Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2002, 11:39
Verwijderd
Heeft iemand die gisteren gezien? Ik vond het best een goede film die me ook tot het eind bleef boeien en hij was nog best spannend. Hij eindigde wel erg dramatisch.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2002, 11:41
MeCute1983
MeCute1983 is offline
leuk die dubbelpost

[zéér offtopic ]wrom ben je trouwens niet op msn? offtopic, sorry, ik delete um zo wel[/zéér offtopic ]
Oud 22-02-2002, 11:53
Verwijderd
Citaat:
MeCute1983 schreef:
leuk die dubbelpost

[zéér offtopic ]wrom ben je trouwens niet op msn? offtopic, sorry, ik delete um zo wel[/zéér offtopic ]

Weet niet waarom er een dubbelpost is... geeen idee, maar ik heb hem al verwijderd.

Ik zit nu op school, thats why. Ze hebben hier een mac en daar kan ik niet op msnen. En ik heb geen vrienden dus ga ik maar forummen in de pauze

ONTOPIC:

Ik wil ook nog even over de film kwijt dat ik het knap vindt dat 't wel over religie en geloof gaat, maar dat het geenszins iets opdringt. Ik vind dat knap gedaan. Ook speelt de hoofdrolspeler (Toby Stephens) echt supergoed. Hij speelt een wat verbitterde man die nog steeds problemen heeft met de dood van zijn vrouw. Eerst gelooft hij het verhaal over de elfjes niet en langzaamaan wel, na wat gebeurtenissen. Uiteindelijk raakt hij helemaal geobsedeerd door de elfjes en hoopt hij zo dichter bij zijn vrouw te komen. Er is een fraai contrast tussen de frivoliteit van de kinderen en de schoonheid van het bos en de koude die de vader (en dominee) van de kinderen uitstraalt. Hij blijft koud en Mr Castle (Stephens) gaat er juist wel in op.
Ook vind ik het mooi dat in deze film de vrouw die op Mr Castle verliefd wordt niets met hem krijgt. Het is niet een standaardverhaal waarin iemand zijn vrouw verliest en weer nieuwe liefde vindt.

Ik vond het echt een van de betere films die ik ooit gezien heb. het blijft je ook achtervolgen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 14:22
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Prima film. Ben het wel met Evergreen eens.

Oud 22-02-2002, 20:20
stroopwafel
stroopwafel is offline
was die er gister op???
*** die had ik willen zien! die is mooi!
Reageren

Regels voor berichten