![]() |
|
nja oke..
maar hoezo durft ze niet als hij loslaat? ik denk dat ze daar even overheen moet komen ofzow. net als met leren fietsen.. in het begin is het eng en moet je pa of ma je fiets vasthouden.. en dan laten ze los.. en dan fiets je ineens alleen. dat is dan wel eng. maar ff doorbijten. ja ik denk dat ze zich er een btje overheen moet zetten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nog is dat durf er niet, t lijkt in mijn ogen meer op faalangst, ofzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gewoon vertellen dat t niet erg is als ze t niet goed doet, dat ze niet bang hoeft te zijn voor t falen ofzo en dat t vanzelf wel komt. ALs vriend moet je dat gewoon er voor over hebben vidn ik ![]() |
![]() |
|
Hmz tot voor kort "durfde" ik het ook nie, tenminste, niet met het doel hem te laten klaarkomen, gewoon omdat ik dat bijna nooit deed en bang was dat ik t verkeerd deed... Maar gewoon op de manier van opgeilen en daarna pijpen/neuken vond ik nie erg want da was gewoon lekker voor hem. Toen zei die laatst "probeer t es af te maken" en hij gaf me een paar instructies zoals "iets steviger vasthouden" en "iets sneller" maar verder ging het eigenlijk automatisch... En hij kwam dus ook kei lekker klaar! Dus tis een kwestie van durven, je moet ook fouten durven maken want daar leer je een heleboel van... Toch?
![]()
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=221234
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=24282 en als ze het echt niet wil/durft, dat doet ze t toch gewoon niet? het hoeft toch niet? (en als het wel 'moet' van haar vriend, dan heeft hij niet genoeg respect voor haar) Laatst gewijzigd op 11-01-2003 om 13:32. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
rukken, probleem julian234 | 12 | 31-07-2012 14:02 | |
Seksualiteit |
probleem met rukken en hij is scheef julian234 | 28 | 10-05-2012 20:29 | |
Seksualiteit |
wat na het rukken/klaar komen overdag? sunny-boy | 11 | 03-04-2011 17:11 | |