Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2003, 11:07
Visceral
Visceral is offline
Ik zit op de Eindhovense School (vroeger Grafisch Lyceum) en volg daar de opleiding Multimedia Vormgeven. Ik zit nu in het tweede jaar, het stagejaar.

Mijn klas heeft een website gemaakt voor alle multimedia developers in Nederland. Een community (die nog under construction is) met een aardig lopend forum. Nu zijn het nog vooral mensen van mijn klas die op het forum komen, maar het is de bedoeling dat er steeds meer mensen van buitenaf bij komen.

Dus wil ik jullie allemaal uitnodigen om eens een kijkje te nemen op www.art-core.nl

als je je aanmeld voor het forum, word eerst beoordeeld of je toegelaten mag worden. we willen dus geen mensen die niks met multimedia doen, want die hebben bij ons vrij weinig te zoeken. ik weet niet of het helpt, maar je zou kunnen vermelden dat je door mij doorgestuurd bent. Mijn naam op het forum is Joost. Wij gebruiken allemaal onze echte namen, en vinden het fijn als jullie dat ook doen.

mzzls Joost / Chuck / Twizted
Oud 03-01-2003, 11:10
Verwijderd
Is dit een sitecheck of reclame?
Reclame mag iig niet

En het heeft echt geen nut of mensen te gaan keuren, dat is niet bepaald vriendelijk en er zullen dus minder mensen komen.
Mensen die zich er niet voor intereseren zullen er toch niet komen..
Hoe wil je trouwens bepalen of iemand toegelaten word, je kent ze toch niet

En voor als het ene sitecheck is..
Ik vind het echt sonde dat er frames is gebruikt, maak het uit 1 stuk dan word het 10x zo mooi..
Die header/banner vind ik ook een beetje teveel van het goede, iets te grot dus.

Wat is verder het verschil tussen aanmelden bij de community (wat niet werkt )
Of aanmerlden bij phpBB?

Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 11:13.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 11:23
Visceral
Visceral is offline
eej, tis niet mijn site! ik zit alleen in die klas.

en ja het was reclame... sorry, mijn nederige excuses. hoe die keuring gaat weet ik verder ook niet. ik was meteen aangenomen omdat ik in de klas zit. ik vind het zelf ook stom hoor. maar degenen die alles runnen willen graag mensen die er niks te zoeken hebben buiten houden. nou ja

en die community word best handig als ie af is. iedereen krijgt als het goed is webspace om zijn of haar ontwerpen te laten zien, je kan er dus van alles op kwijt. stuk handiger als constant alles op je @home accounts uploaden enzo
Reageren

Regels voor berichten