik krijg hele erge koppijn als ik ergens mee zit en als ik gerookt heb gaat dat vanzelf weer weg... terwijl allerlei pilletjes echt niet werken...

verder lijken de probleempjes veel makkelijker te overbruggen, en waarom zou je je een avondje kut voelen door de zelf medelijden als je ook een leuke avond kunt hebben

dus voor mij helpt het alleen maar
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 16:49
Preaper
Preaper is offline
Nou ben der alleen schijtmisselijk van geworden Vanavond nog een x proberen dan .
Voel me trouwen weer toppie dus daar hoef ik ook al geen rekening mee te houden
Bedankt voor de wijze raad he
Oud 28-12-2002, 09:06
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
Preaper schreef:
Als je in een dipje(lees: Depressieve) bui bent, kan cannabis die versterken? Ik heb er geen ervaring mee, en wil het binnenkort proberen, maar ik ben de laatste tijd vanwege recente gebeurenissen niet zo vrolijk meer.
ligt er maar net aan, als je bv alleen gaat roken en je voelt je kut, dan heb je veel kans dat het alleen maar erger wordt.
Dan kan je beter met een paar vrienden samen roken, en voor lachkick's zorgen
Oud 28-12-2002, 15:26
poecilotheria
poecilotheria is offline
mwa kweet niet, ik blow ook wel ooit als ik me kut voel (gelukkig voel ik me maar zelden klote) maar voor mij maakt het niet veel uit, kblijf over het probleem gewoon nadenken niet erger niet minder, ik heb dan alleen meer de drang om toch wat te ouwehoeren en ff die shit te vergeten al lukt dat nooit...
Oud 28-12-2002, 16:18
Griller
Griller is offline
geen last van ik ga mij altinjd alleen maar beter voelen want als ik mij kut voel is dat meestal omdat ik nog geen weed heb gehad
Oud 30-12-2002, 18:33
Blenderhead
Blenderhead is offline
t heeft bij mij niet zoveel te maken met m'n emoties....

wiet heeft niet zo'n groot effect meer....

maar met paddo's moet je het echt niet doen.....
Oud 30-12-2002, 18:36
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Griller schreef:
geen last van ik ga mij altinjd alleen maar beter voelen want als ik mij kut voel is dat meestal omdat ik nog geen weed heb gehad
kenmerken van een echte verslaving.. helaas herken ik het wel.. een joint is de oplossing
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 19:21
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
]{ing schreef:
kenmerken van een echte verslaving.. helaas herken ik het wel.. een joint is de oplossing
Oud 30-12-2002, 20:21
kleine wicca
kleine wicca is offline
mijn ervaring is dat wiet je gevoelens van dat moment idd versterkt. dus als je ff niet lekker in je vel zit moet je et denk ik niet doen, ook omdat je dan het risico gaat lopen dat je maar naar wiet grijtp om je beter te voelen als dat bij jou toevallig werkt. Ik vind dat je dr echt van moet kunnen genieten en niet om weg te zijn van je problemen, kep et geprobeerd en believe me: dat gaat gewoon niet werken.
Oud 30-12-2002, 23:23
Verwijderd
Citaat:
kleine wicca schreef:
mijn ervaring is dat wiet je gevoelens van dat moment idd versterkt. dus als je ff niet lekker in je vel zit moet je et denk ik niet doen, ook omdat je dan het risico gaat lopen dat je maar naar wiet grijtp om je beter te voelen als dat bij jou toevallig werkt. Ik vind dat je dr echt van moet kunnen genieten en niet om weg te zijn van je problemen, kep et geprobeerd en believe me: dat gaat gewoon niet werken.
ik denk dat dit per persoon verschilt... en per wiet...
serieus... zelf ben ik tegenwoordig bijna nooit down, maar als ik dat ben blow ik gewoon door, en dat vrolijkt me meestal op...

maar een keer was midden in de nacht toen ik in mijn bed lag te waterpijpen (vaaghe zin, ik weet, ik moet zo maar langs high-achter-pc ofzow...) toen was mijn bed opeens lek (waterbed) en ik was echt high... en toen voelde ik me zooo kut, ik moest em helemaal lijmen en er waren 2 lijm tubes op

maar ja, meestal vrolijk het bij mij op... maar dat geld ook niet bij iedereen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten