Advertentie | |
|
![]() |
|
verschilt per definitie per persoon.
bij mij moet ik het juist minder ga doen, omdat ik dan nog minder de dingen in ga zien. maar als ik me goed voel, en geloof me ik voel me al een hele poos zeer zeer goed, versterkt het veel van me en geeft het me toegang tot een heleboel inspiratie die ik veelal weer vergeet, maar dingen blijven hangen en daar trek ik me dan aan op. toen ik het deed terwijl ik down was, in da shit in de middle of nowwhere, werd ik fokking paranoid...echt weird was dat.
||
Citaat:
|
Nah, het hangt van persoon tot persoon af.
Ik heb buien dat ik door hasj juist goed kan nadenken over m'n shit en het zo kan oplossen. 2 jaar geleden blowde ik me de kanker om m'n problemen juist niet te zien. Maar in het algemeen kan ik met vrij veel zekerheid zeggen: gebruik geen drugs als je niet stabiel bent. De kans dat het je fuckt is gewoon te groot. |
![]() |
|
Ik rook altijd wel wiet, of ik me nou goed of slecht voel. Als ik me kut voel en ik ga wiet roken en ik zit met m'n vrienden, dan komt er echt geen woord uit m'n strot. Weet echt niks te verzinnen. Maar als ik alleen ben en ik voel me kut en ik ga dan blowen dan kom ik altijd weer perfect tot mezelf en dan hoef ik ook niet te praten ofzo. Gewoon muziekie op en chillen.
![]()
|
![]() |
Als je je klote voelt en je gaat iets gebruiken wat je gevoel versterkt is dat niet slim. Als je je klote voelt en je gaat iets gebruiken waar je je beter door voelt, is dat meestal ook niet slim. Als het uitgewerkt is wil je meteen weer.
M.a.w. als je je klote voelt dan moet je uitkijken met wat je gebruikt. Als ik liefdesverdriet heb ofzo wil het overigens best weleens werken om een fles wijn leeg te zuipen.. ![]() Nouhja voor die avond dan..
|
![]() |
neuh...
ik krijg hele erge koppijn als ik ergens mee zit en als ik gerookt heb gaat dat vanzelf weer weg... terwijl allerlei pilletjes echt niet werken... verder lijken de probleempjes veel makkelijker te overbruggen, en waarom zou je je een avondje kut voelen door de zelf medelijden als je ook een leuke avond kunt hebben ![]() dus voor mij helpt het alleen maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan kan je beter met een paar vrienden samen roken, en voor lachkick's zorgen
|
![]() |
mwa kweet niet, ik blow ook wel ooit als ik me kut voel (gelukkig voel ik me maar zelden klote) maar voor mij maakt het niet veel uit, kblijf over het probleem gewoon nadenken niet erger niet minder, ik heb dan alleen meer de drang om toch wat te ouwehoeren en ff die shit te vergeten al lukt dat nooit...
|
![]() |
mijn ervaring is dat wiet je gevoelens van dat moment idd versterkt. dus als je ff niet lekker in je vel zit moet je et denk ik niet doen, ook omdat je dan het risico gaat lopen dat je maar naar wiet grijtp om je beter te voelen als dat bij jou toevallig werkt. Ik vind dat je dr echt van moet kunnen genieten en niet om weg te zijn van je problemen, kep et geprobeerd en believe me: dat gaat gewoon niet werken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
serieus... ![]() maar een keer was midden in de nacht toen ik in mijn bed lag te waterpijpen (vaaghe zin, ik weet, ik moet zo maar langs high-achter-pc ofzow...) toen was mijn bed opeens lek (waterbed) en ik was echt high... en toen voelde ik me zooo kut, ik moest em helemaal lijmen en er waren 2 lijm tubes op ![]() maar ja, meestal vrolijk het bij mij op... maar dat geld ook niet bij iedereen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het Grote IZSADC-Topc #91 - just passin' by with some good ol' clowncore Verwijderd | 500 | 04-08-2013 16:35 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #23 Verwijderd | 500 | 19-09-2007 13:15 | |
Drugs & Alcohol |
Vragen over paddo's. Dop_16 | 12 | 25-05-2006 11:39 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |