Advertentie | |
|
![]() |
|
01) Arsenal
02) Manchester united 03) Chelsea 04) Liverpool 05) Newcastle united 06) Tottenham Hotspur 07) Everton 08) Manchester City 09) Middlesbrough 10) Leeds United 11) Southampton 12) Aston Villa 13) Blackburn Rovers 14) Charlton athletic 15) Fulham 16) Birmingham City 17) West Ham United 18) Bolton Wanders 19) Sunderland 20) WBA --------------------------------- L1 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanmiddag op 5 uur komt Arsenal - Liverpool op RTL 5. En op 1 januari is het Chelsea - Arsenal. Als Arsenal beide wedstrijden wint, dan zijn ze goed op weg naar het kampioenschap.
Ik gok dit als kop van de ranglijst: 1. Arsenal 2. Man. Utd. 3. Newcastle Utd. 4. Chelsea 5. Everton 6. Liverpool West Bromwich, West Ham en Bolton Wanderers degraderen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom plaatsen sommige Middlesbrough zo hoog?
|
![]() |
Toch blijf ik op lieverpool hopen als kampioen. Ik ben niet bepaald weg van Arsenal. Arsenal heeft bovendien een zwaarder programma staan omdat zij WEL in de 2e ronde van de champions leage staan. Op Campbell na vindt ik de verdediging ook niet zo geweldig. Ze hebben een hoop grootspraak maar hangen te veel op een paar spelers.
|
![]() |
|
1. LIVERPOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. Manchester United 3. Arsenal 4. Chelsea 5. Newcatle United 6. Tottenham Hotspur 7. Leeds United 8. Middelsbrough 9. Everton 10. Blackburn Rovers 11. Manchester City 12. Fulham 13. Charlton Athletic 14. Aston Villa 15. Southampton 16. Birmingham City 17. Bolton Wanderers 18. West Ham United 19. Sunderland 20. West Bromwish Albion LIVERPOOL KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() 2. Middlesbrough 3. Manchester United 4. Everton 5. Chelsea 6. Southampton 7. Blackburn Rovers 8. Tottenham Hotspur 9. Charlton Athletic 10. Manchester City 11. Newcastle United 12. Liverpool 13. Birmingham City 14. Leeds United 15. Aston Villa 16. Fulham 17. West Bromwich Albion 18. Bolton Wanderers 19. West Ham United 20. Sunderland 21. Arsenal ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|