Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Deze heeft zwijgplicht, en je ouders komen dan als t goe is niets te weten. Deze kan je dan vertellen wat hij er van vind, en wat hij vindt dat nodig zou zijn ensow.. Het lucht overigens ook op om erover te praten met iemand denk ik. Liefz Lau. P.s. K vin t al heel moedig dat je het hier neergezet hebt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
enne als je ongeduldig bent kan je ook proberen te praten met schoolphygoloog. die heeft gen officiele zwijgplicht maar die zal ook niet elk woord tegen je ouders zeggen, nouwja als er echt wat mis is zal hij t wel moeten zeggen maar anders komen ze dr nooit 8er. voordeel van schoolphygoloog is dat dr geen w8lijst is. en alsje geen zin heb in al dat gezeik kan je altijd nog proberen om met iemand die je kent te gaan praten. |
![]() |
||
Citaat:
(oh en il je aub normaal typen.. ik krijg koppijn van je schrijfstijl >_>)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verder kan je jezelf aan licht wennen en t juist afleren.. dan doet t pijn als je opeens in t licht komt maar na kwartier is de pijn over en ben je weer gewend, dus zxo moeilijk is t nou ook weer niet.. zit ook niet tussen de oren want gebeurd bij iedereen |
![]() |
|
![]() |
Nou.. Das niej helemaal true.. Kzit owk eig wel heel vaak int donker (bijna ALTYD) En die last van et licht is niej over na een kwartiertje.. Dan zit ik me echt te ergere aan dat licht.. En ik moet owk steeds me oge beetje dichtknijpe.. En van dat dichtknijpe de hele tyd.. Krijg je koppijn.. En das lastig.. En ik verzin dit niet.. Voor as sommige me niej gelove.. Mar goed..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zit ook vaak op mijn kamer in het donker omdat ik me er geborgen voel...en doe ik iets over de bureaulamp om een minimum aan licht door te laten...doet pijn aan de ogen...niet aan mijn hoofd dan...Verder vinden anderen mijn intresses, vorm van humor vreemd, deviant, luguber en absurd...er is slechts een kleine minderheid die me voor het overgrote deel begrijpt...en ja, ook dat, zijn hele vreemde mensen...nix verkeerds aan dus
|
Trouwens, ziek in je hoofd zijn wil nog niet zeggen dat je gek bent. Je kunt lichamelijk ziek zijn en geestelijk. Alleen in de ergste gevallen ben je een psychopaat en aangezien je bang kunt worden van jezelf, ben je dat niet. Denk ik. Als je manisch depresief bent, ben je ook ziek in je hoofd. Maar dan ben je niet gestoord. Hoop/denk ik.
X
|
Er is helemaal niets met jou aan de hand, behalve als het echt een obsessie bigint te worden. De dood heeft namelijk alles te maken met ons bestaan. Heel logisch dat jij je hier voor interesseerd.
Ikzelf vind dit citaat erg leuk: Dat je ooit dood gaat moet eerst nog bewezen worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verder moet je proberen wat leuks van je leven te maken.. gewoon, zorg voor verandering.. je kan hulp zoeken maar als je dat nie durft praat dr met iemand over duie je kent. krop t niet op! k denk dat je t toch wel wil, maar msschien iets dat je helpt om niet te doen.. wens je al je vrienden dood, of je vrienden??? zij jou ook niet, maar als jij t gaat doen kan je hun aanmoedigen t ook te gaan doen. je wilt de dood van je vrienden/familie toch niet op je geweten hebben??? kweet neit of dat bij jou helpt, maar bij mij wel. ik heb t ook een paar maanden gehad, ik bleef daaraan denken.. en heb t daarom niet gedaan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
misschien ben je gewoon een vampier ![]() ik denk dat je niet telkens moet denken 'waar ben ik mee bezig''. je bent misschien anders dan andere mensen, maar wat is daar mis mee. je moet wel oppassen dat het geen obsessie wordt. |Als je er zelf echt last van hebt, moet je er gewoon mee proberen te stoppen denk ik... al zal dat niet makkelijk zijn.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
K weet ook wel dat hulp moeilijk is, alleen niet onmogelijk.. alleen k weet ook dat als je dr nix aan doet t nog erger word.. maarja als je dr ooit met iemand over wil praten ofzo, meel maar : nogwatjuh@hotmail.com (heb ook msn) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
De Kantine |
Hoe zou jij de perfecte moord plegen? Thomas | 155 | 23-05-2007 12:49 | |
Psychologie |
denken dat ik ziek in hoofd ben star123 | 7 | 08-03-2005 22:41 | |
Psychologie |
iets breken om te kijken hoe het is axel tha best | 42 | 14-03-2003 19:48 | |
Psychologie |
Life Sucks? Purgatori | 43 | 28-12-2002 01:24 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |