Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik voel me juist ontzettend op mn gemak op de snelweg, vooral s'avonds als het niet druk is. maar ja autorijden is voor mij sowieso ontspannend.
Misschien moet je wat vaker ongedwongen rustig wat rondrijden op de snelweg als het niet druk is, met iemand naast je die je vertrouwd. En statisties gezien gebeuren er op de snelweg veel minder ongelukken als bijvoorbeeld op provinciale wegen! Succes! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom vind je de snelweg enger dan de 'normale' weg? Omdat je op een snelweg harder rijdt? Kee, maar daar tegen over lopen er op de snelweg (over het algemeen
![]() |
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor jullie reacties
![]() Betamethason: Ik denk dat ik gewoon erg onzeker ben m.b.t sommige dingen & auto rijden is daar 1 van. Het duurde ook even voor ik mijn rijbewijs had, omdat ik tijdens de examens zo nerveus was, dat ik echt niets meer zag, waardoor ik nogal wat angstige momenten tijdens die examens heb meegemaakt. Toen ik mn rijbewijs eindelijk had, voelde ik me daar eigenlijk niet prettig bij, k had t gevoel dat ik het toch niet kon, terwijl iedereen die bij mij in de auto zit zegt dat ik prima rij. Ben eigenlijk alleen bang als ik zelf rij, dus mss is het idd een plan om wat vaker te oefenen met een vriendin of zo. Hansjuh: Ik heb auto rijden nooit als ontspannend ervaren, maar tis idd ws wel zo dat als ik vaker de snelweg op zou gaan (i.p.v het ten alle koste vermijden) dat ik er mss wat meer aan zou wennen. Leonoor: Ik heb de 1e keren dat ik de snelweg op ging gewoon de pech gehad, dat ik meteen bijna van de weg werd gereden door malloten die niet keken als ze inhaalden e.d Verder vind ik vrachtwagens erg eng, wat mss komt door mn ma die zo bang is op de snelweg en vrachtwagens dat ze alle keren dat ik bij haar in de auto zat hysterisch begon te krijsen als ze een vrachtwagen zag lol (nee zij reed niet zelf) Die extra paar rijlessen is idd ook wel een goede tip! Allemaal nogmaals bedankt! |
![]() |
|
![]() |
ga een keer met iemand rijden die heel erg rustig is. van die zenuwachtige types naast je in de auto daar wordt je zelf alleen maar zenuwachtiger van. En ga een keer op de snelweg rijden als het niet druk is, op een snelweg waar je maar 100 mag.
Bovendien heb je niet voor niets je rijbewijs. Je krijgt je rijbewijs hier in Nederland echt niet als je niet kunt rijden hoor. Ik geloof gewoon niet dat er mensen zijn die niet kunnen autorijden en toch hun rijbewijs krijgen. verder nog een tip: gewoon veel doen, dan gaat het steeds beter. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Quad vraagjes (voor op de weg, geen cross) MiBe | 6 | 22-02-2012 00:59 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 107 moon | 496 | 11-09-2007 15:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Veel doden bij ontploffing gasleiding België Chimera | 66 | 22-08-2004 02:29 | |
Verhalen & Gedichten |
John & Ego Een Tweeling | 23 | 24-05-2004 19:12 | |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
Minister Peijs: maximumsnelheid omlaag naar 80 op bepaalde stukken snelweg naam onbekend | 24 | 03-11-2003 16:56 |