Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2002, 21:36
dreamster
dreamster is offline
Hey iedereen!!

Morgen had ik iets vreemds en misschien dat jullie het wel weten.
Toen ik vanmorgen wakker werd voelde ik een aanwezigheid in mijn bed. De aanwezigheid (om het zomaar even uit te drukken) lag gewoon tegen mijn aan te slapen, arm om me heen. Heel vreemd maar het voelde op zich wel goed.
In die paar uurtjes die ik ervoor heb geslapen is het enigste waar ik over heb gedroomd is van een cola waarvan je dronken kon worden.
Ook heb ik niemand op het oog.
Iemand enig idee ?

xxxx
Advertentie
Oud 26-12-2002, 00:20
Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Miss voel je je eenzaam, of is dat iets wat je heel fijn vind..
Het idee dat er iemand is... kan heel prettig zijn..
Voor jouw is het miss prettig voor een ander juist niet..
Ik heb het nog niet meegemaakt maar lijkt me idd wel fijn gevoel..

BB + MP

Outdated Spirit
Oud 31-12-2002, 17:06
Kairi
Kairi is offline
Dat heb ik dus ook vaak gehad :-) tis niets om bang voor te zijn en tis niets kwaadaardigs ( althans zover ik weet) ik weet vanmezelf dat ik dit voel omdat ik mezelf erg eenzaam voel en alleen gelaten, dat is dus mijn grootste angst in me leven... om alleen achter gelaten te worden.
Ik zou er van genieten zolang je het kan het is een fijn gevoel ... een gevoel alsof iemnad over je waakt...
Oud 07-01-2003, 18:59
Outdated Spirit
Citaat:
Kairi schreef:
Dat heb ik dus ook vaak gehad :-) tis niets om bang voor te zijn en tis niets kwaadaardigs ( althans zover ik weet) ik weet vanmezelf dat ik dit voel omdat ik mezelf erg eenzaam voel en alleen gelaten, dat is dus mijn grootste angst in me leven... om alleen achter gelaten te worden.
Ik zou er van genieten zolang je het kan het is een fijn gevoel ... een gevoel alsof iemnad over je waakt...
Offtopic: Mag altijd bij mij langskomen hoor

Lijkt me wel enorm tof gevoel, kan ook entiteit zijn of een van je gidsen??
Oud 08-01-2003, 09:21
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
dreamster schreef:
Hey iedereen!!

Morgen had ik iets vreemds en misschien dat jullie het wel weten.
Toen ik vanmorgen wakker werd voelde ik een aanwezigheid in mijn bed. De aanwezigheid (om het zomaar even uit te drukken) lag gewoon tegen mijn aan te slapen, arm om me heen. Heel vreemd maar het voelde op zich wel goed.
In die paar uurtjes die ik ervoor heb geslapen is het enigste waar ik over heb gedroomd is van een cola waarvan je dronken kon worden.
Ook heb ik niemand op het oog.
Iemand enig idee ?

xxxx
k heb dat ook vaker. Maar ik heb het vage vermoeden dat het mijn gids is. of ja 'gids' tis maar een klein gidsje (tis een meisje van 5 jaar ofzo ) tis wel raar idd.
Oud 08-01-2003, 23:25
Boywonder
Boywonder is offline
Ik ken dat niet, wel ken ik dat ik, vooral nadat ik onrustig heb geslapen, als ik wakker word het gevoel heb dat er tientallen mensen tegen me liggen te praten. Kennen jullie dat ook?
Oud 09-01-2003, 12:02
dreamster
dreamster is offline
Hey iedereen!!

Bedankt voor jullie reacties, toch altijd fijn om te weten dat je niet de enigste bent die zoiets heeft (vind ik dan tenminste).
Maar voor de mensen die dat ook hebben : hebben jullie dat ook als het weer een tijdje geleden is geweest dat je dat gevoel had dat je het ook begint te missen?? (misschien dat dat ook te maken heeft met eenzaam voelen )

En weet iemand of dat inderdaad je entiteit kan zijn of je gidsen ? Zoals Outdated Spirit zich al afvoeg.

En Boywonder: wat jij beschrijft komt me ook vrij bekend voor. Ik versta geen woord ervan wat alles gaat door elkaar.

xxxx Dreamster
Oud 18-01-2003, 23:08
Outdated Spirit
Citaat:
dreamster schreef:
Hey iedereen!!

Bedankt voor jullie reacties, toch altijd fijn om te weten dat je niet de enigste bent die zoiets heeft (vind ik dan tenminste).
Maar voor de mensen die dat ook hebben : hebben jullie dat ook als het weer een tijdje geleden is geweest dat je dat gevoel had dat je het ook begint te missen?? (misschien dat dat ook te maken heeft met eenzaam voelen )

En weet iemand of dat inderdaad je entiteit kan zijn of je gidsen ? Zoals Outdated Spirit zich al afvoeg.

En Boywonder: wat jij beschrijft komt me ook vrij bekend voor. Ik versta geen woord ervan wat alles gaat door elkaar.

xxxx Dreamster

Blijkbaar weten zelfs de forumbazen niet hoe je die vragen moet beantwoorden

BB Outdated Spirit
Advertentie

Regels voor berichten