Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2003, 22:41
dreadlocks
dreadlocks is offline
hey kzit met een klein probleempje. m'n vriend z'n eerste liefde namelijk. ik kom r wel s tegen in de stad (en ik mail ook met r heel soms), en t eerste wat ze vraagt als ik r zie is "HOE IS HET MET...*insertboyfriendsnamehere*. ik vind t echt zo irritant worden. ik bedoel ze mailt ook met m, en ze kan m bellen wanneer ze wilt (dat is ook heel lang een probleem tussen ons geweest). ALTIJD als ik r zie, is dat het EERSTE wat ze vraagt. Ze vraagt niet eens hoe t met mij is. Dus ik ben best wel geirriteerd hierdoor.

Ik wil t wel tegen d'r zeggen, persoonlijk, maar altijd als ik haar tegen kom, is ze met iemand, en ja ik vind t ook weer zo lullig om het dan te zeggen, want ik kan nogal bot uit de hoek komen als ik geirriteerd ben.

Wat stel jij voor dat ik hieraan doe? Ik vind het echt zo irritant. Want ten eerste heeft zij hem gedumpt voor een ander, en nu dat m'n vriend met mij heeft wilt ze de hele tijd weten hoe het met hem is enzo! Help!
Oud 02-01-2003, 22:45
Verwijderd
Op de jongensmanier altijd op dezelfde manier reageren: "prima". Ongeacht of het zo is of niet

Na een tijdje heeft ze het door en is het niet meer interessant voor haar de vraag aan jou te stellen..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 22:51
marlies
marlies is offline
Citaat:
******** schreef:
Op de jongensmanier altijd op dezelfde manier reageren: "prima". Ongeacht of het zo is of niet

Na een tijdje heeft ze het door en is het niet meer interessant voor haar de vraag aan jou te stellen..
dit vind ik eigenlijk wel een goede

Ik zou het eigenlijk gewoon tegen haar zeggen van doe niet zo irri en X heeft zelf ook een e-mailadres en een telefoon.

Maar die van ******** die moet je maar doen
Oud 03-01-2003, 10:15
snoopy
snoopy is offline
of je zegt: "prima, hoezo?"
Oud 03-01-2003, 12:26
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
******** schreef:

Das wel een goeie ja ...
Of je zegt gewoon dat ie is neergeschoten door een stel gevaarlijke drugscriminelen en op de intensive care ligt en dat jij de enige bent, die hij mag zien...omdat ze allemaal hypnose testen op m uitvoeren en hij anders door ufo's zal worden meegenomen naar jupiter...
dan zal ze wel denken dat kind is gek...
Reageren

Regels voor berichten