Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2002, 14:49
David
David is offline
hay

vraagje

ik en m,n vriendin hebben een gewone goede relatie met elkaar

mijn vriendin is niet zoveel op sex berust als ik .. we doen het wel maar ik laat het aan haar over kwa waneer we het doen en hoevaak

om de simpele reden dat ik in princiepe altijd wel klaar ben hiervoor

een relatie ( mijn relatie met haar ) is ook niet op sex berust en sex is ook zeker niet zo belangrijk voor me

maar !

meestal kan ik mezelf altijd goed in bedwang houden ,, maar soms heb ik zo,n ontzettende drang naar sex met m,n vriendin ,, en dan op een liefdevolle manier ,, dus niet zo zeer voor het "hop hop hop " en klaar werk ,, maar meer voor het intieme en zwoele gevoel van elkaar aanraken en elkaar tegen elkaar aandrukken en intiem met elkaar zijn ..

maar op die momenten dat ik dit dus heel erg heb ,, heeft m,n vriendin dat niet .. en terwijl ik bijv. hits aan het geven ben , heeft zij het over wat ze morgen gaat kopen in de stad :/ !

dit kan soms best rot zijn .. aangezien het bij mij toch een bijna "beestelijke" drang is die ik zo moeilijk kan bedwingen , en ik ook mezelf niet echt meer ben op zo,n moment ( mezelf in de zin van "hoe je normaal gesproken in het dagelijks leven bent )

hoe zit dit met jullie en hoe gaan jullie hier mee om ?
want soms doe ik er m,n vriendin verdriet mee .. die voelt zich een soort van "verplicht" om het dan maar met me te doen
( als ik dit merk dan stop ik er zelf mee en stel ik haar netjes gerust dat ze dit zeker niet hoeft te doen als ze niet wil ! ,.. niet dat jullie rare dingen gaan denken )
en soms moet ze dr ook van huilen omdat ze zich dan schuldig voelt .. en dan voel ik me ook weer een of andere slechte geile man ...

hoe zit dit bij jullie ? komt dit enigszinds bekend voor of ?

ben benieuwd naar jullie reacties

Laatst gewijzigd op 22-12-2002 om 15:02.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 14:59
Verwijderd
mijn vriend heeft altijd zin, ik heb altijd zin, als t niet doorgaat is t omdat er bezoek is voor ons, omdat hij bij moet komen( jongens...) of omdat hij pijn heeft van de vorige keer(kut condooms)
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 18:38
David
David is offline
pijn heeft van de vorige keer O_o''
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 19:06
LM
LM is offline
Suckt Ik heb nooit een vrouw ontmoet die niej alleen maar sex wou
Maar lijkt me behoorlijk kut, misschien moet je der in de stemming maken
Filmpje mij appart ofzow, of sabbel ff aan der oorlelletje ofzow.
Oud 22-12-2002, 19:07
LM
LM is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
omdat hij bij moet komen( jongens...)
*ligt dubbel *
Oud 22-12-2002, 23:20
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

of omdat hij pijn heeft van de vorige keer(kut condooms) [/B]
Dan zou ik toch eens de condooms een maatje groter gaan kopen, die pijn is niet nodig... echt niet.
Oud 23-12-2002, 00:25
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
LittleGhost schreef:
Dan zou ik toch eens de condooms een maatje groter gaan kopen, die pijn is niet nodig... echt niet.
Nee idd.

En, geile periodes. Ja die hebben mijn vriendin en ik zeker wel. We kunnen echt niet altijd en elk uur vrijen. Ik zelf heb meestal echt een weekje dat ik mega geil ben en niet van haar af kan blijven en de andere week heb ik helemaal geen zin in seks. Zal waarschijnlijk wel aan mij liggen. Maar volgens mij ben ik niet de enige.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 09:34
Verwijderd
Citaat:
LittleGhost schreef:
die hebben we ook al gehad, doen ook zeer
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 12:38
Justice
Justice is offline
Mnnn, lentekolder... Daar wordt je actiever van ofzow...

Wanneer kun je last krijgen van Lentekolder?
Antwoord: In de lente...
Oud 23-12-2002, 16:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Justice schreef:
Mnnn, lentekolder... Daar wordt je actiever van ofzow...

Wanneer kun je last krijgen van Lentekolder?
Antwoord: In de lente...
Okee... duh?
Oud 23-12-2002, 16:45
Verwijderd
moah, ik heb eigelijk altijd wel enigsinz zin, zij ook best vaa, dus gaat meestal goed...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 21:44
very drunk driver
very drunk driver is offline
jonge daar heb ik ook zoveel last van. er is een hele simpele oplossing. pak een vriendin die ook enorm geil is altijd en dump deze nee grapje man.

ik weet meestal wel wanneer er wat gaat gebeuren. en als het niet kan. (kerst eten bij de familie ofzo) dan ruk ik me een eind weg tot je lamme handen hebt dat er niks meer uitkomt en helemaal rood ziet (dat is een hyperbool) dan heb je echt geen zin meer om het te doen.
Oud 23-12-2002, 21:53
Verwijderd
hmm ik zou best een vriendje willen die altijd zin heeft
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 22:30
David
David is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
die zijn volgens mij makkelijk te vinden is het niet ?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 22:51
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
As je vriendin niet altijd zin heeft moet je haar is ne keer verrassen ofzo... wat kaarsje zette en zo van die toestanden..

ik heb wel altijd zin en mijn vriend ook, dus we komen supergoe overeen
Oud 23-12-2002, 23:39
GRRR
GRRR is offline
je moet gewoon niet zo zeuren. als ze zich verplicht voelt om sex te hebben dan doe je haar gewoon. scheelt haar het verdriet van jou af te wijzen. jij kunt ook niet altijd zin hebben en dan haar afwijzen is het ergste wat je kunt doen om het maar van de andere kant te bekijken. een relatie is geven en nemen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Maar goed, ik vind deze situatie heel logisch. Vrouwen zijn net golven. Ze geven en ontvangen liefde de ene keer wel goed, de andere keer niet.

Wat hier gebeurt: jij houdt je in, zij voelt zich niet bemind en waarschijnlijk gekwetst (ook al bedoel jij het goed, maar voor haar is het niet logisch). Ze zal je dit natuurlijk niet zeggen. Op het moment dat je dan ineens toch toenadering zoekt, dan zit zij daarmee nog en vertrouwt ze jouw pogingen niet (zo van: "goh, nu ineens wel?!"). Gevolg is dat ze er niet op ingaat (en als ze het wel doet, voelt ze zich net een hoertje).

Vrouwen zijn ingewikkeld

Tip: doe eerst iets leuks. Ga romantisch uit eten ofzo, vertel haar hoe gek je op haar bent .. get her in the mood

Succes!

PS:
Het is belangrijk geduld te hebben. Als ze niet wil, dan wil ze niet. Het klinkt lullig, maar je hand wil dan die drang wel eens verhelpen

Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 08:23.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 08:57
Verwijderd
Citaat:
David schreef:
hay

vraagje

ik en m,n vriendin hebben een gewone goede relatie met elkaar

mijn vriendin is niet zoveel op sex berust als ik .. we doen het wel maar ik laat het aan haar over kwa waneer we het doen en hoevaak

om de simpele reden dat ik in princiepe altijd wel klaar ben hiervoor

een relatie ( mijn relatie met haar ) is ook niet op sex berust en sex is ook zeker niet zo belangrijk voor me

maar !

meestal kan ik mezelf altijd goed in bedwang houden ,, maar soms heb ik zo,n ontzettende drang naar sex met m,n vriendin ,, en dan op een liefdevolle manier ,, dus niet zo zeer voor het "hop hop hop " en klaar werk ,, maar meer voor het intieme en zwoele gevoel van elkaar aanraken en elkaar tegen elkaar aandrukken en intiem met elkaar zijn ..

maar op die momenten dat ik dit dus heel erg heb ,, heeft m,n vriendin dat niet .. en terwijl ik bijv. hits aan het geven ben , heeft zij het over wat ze morgen gaat kopen in de stad :/ !

dit kan soms best rot zijn .. aangezien het bij mij toch een bijna "beestelijke" drang is die ik zo moeilijk kan bedwingen , en ik ook mezelf niet echt meer ben op zo,n moment ( mezelf in de zin van "hoe je normaal gesproken in het dagelijks leven bent )

want soms doe ik er m,n vriendin verdriet mee .. die voelt zich een soort van "verplicht" om het dan maar met me te doen
( als ik dit merk dan stop ik er zelf mee en stel ik haar netjes gerust dat ze dit zeker niet hoeft te doen als ze niet wil ! ,.. niet dat jullie rare dingen gaan denken )
en soms moet ze dr ook van huilen omdat ze zich dan schuldig voelt .. en dan voel ik me ook weer een of andere slechte geile man ...

hoe zit dit bij jullie ? komt dit enigszinds bekend voor of ?

ben benieuwd naar jullie reacties
als je zo'n periode hebt dat je drang hebt naar sex, maar ook naar het dicht bij elkaar zijn, elkaar vasthouden etc.
helpt masturberen dan niet om even tijdelijk van de geilheid af te komen? en wat betreft het dicht bij elkaar zijn en het elkaar vasthoudern en het intieme - ze zal het toch vast geen probleem vinden als je haar knuffelt...?
als zij zich schuldig voelt als ze je afwijst, probeer haar dan heel duidelijk te maken dat dat echt niet nodig is, en ga je ook niet afgewezen gedragen...
en ehm... huilt ze over het algemeen vrij gauw? zo niet, dan is het wel ietwat vreemd dat ze huilt uit schuldgevoelens... want zoals jij al zei, zo belangrijk is het toch niet, een relatie is over het algemeen niet alleen maar gebaseerd op sex...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 16:30
DarkCat
DarkCat is offline
Ik heb dat weleens als mn vriend de volgende dag vroeg op moet of gaar is of wil slapen o.i.d.. Heel vervelend.
Hij heeft het ook weleens als ik absoluut geen zin heb maar gewoon lekker wil slapen..
Maar meestal willen we allebei wel.. ik eerst meer als hem, nu hij weer iets meer.. soms heb ik er echt geen zin in en dan brengt hij me gewoon in de mood.. en als dat niet werkt, dan gaan we gewoon slapen (of opstaan, ligt eraan).

He bah ik zet mijn seksleven op internet stel dat iemand het leest
Oud 24-12-2002, 16:47
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik heb bijna altijd wel zin en als mn vriend [die ik nu niet heb] geen zin heeft zorg ik wel dat ie zin krijgt....
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 18:10
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
ik weet hoe je je dan voelt... respect. mzzl
Oud 24-12-2002, 18:37
Dminor
Dminor is offline
Voelt heerlijk, maar hoeft niet altijd in seks geuit te worden natuurlijk. Ik snap je gevoel, althans... ik denk het. Maar meestal is het juist lekker om dan alleen te knuffelen of te zoenen. Seks zou die lust alleen maar wegnemen, en als je dan gaat zoenen of knuffelen blijf je in een lange sluimerperiode zitten van liefdesgevoelens. (Of ben ik nou te verliefd voor Seksualiteit? )
Oud 29-12-2002, 18:56
Ruthjuh
Ruthjuh is offline
Je moet gewoon zeggen dat je wil neuken...
Dat zal zij ook welles willen dan merk je het toch ook ..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 11:12
martine17
martine17 is offline
Mijn vriendje heeft ook best vaak zin als ik niet zo in de stemming ben. Soms haalt hij me dan over terwijl ik voor mezelf had besloten dat ik echt geen zin had. Dan voel ik me daarna wel eens een beetje gebruikt, ja niet echt natuurlijk, ik deed uiteindelijk zelf wel mee, maar ik had gewoon eigenlijk geen zin en dan haalt hij me toch over. Nou ja, heel ingewikkeld. Maar hier komt de tip, gewoon net doen of jij niet wil, weinig aandacht aan haar geven(als dat lukt). Ik heb altijd als mijn vriendje dat doet, dat ik steeds meer zin krijg. Dus dat het echt van mij af moet komen, zonder druk erachter. Das veel fijner.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 14:01
legatus
legatus is offline
Citaat:
Als jij wil en zij niet? Mastruberen.
Oud 30-12-2002, 15:00
Nordens Konge
Nordens Konge is offline
melody

meestal gaat het wel gelijk op alleen soms heeft hij vaker zin als mij, dat vind ik dan vervelend om te zeggen en kom er met een smoesje vanaf.... mja dat heb ik hem nu verteld en hij vond het wel evrvelend maar je kunt jezelf nou eenmaal neit afstemmen op de ander
Oud 03-01-2003, 23:29
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
mijn vriend heeft altijd zin, ik heb altijd zin, als t niet doorgaat is t omdat er bezoek is voor ons, omdat hij bij moet komen( jongens...) of omdat hij pijn heeft van de vorige keer(kut condooms)
omg ofzo
Bedankt voor deze zeer nuttige reply

anyway, ik denk dat het zeer logisch is dat je deze drang hebt.
Al is het meestal andersom zover ik weet (dat de vrouw drang heeft naar intimiteit) En tja, handen de gekstuh
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 15:45
DarkCat
DarkCat is offline
Ik voel me vandaag heel erg verliefd. Ik weet alleen niet op wie

Ik heb zin om urenlang met iemand te liggen zoenen.. *zucht*

of is dat gewoon geil? Ik weet het niet Kus mij
Oud 04-01-2003, 16:32
elledc
elledc is offline
Ik word sowiezo geil als ik zie dat mijn vriend dat is, dan streelt hij me en kust me overal. Dat is toch maar normaal? En als ik een periode heb waarin ik er meer zin in heb, dan laat ik dat blijken, hij heeft sowiezo àltijd zin
Hangt er ook van af, de ene week heb ik meer zin dan de andere.

Om even te antwoorden op je topic: je kan ze toch gewoon geil maken? Door spelletjes of ze te strelen, er zijn zoveel manieren.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten