Weet niet waarom er een dubbelpost is... geeen idee, maar ik heb hem al verwijderd.
Ik zit nu op school, thats why. Ze hebben hier een mac en daar kan ik niet op msnen. En ik heb geen vrienden dus ga ik maar forummen in de pauze
ONTOPIC:
Ik wil ook nog even over de film kwijt dat ik het knap vindt dat 't wel over religie en geloof gaat, maar dat het geenszins iets opdringt. Ik vind dat knap gedaan. Ook speelt de hoofdrolspeler (Toby Stephens) echt supergoed. Hij speelt een wat verbitterde man die nog steeds problemen heeft met de dood van zijn vrouw. Eerst gelooft hij het verhaal over de elfjes niet en langzaamaan wel, na wat gebeurtenissen. Uiteindelijk raakt hij helemaal geobsedeerd door de elfjes en hoopt hij zo dichter bij zijn vrouw te komen. Er is een fraai contrast tussen de frivoliteit van de kinderen en de schoonheid van het bos en de koude die de vader (en dominee) van de kinderen uitstraalt. Hij blijft koud en Mr Castle (Stephens) gaat er juist wel in op.
Ook vind ik het mooi dat in deze film de vrouw die op Mr Castle verliefd wordt niets met hem krijgt. Het is niet een standaardverhaal waarin iemand zijn vrouw verliest en weer nieuwe liefde vindt.
Ik vond het echt een van de betere films die ik ooit gezien heb. het blijft je ook achtervolgen.