Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Best een aardig gegeven (urban legends) maar slap verfilmd en al veel vaker gedaan.
|
![]() |
Hmmzz.. mijn oordeel.. mwah.. deel 1 was stukken beter.. het was ook niet echt een vervolg vond ik, meer twee films die toevallig over hetzelfde onderwerp gingen en waarvan er 1 persoon in beiden films speelt.. Ik vond u,m maar matig.. jammer
![]()
|
![]() |
De eerste is een sterke slasher (met een domme killermonoloog aan het einde, maar dat is te vergeven), de tweede valt wel mee.
De beste recente teenslasher is toch wel Cherry Falls, over een killer die alleen maagden vermoord. Dus wordt er een orgie georganiseerd om alle teens te ontmaagden. Ondanks het feit, dat alle tits&ass op deze orgie zijn gecut (je krijgt nauwelijks een tiet te zien) toch zeer de moeite waard. Ook omdat de film de rules brak; maagden gaan dood, sluts leven. Interessante nieuwe draai aan het genre. Kijken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |
Trance lucienvdmooren | 23 | 29-01-2005 15:48 | |
Films, TV & Radio |
filmlijst dopehead | 70 | 08-10-2002 10:15 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |