Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vorige jaar, in 4havo, maakte haast niemand zn huiswerk, dus dat had een nogal demotiverende werking op mij; ik was toen haast de enige die zn huiswerk nog maakte, en vond het niet echt eerlijk dat andere dat niet deden. De laatste 2 trimesters had ik ook nergens meer zin in, maakte nauwlijks huiswerk en leerde niet al zo hard voor mn proefwerken, maar wonder boven wonder heb ik het toch gehaald
![]() Nu in 5havo gaat het wel wat beter, de motivatie is nog steeds ver te zoeken, maar het is er soms wel. |
![]() |
|
![]() |
ik deed t altijd ruim op tijd en goed enzo, tot ik thuisstudie ging doen,... doe nu al maanden echt niks eigenlijk,..
![]() goed voornemen ![]() -Vanaf Januari NOOIT MEER de computer aanraken VOOR 20:00 en NA 01:00, oftewel afkicken van internet ![]() TV kijken is niks aan, verder zit ik dan toch alleen thuis, dus dan lukt het wel.. stoppen met computeren lijkt mij beste oplossing ![]() ga nog wel mn 6vwo redden, maar heb mijn marge nu toch wel uitgezeten ![]() (ga 2 januari verhuizen --> daar aparte kamer om te studeren, dus geen zoemende uitdagende computer naast me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik zit nou in de 5e en zo'n 50% is blijven zitten. Een andere 20% heeft er in het allerlaatste termijn nog keihard voor moeten knokken. Dan weet je waar je het voor deed, want ik kon rustig achteruit zakken en de mensen die niks deden in het begin niet! (Of nog een jaartje extra zeg maar)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[Stemtopic] Het servies van ome Cor - gedichtenwedstrijd flyaway | 78 | 04-02-2011 16:57 | |
Algemene schoolzaken |
Ik wil alles weten over Management, economie en recht de ijsprinses | 19 | 18-06-2006 16:41 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Verhalen & Gedichten |
poll boekbespreking Vlooienband | 11 | 18-11-2003 18:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Arnold Schwarzenegger als gouverneur ?! Lyra | 247 | 23-10-2003 18:03 |