Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind niemand echt irritant, alleen Theo, ik vind echt dat ie af en toe te ver gaat met mensen voor l*l te zetten. Ik erger me dan ook wel weer aan de mensen bij wie ie dat doet, dat die zoiets toelaten...denk ik echt...mens duw hem gewoon weg ofzo!
b.v gisteren met die bodypaint.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() sorry maar volgens mij is hij homo ofzo... ik heb v erdern iks tegen homo´s alleen wel tegen seth ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gaatie Jeroen P. in april weg? Ow das nou jammer ![]() Nou, ik vind Johnny echt vet irr. Ik heb hem echt noooit gemogen. Bah! |
![]() |
|
Allemaal een pot nat, idioten en dozen zonder enig verstand van muziek.
Behalve de Dewaele broertjes dan. ![]() (Wanneer is dat album eindelijk eens af?)
|
seth; my o my hij is zoooo erg!
moet je voor de grap het geluid uitzetten als hij presenteerd. je lacht je dood. hij is echt geestelijk ziek ofzo... dat hij niet gek van zichzelf wordt...... en johnny is ook irritant. zeker met dat beest erbij. erg fout... vind daphne toch nog wel het kewlst hoor.... ![]() tjuss! btw erik de zwart moet echt eens begrijpen dat ie op zn hoogtepunt moest stoppen. gaat ie een beetje populair zitten doen met zn zog. leuke grapjes. AAAAAAAAAAAH daar wordt ik dus gek van. en jeroen post is ook een irritante irritant. dus. eigenlijk zouden de meeste programmas gewoon zonder vjs moeten. alleen de maandagavond niet, en tmf late ook niet... ------------------ There's only two men I trust. One is me. The other is not you. - - - - If I'm not back in five minutes... just wait longer! - - - [Dit bericht is aangepast door sublime (21-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Mijn mening: alle VJ's eruit en alleen nog maar muziek, en niet alleen maar van dat top-40 gejengel maar wat meer alternatief. eventuele interviews moeten gedaan worden door iemand die daar goed in is want dat van tegenwoordig lijkt helemaal nergens op.
zo dat was het
|
|