Advertentie | |
|
![]() |
|
A Nightmare On Elmstreet, vooral dat stuk dat die kerel's bloed op et plafond spuit.
Vonk wel smerig :/ Maar ja, er zullen vast films zijn die smeriger zijn. :/ oh trouwens, The Mangler was ook wel goor eigenlijk. :/ Offtopic: The Mangler 2 is ook uit, alleen die gaat over een computervirus ofzo :/ is dus geen vervolg, jammer genoeg ![]() [Dit bericht is aangepast door moenbase (18-03-2002).]
||
Citaat:
Het is ook eigenlijk geen dierenmishandeling in de film, ze worden gewoon vermoord. Zinloos geweld bestaat ook niet, als we toch bezig zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
The Fly, a Nightmare on Elmstreet, the Dentist, the Mangler...
Geloof me, dat zijn 100% zeker NIET de ranzigste films ooit. Braindead zou in aanmerking kunnen komen (in de grasmaaier scene werd meer dan 300 liter nepbloed gebruikt), maar het ziet er allemaal niet erg realistisch uit; komische gore. Voor realistisische gore zou ik kijken naar één van de (volgens mij illegale) Face of Deaths of Mondo Canes. Ik heb ze niet gezien, maar alles wat er op staat is ECHT, bijv amateur video's waarop staat hoe iemand door leeuwen verscheurd wordt, enz. En nee, dat is niet nagespeeld of whatever.
|
![]() |
Zoals ik net al zei, A Nightmare on Elmstreet heeft niet eens een kansje om tot de goorste films te behoren.
A Nightmare on Elmstreet, the Fly, the Dentist en the Mangler zijn allemaal Sesamstraat vergeleken met bijv Braindead.
||
Citaat:
Sex heeft er in principe niks mee te maken. FACE OF DEATH heeft ook in-scene gezette scene's maar is voornamelijk een documentaire die bedoelt is om te shockeren. [Dit bericht is aangepast door legatus (19-03-2002).]
||
i
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'k gaf alleen aan da'k ze wel goor vond. Niet et goorst :/ [Dit bericht is aangepast door moenbase (19-03-2002).]
|
Ik had juist gehoord dat er in de Faces of Death films veel nep spul zit, en wat er echt aan is, nog moeilijk te zien ook. Maar ja, dat krijg je met amateurbeelden.
![]() Rollo... ziet de Explosief filmpjes voor zich, maar dan met dodelijke afloop.
|
![]() |
Er zijn meerdere Faces of Death films, 6 geloof ik, en dan nog 4 onder de titel Mondo Cane.
En Braindead: das een horrorkomedie van Peter Jackson over een loser die ontdekt dat zijn dominante moeder na een beet van een zeldzame rat in een allesetende zombie veranderd. Ze bijt mensen, die dan ook weer zombies worden. Uiteindelijk komt de beroemde/beruchte scene, waarin de loser in een hero veranderd en met een grasmaaier door een huis vol zombies heenrent. Meer dan 300 liter nepbloed werd er gebruikt voor die scene. Legendarisch.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Okee, geen snuff.
Het is inderdaad fuctioneel voor het verhaal. Maar niet nodig. Mensen die dieren daadwerkelijk vermoorden of martelen alleen maar om goedkoper uit te zijn, doen pretty fucked up dingen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 12] Freshh~ | 500 | 11-05-2005 10:36 | |
Films, TV & Radio |
5 beste Horror films........ Diesel | 121 | 23-05-2002 18:32 | |
Films, TV & Radio |
Jouw Lievelingsfilm Sithan | 10 | 22-03-2002 23:12 |