Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
'gepresenteerd d.m.v. audio of text' als ik er maar iets onzin is, is dat het wel. Beeld is beeld, en verwijst veelal naar zichzelf. Misschien in dit geval iets minder omdat er wat verhalende aspecten gesuggereerd worden, maar dat zou je beeldverhaal kunnen noemen. Dat dwingt je echter nog niet om dat gesuggereerde verhalende te begrijpen in de zin van een verhaal of vertelling. Zou je deze dingen werkelijk 'dieper' ervaren als je er woorden bij hoort of leest? Er ís geen achterliggende gedachte, dus die valt niet te delen. geen pretenties over 'diepere dimensies' Wat je ziet is wat je krijgt, BAM! een palmboom en een zwarte vlek. spuug erop, lik het, aanbid het en verafschuw het. Mijn 'achterliggende gedachte' zal jou er niet van weerhouden. Quote:"Goed maar uiteindelijk is het toch enkel een tekening wat je creeert" Mooie uitspraak, helemaal mee eens.
||
Citaat:
Ik vind namelijk ook niet dat een beeld versterkt moet worden door een 2e media om het goed te kunnen begrijpen. Maargoed, misverstandje kan gebeuren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Docenten zijn niet in staat les te geven aan de jeugd van tegenwoordig? Duvelke_024 | 33 | 18-01-2014 15:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 Fantôme | 500 | 17-02-2009 21:33 | |
De Kantine |
Vertel eens wat over mensen die je kent! Cherry Springs | 16 | 26-04-2007 12:57 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal: Edward vivere | 4 | 02-03-2005 20:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |