Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2002, 19:19
Isa
Isa is offline
ik wist dat Antz de voorloper was van A Bugs ligfe en wilde hem graag zien. was ik ff blij toen ik merkte dat ie gisteren (of was het eergisteren) op TV kwam.

Ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk leuker vind dan A Bugs Life.
leuk verhaal, grappig dat die Insectopia, het beloofde mierenland gewoon een hoop eten van mensen is in het park.
en een ingenieuze constructies hebben de mieren ook.
aan het eind van de film denk je wel bij jezelf, zijn wij misschien niet ook een mierenhoop in een veel groter universum?

ik tenminste wel, toen ze die mierenhoop van bovenaf filmde, met in de verte een stad.

Wat vinden jullie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2002, 19:26
Verwijderd
oow.. die wilde ik ook altijd nog een keertje zien.. wist niet dat ie op tv was
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 19:29
Verwijderd
het is toch geen voorloper, is toch tegelijkertijd met a bug's life uitgekomen, die is van Disney en Antz is van Dreamworks. Toch?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 21:30
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Milk schreef:
het is toch geen voorloper, is toch tegelijkertijd met a bug's life uitgekomen, die is van Disney en Antz is van Dreamworks. Toch?
yep, pure concurrenten

Toch wel grappig dat ze allebei over mieren gaan. Zal wel zijn omdat die ronde lichamen makkelijker te maken waren, en dat ze nu met die duurdere studios op een aapje meer dan een miljoen haartjes kunnen laten bewegen. Of van een of ander raar blauw monster.
Oud 30-12-2002, 10:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vond een luizenleven leuker. Die was wat grappiger, en ik vond die miertjes leuker!!!!

Hoewel Antz misschien wel realistischer was...

Enfin, het waren beide leuke films, ik heb er met veel plezier naar gekeken. Maar nu heb ik even zat van films, ik heb deze week 15 films gekeken!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 30-12-2002, 10:23
TAFKAB
TAFKAB is offline
Hij kwam er niet voor uit...
Katzenburg (hoe jet ook mag spellen) werkte bij Disney, is toen gestopt en heeft samen met Geffen en Spielberg DREAMWORKS SGK opgericht.
1 van de doellijnen was animatie films te maken meer gericht (en ook op kinderen natuurlijk) op volwassenen.
ANTZ was hun eerste film, en als je het mij vraagt ook veel serieuzer dan A BUGS LIFE.
Maar hij is wel leuk...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:12
BCR
BCR is offline
Tis alweer tijdje geleden dat ik hem hem gezien heb, volgens mij de keer hiervoor dat ie op TV was.
Ik weet nog wel dat ik hem cool vond, maar verder is die niet echt blijven hangen.

De stemmen vonk wel beter, want Antz hebk in het engels gezien en A Bug's Life nie.

Antz was met Jennifer Lopez en ..nog een bekende , dacht ik?

Iig: zulke animatiesmovies zijn cool
Oud 02-01-2003, 13:04
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
Tis alweer tijdje geleden dat ik hem hem gezien heb, volgens mij de keer hiervoor dat ie op TV was.
Ik weet nog wel dat ik hem cool vond, maar verder is die niet echt blijven hangen.

De stemmen vonk wel beter, want Antz hebk in het engels gezien en A Bug's Life nie.

Antz was met Jennifer Lopez en ..nog een bekende , dacht ik?

Iig: zulke animatiesmovies zijn cool
Ja..Sylvester Stalone en Sharon Stone
En ook woody allen????
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 13:35
Verwijderd
Ik vond Antz wel ok, maar a bug's life véél leuker. Grappiger, leuker verhaal, actievoller (of hoe je t ook zegt) en ook vond ik de personages veel leuker.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 20:26
Verwijderd
Ik heb Antz ook toen ook op tv gezien, maar had hem al gezien eigenlijk.
Ik vind Antz leuker dan bug's life, Antz is grappiger en mooier en ook wel realistischer ja. Al kan ik me voorstellen dat (kleine) kinderen a bugs life leuker vinden, want daar zit meer kleur in en de personages zien er 'knuffelbaarder' uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten