Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij kan trouwens ook snel slijten als je 'm niet constant aan de lader hebt, maar ook als je 'm oplaadt terwijl hij nog niet helemaal leeg is. Als hij wordt opgeladen, onthoudt de accu 'waar' je begon met opladen. Als je dan begint terwijl hij nog niet leeg is, blijft er dus stroom in de accu zitten die nooit gebruik zal kunnen worden. Laat daarom je GSM altijd helemaal leeg bellen voor je 'm weer oplaadt. De lader zelf kán natuurlijk kapot zijn, maar ik denk dat je dan meer gewoon geen stroom in de GSM krijgt. Als hij wel aangeeft helemaal vol te zijn, ligt het 'm toch aan de accu zelf denk ik. Groetjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Aragnabite: Misschien als je je telefoon eens met de oplader van iemand anders op kan laden? Is vast niet moeilijk om iemand met een 3310 te vinden ![]() Zou nl. idd best kunnen dat 'ie niet goed wordt opgeladen... als je er nl. mee belt verbuikt dat echt veel energie (heel veel meer dan wanneer je er gewoon niets mee doet; de meeste telefoons hebben een standby-tijd van tussen de 200 en 300 uur, maar een gesprekstijd van 3 tot 4 uur ofzo), en als de batterij dan niet goed is opgeaden is 'ie idd zo leeg.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
prolemen met GSM SE k750i dropforce | 9 | 26-01-2007 19:15 | |
Software & Hardware |
[GSM] soms hoor ik mijzelf terug in plaats van diegene die ik bel McMotion | 5 | 14-05-2004 11:24 | |
Software & Hardware |
GSM batterij Probleem Nokia 3210 Xenation | 3 | 23-01-2002 19:09 | |
Software & Hardware |
Batterij problemen [GSM] Verwijderd | 9 | 02-01-2002 22:09 | |
Software & Hardware |
Hoe moet je je GSM overspuiten, en is dat wel zo slim? Fessuoy | 4 | 27-12-2001 09:40 | |
Software & Hardware |
Probleem met Siemens GSM's Athlon | 4 | 17-02-2001 10:11 |