Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
de android Gero heeft een stem die wat meer op een robot lijkt dan de mens
Kunnen jullie in mijn topic de top 3 van DBZ films en afleveringen zetten: http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/003182.html [Dit bericht is aangepast door Baron Sengir (30-12-2001).]
|||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ow heej, hij komt ook in Dragonball voor natuurlijk, want hij heeft het hele red ribbon army gemaakt. Maar die heb ik nog niet gezien, dus kweet niet of dat zelfde stem is. Een van die commanders is trouwens zelfde stem als mr Satan (alleen weet ik niet of het dan over de engelse of japanse gaat
![]() [Dit bericht is aangepast door harrypjotter (30-12-2001).]
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben een beetje laat
![]() maar toch: de beste wensen voor 2002, mensen!! ![]() Moge dit jaar vol Dragonball-vreugde zitten ![]() *pakt schaal oliebollen* had er iemand nog om oliebollen gevraagd?? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Eerst al met Baron Sengir , nu al met Rollo Tomassi ![]() who's next ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nr 3 al? Sjeesh.
Trouwens, iedereen een Happy Newyear van Films en TV! Ik zag trouwens een foutje: Ik keek net naar DBZ, en zie daar dat Krillin de bal met 1 ster krijgt. Twee minuten later zie ik bij Frieza OOk een bal met 1 ster. Hoe kan dit?
||
![]() |
Citaat:
![]() maar goed, daar zullen wel weer redenen voor klaar liggen ... enne...dat van die bal, mschien zat er nog ergens een ster achter bij Frieza ofzow ![]() anders ist idd een foutje
|
![]() |
|
![]() |
ARRG, ik had woensdag op donderdag een Dragonball GT marathon, de hele serie in een keer gekeken.
Daar zitten echt een paar stukken in de zijn zo saai, da was echt nie leuk meer ![]() Zitten trouwens wel leuke stukken tussen hoor, zoals met BebiVegita, Super 17 en de gevechten met vooral de laatste Dragon. Ja, ik moet toegeven, Dragonball Z is toch het leukst ![]()
|
die stukken met Super 17 heb ik ook gezien, die zijn kewl
![]() tsja, Dragonball lijkt me ook wel kewl, maar ik kan er nergens afleveringen van vinden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Heb voorlopig alleen de gevechten van GT van KaZaA gehaald en op www.saiyan.nl komen binnenkort ook DB-afleveringen online van de Saga of Goku
|
![]() |
Heej kijken jullie niet meer naar yorin ofzo??? (ik eigenlijk ook niet maar niceman je bent toch zo trots moet je hem wel ff in de gaten houden he want hij was bijna van de eerste pagina!
ff een polletje: wat vinden jullie de ![]() Ik vind de namek saga nog steeds wel cool (toch maar weer ff die tv aan om 4 uur ![]()
|
Ik vind de Buu saga wel tof...
Als Dabura tegen Majin Buu gaat: Buu de hele tijd:"Me eat you up hahaha" De kiddie stem van Majin Buu is wel geinig en Vegetto en Kid Buu zijn gewoon tof [Dit bericht is aangepast door Baron Sengir (08-01-2002).]
|
![]() |
Ja Buu saga is echt
![]() Hoeveel afleveringen heeft dbz eigenlijk precies?
|
Piccolo = Kermit de kikker
Krillin = Bart de Graaf Kami = Wik Jongsma ChiChi = Katja Schuurmans Zarbon = Gordon Goku = Jeroen Post Gohan = Ciske De Rat Guru = Bram van der Vlugt Dodoria = Sugar Lee Hooper Master Roshi = Rijk De Gooijer Mrs Briefs = Joke Bruijs Frieza = Manuela Kemp Cell = Freek De Jonge Nappa = Jaap Stam Android#18 = Tatjana Simic Maron = Georgina Verbaan Bulma = Cindy Pielstroom King Kai = Andre Hazes King Cold = Gert jan Droge Ox King = Theo van Gogh Mr Popo = Def Rhymz Dr Gero = John Kraaijkamp Sr Yamcha = Eddy Zoey Tien = Rob Kamphues Trunks = Winston Gerschtanowitz Videl = Jennifer de Jong Vegeta = Joost Prinsen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hebben we Rick Smits nie al voor iemand? zo niet kan hij wel die lange gast met dat rode haar nemen
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet me god niet wie Bart van Goor is, maarja ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Enquête voor Nederlands Nyltje | 8 | 24-04-2014 17:22 | |
Films, TV & Radio |
barbapapa deze week op tv debbels | 51 | 26-02-2004 20:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 | |
Films, TV & Radio |
Dragonball z/gt pisseoff | 4 | 07-01-2002 14:48 | |
Films, TV & Radio |
Goed nieuws voor nederland !!!!!!!!!!!! niceman1984 | 260 | 20-11-2001 11:46 |