![]() |
||
Citaat:
![]()
|
jonge daar heb ik ook zoveel last van. er is een hele simpele oplossing. pak een vriendin die ook enorm geil is altijd en dump deze nee grapje man.
ik weet meestal wel wanneer er wat gaat gebeuren. en als het niet kan. (kerst eten bij de familie ofzo) dan ruk ik me een eind weg tot je lamme handen hebt dat er niks meer uitkomt en helemaal rood ziet (dat is een hyperbool) dan heb je echt geen zin meer om het te doen.
|
je moet gewoon niet zo zeuren. als ze zich verplicht voelt om sex te hebben dan doe je haar gewoon. scheelt haar het verdriet van jou af te wijzen. jij kunt ook niet altijd zin hebben en dan haar afwijzen is het ergste wat je kunt doen om het maar van de andere kant te bekijken. een relatie is geven en nemen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik vind deze situatie heel logisch. Vrouwen zijn net golven. Ze geven en ontvangen liefde de ene keer wel goed, de andere keer niet. Wat hier gebeurt: jij houdt je in, zij voelt zich niet bemind en waarschijnlijk gekwetst (ook al bedoel jij het goed, maar voor haar is het niet logisch). Ze zal je dit natuurlijk niet zeggen. Op het moment dat je dan ineens toch toenadering zoekt, dan zit zij daarmee nog en vertrouwt ze jouw pogingen niet (zo van: "goh, nu ineens wel?!"). Gevolg is dat ze er niet op ingaat (en als ze het wel doet, voelt ze zich net een hoertje). Vrouwen zijn ingewikkeld ![]() Tip: doe eerst iets leuks. Ga romantisch uit eten ofzo, vertel haar hoe gek je op haar bent .. get her in the mood ![]() Succes! ![]() PS: Het is belangrijk geduld te hebben. Als ze niet wil, dan wil ze niet. Het klinkt lullig, maar je hand wil dan die drang wel eens verhelpen ![]() Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 08:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
helpt masturberen dan niet om even tijdelijk van de geilheid af te komen? en wat betreft het dicht bij elkaar zijn en het elkaar vasthoudern en het intieme - ze zal het toch vast geen probleem vinden als je haar knuffelt...? als zij zich schuldig voelt als ze je afwijst, probeer haar dan heel duidelijk te maken dat dat echt niet nodig is, en ga je ook niet afgewezen gedragen... en ehm... huilt ze over het algemeen vrij gauw? zo niet, dan is het wel ietwat vreemd dat ze huilt uit schuldgevoelens... want zoals jij al zei, zo belangrijk is het toch niet, een relatie is over het algemeen niet alleen maar gebaseerd op sex... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb dat weleens als mn vriend de volgende dag vroeg op moet of gaar is of wil slapen o.i.d.. Heel vervelend.
![]() Hij heeft het ook weleens als ik absoluut geen zin heb maar gewoon lekker wil slapen.. Maar meestal willen we allebei wel.. ik eerst meer als hem, nu hij weer iets meer.. soms heb ik er echt geen zin in en dan brengt hij me gewoon in de mood.. en als dat niet werkt, dan gaan we gewoon slapen (of opstaan, ligt eraan). He bah ik zet mijn seksleven op internet stel dat iemand het leest ![]() ![]()
|
Voelt heerlijk, maar hoeft niet altijd in seks geuit te worden natuurlijk. Ik snap je gevoel, althans... ik denk het. Maar meestal is het juist lekker om dan alleen te knuffelen of te zoenen. Seks zou die lust alleen maar wegnemen, en als je dan gaat zoenen of knuffelen blijf je in een lange sluimerperiode zitten van liefdesgevoelens. (Of ben ik nou te verliefd voor Seksualiteit?
![]()
|
![]() |
Mijn vriendje heeft ook best vaak zin als ik niet zo in de stemming ben. Soms haalt hij me dan over terwijl ik voor mezelf had besloten dat ik echt geen zin had. Dan voel ik me daarna wel eens een beetje gebruikt, ja niet echt natuurlijk, ik deed uiteindelijk zelf wel mee, maar ik had gewoon eigenlijk geen zin en dan haalt hij me toch over. Nou ja, heel ingewikkeld. Maar hier komt de tip, gewoon net doen of jij niet wil, weinig aandacht aan haar geven(als dat lukt). Ik heb altijd als mijn vriendje dat doet, dat ik steeds meer zin krijg. Dus dat het echt van mij af moet komen, zonder druk erachter. Das veel fijner.
|
![]() |
|
melody
meestal gaat het wel gelijk op alleen soms heeft hij vaker zin als mij, dat vind ik dan vervelend om te zeggen en kom er met een smoesje vanaf.... mja dat heb ik hem nu verteld en hij vond het wel evrvelend maar je kunt jezelf nou eenmaal neit afstemmen op de ander
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Bedankt voor deze zeer nuttige reply ![]() anyway, ik denk dat het zeer logisch is dat je deze drang hebt. Al is het meestal andersom zover ik weet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik word sowiezo geil als ik zie dat mijn vriend dat is, dan streelt hij me en kust me overal. Dat is toch maar normaal? En als ik een periode heb waarin ik er meer zin in heb, dan laat ik dat blijken, hij heeft sowiezo àltijd zin
![]() Hangt er ook van af, de ene week heb ik meer zin dan de andere. Om even te antwoorden op je topic: je kan ze toch gewoon geil maken? Door spelletjes of ze te strelen, er zijn zoveel manieren. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
ik ben bang dat ik niet vol doe aan zijn seksuelebehoefte juudjuh | 104 | 18-01-2007 20:03 | |
Vrije tijd |
documentaire over hooligans Verwijderd | 54 | 12-06-2004 13:49 | |
Seksualiteit |
Wat is seks voor jou? Beryll | 53 | 13-04-2004 21:43 | |
Eten & Drinken |
Bij gebrek aan seks --> snoepen? Dminor | 14 | 20-03-2003 07:26 | |
Seksualiteit |
Hoelang ben JIJ niet klaarkomen? Evito | 118 | 01-01-2003 15:52 | |
Seksualiteit |
veel of weinig sex met partner David | 40 | 05-10-2002 16:39 |