Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat foto's van vorig jaar
![]() my dying bride ![]() slayer ![]() immortal ![]() moonspell ![]() skarhead ![]() doro ![]() bruce ![]() dt ![]() cannibal corpse ![]() in extremo ![]() agnostic front ![]() De lineup van vorig jaar was uitstekend (op www.graspop.com staat de gehele lineup + foto's) |
![]() |
||
Citaat:
![]() mh met creeping death was wel weer vet, maar behalve davidian en nog een paar oudere tracks speelde mh onder de maat dt was prachtig ![]() deviate + biohazard was ook bruut trouwens |
![]() |
|
![]() |
anathema was weer even degelijk als altijd... fijne band, maar ze hebben op de een of andere manier altijd dezelfde set
![]() moonspell was leuk... mdb was leuk... less than jake was leuk... deviate was leuk... dt moest ik een keer gezien hebben, evenals slayer... al met al = fijne line-up vorig jaar... ben benieuwd naar dit jaar... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
echt geweldig
k heb me vermaakt in de CC pit en de biohazard circlepit en de pit in de rij voor de wc en wat vor pitte nog meer en dan zown gruzame set van dream theater (pull me under - master of puppets - pull me under) terwijl ik helemaal vooraan stond enzo en oeh in extremo was ook geweldig eigenlijk was alles geweldig ![]() vooral ook de sfeer
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
eerst met in de pit staan in de rij van de plees, daarna met bier halen en daarna met dronken gasten wegduwen en toen gooide iemand bier over me tiesjurt heen en kreeg ik et nogal koud en ging ik me trui uit me tent halen en toen lag dennis dus helemaal out in me tent want cafeinepille terwijl ie slaaptekort had blabla en toen probeerde ik em wakker te maken omdat ie speciaal voor slayer kwam maar dat werkte niet zo choet en toen ging ik trug naar het festivalterrein en toen kwam ik de zanger van Anathema tegen dus toen stond ik daar een tijdje mee te lulle en uiteindelijk besloten we toch maar het terrein op te gaan want ze vriendin was daar al en anders raakte ie dr misschien kwijt en ze had geen backstage bandje blablablabla dus toen ginge we haar zoeken en toen we dr hadde gevonden ging slayer net van et podium af dus ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
was ik er maar geweest.
Misschien is het een idee om een topic te maken voor alle festivals van 2003? Anders wordt het wel heel druk. Shit geen mede forumfuhrers online.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Twas vorig jaar idd erg koel... Ik was echt behoorlijk gaar die zondag, maarjah, dat hoort erbij...
Volgens mij komen Iron Maiden en Metallica allebei naar Nederland (en Belgie denk ik ook wel), dus er is een kans dat ze alle2 wel spelen misschien? Zou wel leuk zijn, ik wil Metallica echt nog een keer zien.. Iron Maiden doet me niet zoveel..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
beste concert funkypunk | 83 | 08-12-2003 20:54 | |
Muziek |
wat vond jij het beste concert wat je ooit hebt gezien? baldadigheid | 101 | 11-11-2003 19:23 | |
Muziek |
Concertfototopic Jules | 42 | 22-09-2003 14:38 | |
Muziek |
Graspop 2003 dr martens | 250 | 11-07-2003 19:34 | |
Muziek |
Graspop 2003 chardros | 1 | 10-03-2003 04:42 |