Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vond een luizenleven leuker. Die was wat grappiger, en ik vond die miertjes leuker!!!!
Hoewel Antz misschien wel realistischer was... Enfin, het waren beide leuke films, ik heb er met veel plezier naar gekeken. Maar nu heb ik even zat van films, ik heb deze week 15 films gekeken!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Hij kwam er niet voor uit...
Katzenburg (hoe jet ook mag spellen) werkte bij Disney, is toen gestopt en heeft samen met Geffen en Spielberg DREAMWORKS SGK opgericht. 1 van de doellijnen was animatie films te maken meer gericht (en ook op kinderen natuurlijk) op volwassenen. ANTZ was hun eerste film, en als je het mij vraagt ook veel serieuzer dan A BUGS LIFE. Maar hij is wel leuk... |
![]() |
|
Tis alweer tijdje geleden dat ik hem hem gezien heb, volgens mij de keer hiervoor dat ie op TV was.
Ik weet nog wel dat ik hem cool vond, maar verder is die niet echt blijven hangen. De stemmen vonk wel beter, want Antz hebk in het engels gezien en A Bug's Life nie. Antz was met Jennifer Lopez en ..nog een bekende , dacht ik? Iig: zulke animatiesmovies zijn cool ![]()
||
Citaat:
![]() En ook woody allen???? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb Antz ook toen ook op tv gezien, maar had hem al gezien eigenlijk.
Ik vind Antz leuker dan bug's life, Antz is grappiger en mooier en ook wel realistischer ja. Al kan ik me voorstellen dat (kleine) kinderen a bugs life leuker vinden, want daar zit meer kleur in en de personages zien er 'knuffelbaarder' uit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Mieren als huisdier stefano12 | 4 | 07-08-2011 12:47 | |
ARTistiek |
Pimp My Pic Verwijderd | 123 | 11-12-2005 18:14 | |