Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En dan bedoel ik dus zonder geld ervoor te krijgen, als ze mij €100 ofzo geven om in dat publiek te zitten en te lachen, vind ik hem dan denk ik ook wel heel grappig ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Dit is nou typisch Amerikaanse humor. Die Amerikanen vinden het wellicht wel leuk. Typisch Engelse humor heb je ook. Voorbeeldjes: De oneliners van Woody Allen. "Dat was de as van mrs. House! - hoezo? Leek die as soms op mrs house?"
"Mrs. House is dood!!! - Probeer d'r het cadeau te geven" En bijvoorbeeld in notting hill, als William en MArty het hebben over dat Marty een keer een of andere gast had gezien, maar het kon ook Ringo Starr zijn geweest. "Maar die gast lijkt toch helemaal niet op ringo starr? -nee dat klopt dus het had ook heel iemand anders kunnen zijn geweest. - ja eigenlijk wel he not a classic anecdote is it?" Dat is nou typisch Engelse humor. Heerlijk... Maar Bob Saget is idd af-grij-se-lijk.
|
|