Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2003, 14:18
Q
Q is offline
Een goede vriend van mij is verliefd op een meisje en dat meisje ook wel een beetje op hem maar is ze nogal terughoudend.

Maar nu hebben ze in feite nog niets maar die vriend die slaapt wel continue met andere meisjes en vind dat niet erg zolang dat meisje waar die echt wat mee wilt het maar niet weet.

Is dat wel zo eerlijk tegenover dat andere meisje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2003, 14:25
Verwijderd
Nou ja, het getuigt nou niet echt van geduld en dergelijke, en het zal voor dat andere meisje alles behalve uitstralen dat hij op haar echt verliefd is. Het geeft dus denk ik een heel naar beeld van hem en zou wantrouwen op kunnen wekken bij haar.

In principe is hij natuurlijk nog vrij om te doen wat hij wil met andere meisjes, maar van veel respect vind ik het niet getuigen. Als iemand mij zou zeggen verliefd op me te zijn, maar nog wacht op mijn reactie maar wel met allerlei andere meisjes in bed duikt zou ik niet meer geloven dat hij nog verliefd op me is.

Maar de periode speelt ook mee, hoe lang is deze situatie al zo? Als zij hem maar geen duidelijkheid blijft geven kan hij moeilijk blijven wachten.

En wat ook meespeelt is met hoeveel andere meisjes hij dan hoe vaak het bed in is gedoken? Want persoonlijk zou ik zelf niet echt op een jongen vallen die elke week met een ander in bed ligt en dergelijke..

Nou ja, hij doet in theorie niks verkeerd, maar gevoelsmatig klopt het toch niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 14:25
Verwijderd
Nee, natuurlijk niet. En het is ook niet eerlijk tegenover het meisje waar hij echt mee wil. *Ik ben verliefd op jou maar zij neukt zo lekker *
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 14:47
Verwijderd
Ik weet niet of hij wel echt zoveel voor haar voelt. Als ik gek op een meisje ben, zou ik nooit intiem kunnen worden met een ander. Dan zou ik me buitengewoon raar en slecht voelen.

Misschien dat het bij hem anders is, maar het feit dat hij het verzwijgt, zegt ook al het 1 en ander..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 17:41
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Q schreef:

Maar nu hebben ze in feite nog niets maar die vriend die slaapt wel continue met andere meisjes en vind dat niet erg zolang dat meisje waar die echt wat mee wilt het maar niet weet.

Is dat wel zo eerlijk tegenover dat andere meisje?
Slapen mét, of bij?
Indien mét: Dan is hij én niet eerlijk tegenover haar, en niet eerlijk tegenover zijn eigen gevoelens. Het ergste vind ik het voor dat meisje dat haar zoveel achter wordt gehouden. Hij zal het ook absoluut niet leuk vinden als zij dat zou doen. Tenzij ze die afspraken beiden maken. Maar, zo te lezen in je post niet.

Slapen bij: Ja hoor, waarom zou dat niet kunnen? Pure vriendschappelijke liefde staat los van pure relationeleliefde.
Als hij bij een jongen zou slapen dan zou er ook geen probleem van worden gemaakt lijkt me? Maar, volgens je 'theorie' van "Gij zult niet bij andere meisjes slapen wanneer je verliefd bent op een ander"...zou het ook onrealistisch zijn te denken dat hij misschien wel bi of homoseksueel is. Die optie kun je dan ook altijd vrijhouden. Maar, dit maakt, schijnbaar, minder uit?
Reageren

Regels voor berichten