Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn mening is dat zoiets niet echt aan leeftijd ligt maar meer aan hoe iemand verkering ziet. Kijk als iemand van 15 2 weken verkering heeft kun je bijna zeker zeggen dat ie niet van diegene houd en dat het meer een spelletje is.
Maar ik denk wel dat als je bijvoorbeeld op je 12e of 13e verkering krijgt en je hebt dat op je 15 nog en het is ook echt serieus dat je dan toch wel kan zeggen dat hij weet wat houden van is. Kortom: Ik denk dat het meer ligt aan hoe serieus iemand is en hoe lang je wat met mekaar hebt dan leeftijd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat kan je dan weer geen houden van noemen vind ik, eerder verliefdheid o.i.d |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Zeker weten. Alleen door dit soort gedachten van meisjes van hun leeftijd wordt het nogal eens de grond in gestampt. Laat die gedachte nou gewoon varen en laat je hierdoor niet tegenhouden. Beoordeel hem zelf, want het zou natuurlijk wel kunnen dat hij minder ver ontwikkeld is dan de gemiddelde jongen van 15...
||
Citaat:
|
Ik denk eigenlijk dat het (okay, relatief) simpel is.
Je zit in een relatie en je bent verliefd. Nu ebt die verliefdheid (het heftige gevoel dat je in het begin hebt) weg en je blijft bij elkaar omdat je het heel leuk hebt samen. Voila... Houden van...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ksnap mezelf ook nie altijd,
heb zo'n vermoeden dat ik dit topicje plaatste omdat ik bang ben dattie een player iz..... maargoe idd dat ligt ook aan de persoon zoiets ![]() grrrrrr word je toch gek van stomme jongens... zucht knuffels....
|
OH
voor mij weer een geheel nieuw 'feit' maarre volgensmij issut nie helemaal waar..... of ben ik dan zo'n raar geval?¿ ![]() mannen zijn best wel ingewikkeld voor vrouwen, omdat ze zo simpel zijn ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
Liefde & Relatie |
Heeft iemand dit ook? Yamyam | 2 | 27-08-2002 18:47 |