Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar opzich hoor je wel steeds meer mensen die zwolle wél leuk vinden en er komen vanuit het hele land steeds meer mensen hierheen om te studeren, er zal dus vast wel iets positiefs zijn, maar ik zie het niet helemaal ![]() |
![]() |
|
Je moet een studie niet-niet gaan doen omdat het in die stad al dan niet saai is. Zwolle is totaal niet saai, tis alleen geen typische studentenstad.
Ik doe nu Journalistiek op het Windesheim, eerstejaars. Ik kan je er wel een heleboel over gaan vertellen, maar je kan me ook wel even adden op msn, of mailen, da's denk ik wat makkelijker ![]() (pain_in_the_punkass@hotmail.com)
||
Citaat:
en ik bekijk zwolle absoluut niet als een studentenstad, maar ik vind het gewoon een stad zonder uitstraling. geen stad waar je even gezellig wat gaat drinken smiddags na school... of 's avond na de film. dan beland je al snel in een echte kroeg, zeg maar. en terrasjes bijvoorbeeld, zijn er zomers ook heel weinig, terwijl ze het hele kerkplein vol zouden kunnen bouwen. ik vind dat gewoon jammer, het is niet zo dat je snel voor de gezelligheid in de stad afspreekt vind ik... terwijl je dat in bijvoorbeeld utrecht veel meer hebt. maar ook in kleinere steden wel... zwolle zou daar als stad eens wat aan moeten doen... |
![]() |
|
Nou, ik wil dus geen Journalistiek doen in Zwolle maar SPH. In Zwolle ja. Ik dacht eerst ook aan journalistiek maar na een voorlichting te zijn geweest leek het me echt niet leuk, ik bedoel, de studie moet ook leuk zijn en dat lijkt me niet. En Windesheim lijkt mij eingenlijk wel heel gezellig! Maar ik ga dan waarschijnlijk ook bij een studentenvereninging en dat is dan alweer anders he..
|
Ik heb vorig jaar mijn propedeuse journalistiek gehaald in Zwolle. Heb het erg naar mijn zin gehad, maar toch besloten geschiedenis te gaan studeren aan de Universiteit Utrecht. Journalistiek was heel veel praktisch bezig zijn en had (naar mijn persoonlijke voorkeur) te weinig diepgang.
Overigens: ik heb nogal wat verslagen van vorig jaar online staan die wel van pas kunnen komen: Samenvatting van de hoofdstukken van het boek Lage Landen, Hoge Sprongen - voor geschiedenis: http://www.scholieren.com/werkstukken/view.php3?id=3493 (die had mijn hele klas van tevoren doorgenomen, en het viel mijn leraar gs al op dat onze klas hogere cijfers had dan de rest) Mijn aantekeningen van de hoorcolleges geschiedenis: http://www.scholieren.com/werkstukken/view.php3?id=3502 Werkstuk voor politicologie over het referendum: http://huiswerk.scholieren.com/werks...w.php3?id=8131 Opdracht voor theologie, over Mohammed: http://www.scholieren.com/werkstukken/view.php3?id=4126 Om maar eens wat te noemen... ![]()
|
![]() |
Ik ga volgend jaar waarschijnlijk ook journalistiek doen in Zwolle, ten eerste omdat de school me wel leuk lijkt, het is lekker dichtbij en ik zie het nog niet zitten om op kamers te gaan (ja ik weet het, ik ben gestoord) en die kwam dit jaar als beste uit de test. Zwolle is iig beter dan Raalte..... het mooie gehucht
![]()
|
![]() |
mij lijkt het wel gaaf om journaliste te worden....!
![]() ![]() kweet er alleen nog niej sow veel van... en kzit nog maar in de 2e ![]() ik weet er zelfs zo weinig van, waar zitten alle opleidingen? ![]() en ik wil graag ook wel es in contact komen die de opleiding gaat doen/er op zit.... reageer dan maar es hier op!! ![]() en welke opleiding zou je in de 2e fase nodig hebben, ik geloof C&M? ![]() en zoals ik al eerder hier op las... is journalist zijn echt van dat paparazzi gedoe???? ![]() khoor t wel!!! ![]() cindy
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Bachelor met journalistiek op de universiteit Hempo | 11 | 07-02-2007 18:31 | |
Studeren |
Voor mensen die Journalistiek overwegen Hempo | 1 | 07-02-2007 08:52 | |
Studeren |
journalistiek vs Media Entertainmant Management MightyMarcel | 21 | 15-09-2006 21:22 | |
Studeren |
Universitaire studie om later iets te doen in journalistiek Riantje | 76 | 03-05-2006 09:02 | |
Studeren |
Journalistiek SellaYoung | 5 | 09-06-2005 19:08 | |
Studeren |
Journalistiek en VWO Riantje | 22 | 09-04-2005 16:08 |