Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2002, 10:41
loefje
loefje is offline
Geweldige serie , elke vrijdag om 22.30 uur.

Vind iemand het net als mij een leuke serie , en wil geen aflevering missen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2002, 11:28
fruitmand
fruitmand is offline
de beste serie die ooit op tv is gekomen
ben er helemaal verliefd op!
Oud 29-03-2002, 11:33
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
is een heel coole serie ja, maar ik mis het tegenwoordig wel vaak
Oud 29-03-2002, 12:57
Verwijderd
Ik kijk het wel af en toe, maar ik ben op vrijdagavond vaak weg en mis het dus vaak. Als ik het zie vind ik het erg leuk. Nurse Abby is mooi! Ze was wel mooier in Newsradio, maar goede, ze is ook een paar jaartjes ouder nu
Ik vind het ook leuk dat ik steeds meer van de termen begin te begrijpen (studeer (medische) biologie)
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 13:51
legatus
legatus is offline
Drama op top-niveau. Diep respect voor elke acteur die zich staande houd tijdens de opnames, vraag me af hoe vaak er blunders gemaakt worden in de uitspraak van medicijnen of medische procedures.
Oud 29-03-2002, 20:37
Aurora
Aurora is offline
Ik ben echt verslaafd!! Ik heb vorig jaar amper gekeken, maar ervoor volgens mij heel veel..vanaf het begin iig..anyway, ik vind het echt zwaaar geweldig..vinnut xtreem dat Dr. Weaver en Dr. Legaspi wat hebben
Oud 29-03-2002, 20:56
Sysy
Sysy is offline
Ik ben erg verslaafd, ben laatst nog helemaal tegen mijn vader uitgevalen omdat hij één of andere western wou opnemen terwijl ik ER op MOEST nemen want ik was weg....
uiteindelijk heb ik die dus toch gemist toen.....
Oud 29-03-2002, 22:30
scala
scala is offline
Erg goede serie, behalve vermakend ook nog eens interessant! ik zie het niet altijd btw.
Ik vraag me ook wel eens af of ze blunders maken, alles gaat zo snel! En dan de patienten, soms zijn het echt oude mensen of juist kinderen...knap hoor!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 22:54
heldin
heldin is offline
Citaat:
scala schreef:
Erg goede serie, behalve vermakend ook nog eens interessant! ik zie het niet altijd btw.
Ik vraag me ook wel eens af of ze blunders maken, alles gaat zo snel! En dan de patienten, soms zijn het echt oude mensen of juist kinderen...knap hoor!

ik heb wel eens gelezen dat er echt helemaal niks van klopt, dat ze bij een hart operatie 20 cm naast het hart zitten of zo

ik vind het wel een kei leuke serie, alleen mis ik het de laatste tijd nogal vaak..

Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 23:04
scala
scala is offline
Citaat:
mijsje schreef:
ik heb wel eens gelezen dat er echt helemaal niks van klopt, dat ze bij een hart operatie 20 cm naast het hart zitten of zo
whaha ik denk dat de teksten enzo wel kloppen maar idd de operaties niet echt vaak filmen ze er net boven enzo
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 09:59
legatus
legatus is offline
Citaat:
Scala schreef:
whaha ik denk dat de teksten enzo wel kloppen maar idd de operaties niet echt vaak filmen ze er net boven enzo

Zelfs ALS ze het zouden filmen, en het geld voor zulke effecten was er, word het er uitgeknipt.

En natuurlijk zijn de operaties niet echt.
Oud 31-03-2002, 17:30
scala
scala is offline
Citaat:
legatus schreef:

Zelfs ALS ze het zouden filmen, en het geld voor zulke effecten was er, word het er uitgeknipt.

En natuurlijk zijn de operaties niet echt.
duh
LEES dan..ik zeg alleen dat die operaties niet zullen kloppen, zoals wat Mijsje zei, dat ze er bv. 20 cm naast zitten. Maar voor jou dan speciaal: natuurlijk weet ik dat ze die operaties 'acteren'...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 12:46
loefje
loefje is offline
en wat maakt het nou uit dat ze een paar cm mis zitten met operaties , we blijven er toch wel naar kijken. Of niet soms?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 08:42
harry
harry is offline
he kijken jullie ook naar 3rd watch? dat is van de makers van ER, het is op yorin za om 2000. ik vind het beter dan ER
Oud 05-04-2002, 19:30
radiofreek
radiofreek is offline
ER is echt leuk, en ja soms maken ze wel eens een foutje of geven ze een verkeerde benaming aan een ziekte, maar ook echt artsen gebeurt dat maar dat maakt niet uit, vanavond weer lekker videotje aan, opnemen en kijken en dan weer terug kijken en weer en weer ik kan geen genoeg krijgen van Dr. Carter
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:26
Breg
Breg is offline
ik kijk het ook elke week, maar kan iemand mij vertellen hoe die aflevering ookalweer ging dat carter en nog iemand (wie was het ook al weer??????) werd neergestoken, ik weet alleen nog dat het gebeurde maar niet meer hoe enzo
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:45
flowerpower
flowerpower is offline
Citaat:
radiofreek schreef:
ER is echt leuk, en ja soms maken ze wel eens een foutje of geven ze een verkeerde benaming aan een ziekte, maar ook echt artsen gebeurt dat maar dat maakt niet uit, vanavond weer lekker videotje aan, opnemen en kijken en dan weer terug kijken en weer en weer ik kan geen genoeg krijgen van Dr. Carter
kovac is veel leuker

ER rulezzzzzzzzzz

lfz
Oud 06-04-2002, 10:48
radiofreek
radiofreek is offline
carter en lucy werden neergestoken door een een man met een mes die eigelijk voor de blauwe cake bedoelt was.
carter was eerst kritiek en later lucy en die overleed toen.
en toen ging onze lieve jongen aan de drugs
oja kovac is ook LIEF
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:09
brittje
brittje is offline
Er is idd cool!

Kovac èn Carter zijn leuk! Maar het gaat om de serie....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten