Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2003, 18:13
tijgertjuh1985
tijgertjuh1985 is offline
Pop-ups heb je soms nodig om ergens in te loggen enzo. Als er een pop up moet verschijnen, krijg ik een leeg Microsoft Internet Explorer veldje.

Nu is hier laatst een cd-rom geinstalleerd, iets met vizzavi. Als ik internet opstart staat er bovenaan: Microsoft Internet Explorer aangeboden door vizzavi.

Als ik de hele computer doorzoek op bestanden van vizzavi, kan deze niks vinden! Wat kan ik doen om dat terug te zetten, of kan dat gewoon in het menu van internet??
Oud 04-01-2003, 18:17
Martin
Martin is offline
Citaat:
a lovergirl schreef:
Pop-ups heb je soms nodig om ergens in te loggen enzo. Als er een pop up moet verschijnen, krijg ik een leeg Microsoft Internet Explorer veldje.

Nu is hier laatst een cd-rom geinstalleerd, iets met vizzavi. Als ik internet opstart staat er bovenaan: Microsoft Internet Explorer aangeboden door vizzavi.

Als ik de hele computer doorzoek op bestanden van vizzavi, kan deze niks vinden! Wat kan ik doen om dat terug te zetten, of kan dat gewoon in het menu van internet??
Popup-killer geinstalleerd? Welke versie van IE heb je? Heb je daar alleen last van bij bepaalde sites?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:25
tijgertjuh1985
Lees Lees Lees :-)

Hier thuis had iemand een cdrom van Vizzavi geinstalleerd, want daar zou je beltonen mee kunnen zoeken enzo. Maar nu blijft er bij het internet staan Microsoft Internet Explorer aangeboden door Vizzavi.

Na die cd-rom komen er in plaats van Pop-ups, alleen maar lege microsoft veldjes. Dit is heel irritant, want nu kan ik bepaalde sites niet meer goed gebruiken. (som moet je inloggen via een pop up ofzo en dat kan nu niet)

Dit is bij elke site. Ook als ik een link aan wil klikken, krijg ik een wit veldje.
Oud 04-01-2003, 18:31
Orion16
Orion16 is offline
Welk OS gebruik je? en welke versie van Internet Explorer (wat chatfreak al zei)

Als je een oude versie gebruikt, probeer die dan eens van je systeem af te gooien en dan IE 6.0 te installeren.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:34
tijgertjuh1985
OS?? Zow goed ken ik die computers niet, wat is dat dan?

Ik heb versie 6.0 van Microsoft Int Explorer
Oud 04-01-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
a lovergirl schreef:
OS?? Zow goed ken ik die computers niet, wat is dat dan?

Ik heb versie 6.0 van Microsoft Int Explorer
Operating System, oftewel besturingssysteem. Welke versie van Windows heb je?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:46
tijgertjuh1985
Ohw zow :-) Windows XP Home Edition NL

Bedoel je die??
Oud 05-01-2003, 22:40
oneMen
oneMen is offline
ga eens naar www.microsoft.com en download daar internet explorer 6 opnieuw. Misschien moet je eerst internet explorer verwijderen. Dat geeft hij dan vanzelf aan bij de installatie.

Is dit het geval, ga naar je configuratiescherm, dan naar software, en klik microsoft internet explorer 6 aan in het lijstje. Klik op toevoegen/verwijderen, en volg de instructies.

Ow... dit is wel voor windows Me, ik weet niet of XP heel anders werkt ..
Oud 05-01-2003, 23:05
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
M n M schreef:
ga eens naar www.microsoft.com en download daar internet explorer 6 opnieuw. Misschien moet je eerst internet explorer verwijderen. Dat geeft hij dan vanzelf aan bij de installatie.

Is dit het geval, ga naar je configuratiescherm, dan naar software, en klik microsoft internet explorer 6 aan in het lijstje. Klik op toevoegen/verwijderen, en volg de instructies.

Ow... dit is wel voor windows Me, ik weet niet of XP heel anders werkt ..
explorer verwijderen is een legimate way om windows te laten crashen en ook echt niet meer terug te krijgen
(waarom is die deal accepted?? laat dat domme M$ gewoon bloeden!!)

install het er maar gewoon overheen
Oud 06-01-2003, 10:25
Frank
Frank is offline
probeer anders browser phoenix ofzo.. is veel beter imo en dan gebeurt deze zooi nooit
Oud 06-01-2003, 14:51
Icheb
Icheb is offline
Dat aangeboden door spul kan je in het register (start>uitvoeren>regedit>ok>F3>zoeken naar 'aangeboden door'>keys veranderen>regedit weer afsluiten)
veranderen, maar het lijkt me idd alsof er meer aan de hand is...
Misschien IE ff opnieuw installeren...
Oud 06-01-2003, 14:53
Martin
Martin is offline
Citaat:
Icheb schreef:
Dat aangeboden door spul kan je in het register (start>uitvoeren>regedit>ok>F3>zoeken naar 'aangeboden door'>keys veranderen>regedit weer afsluiten)
veranderen, maar het lijkt me idd alsof er meer aan de hand is...
Misschien IE ff opnieuw installeren...
LET OP

Zomaar wat gaan rommelen in het register kan betekenen dat je je OS naar de hel helpt. Pas dus goed op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten