Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, het was de grammy award voor beste hardrock/metal act in '86 (DACHT IK)...
hint: http://walk.to/sanitarium (hehe uit de old days :$) |
![]() |
|
One (Hetfield/Ulrich)
The song "One" was the third single release of the "... And Justice For All" album. The song was Metallica first nomination for a Grammy award. http://www.encycmet.biz/songs/sjone.shtml heel veel info over verscheidene video's van "one" en nog meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Alsjeblieft meneer, een draaiende motor, steek je voeten er maar in. Soms zijn singletjes de moeite waard, voor coole b-kantjes, bijzondere versies enzovoort. Voer voor verzamelaars. Alleen al dat je dit heb gezegd, hoe is je cito toets gegaan eergister?
||
![]() |
Citaat:
En cito toetsen krijg je pas in groep 8. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben dan ook heeeel dom. Omdat ik bezig ben (de meer zeldzame) singletjes van bands, waarvan ik het waard vind, te verzamelen (2e hands dan, meestal goedkoper dan €7,5 dus). Hoe meer ik er koop hoe lager mijn IQ word. ![]()
|
![]() |
|
ow dus ben ik dom leuk is dat. En wat jij van verzamelen vind mag je inderdaad voor je houden. Iedereen heeft daar zijn eigen reden voor iets waar je dus moeilijk een algemene mening over kan hebben, sure ik vind van die meisjes die paarden-plaatjes sparen ook beetje lame, maar zij zijn er happy mee, laat ze
![]()
||
Citaat:
Kom op zeg, dan ben je dom?! Wat lul jij voor complete onzin? Dit is serieus het domste wat ik heb gehoord in het nieuwe jaar ![]() Weet je, verzamelaars willen graag alles hebben, of dat ene b-kantje. Dat 1e of 2e nummer wat niet op de cd staat kan wel heel veel waard zijn voor jezelf, kan ongelovelijk goed zijn, maar goed, jij houdt blijkbaar alleen van nummertjes op cd. Koop dan gewoon een verzamelcdtje met top40 muziek. Heb je alle bekende muziek in 1x, hoef je geen 'onbekende' rommel te luisteren.
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Ik ga er de mooie alto term in gooien: 'Commercieel'. Als je liedje maakt die je niet op je normale CD's zet en alleen om je singles, dan doe je dat zodat die singles dan meer verkocht worden. En de echte fans kopen die dan (die trappen erin?). Ik doe niet mee aan die onzin. Ik koop de CD's wel en alles dat ik dan niet heb download ik wel. Stomme klote comerciele bands die alleen die versies van liejde op single zetten. Ze doen het alleen om winst te maken! Citaat:
![]() |
![]() |
|
je begrijpt blijkbaar het hele principe van b-sides niet. De liedjes pasten niet in de context van het hele album, zijn dus niet altijd left-overs in kwalitatieve zin. Kijk naar de smashing pumpkins die band heeft iets van 365 liedjes. Sideprojects niet meegeteld. Waar er dus iets van 100 op hun albums staan. Deze b-sides wil je als fan hebben, dus koop je die singles, net als dat je het album koopt. Je hebt ook een box van de pumpkins, the aeroplane flies high met allle singletjes erin (maxi-versies) plus mooi boekje en heel cool doosje, tuurlijk je kunt het downloaden maar als fan wil je dit hebben.
Het punt is trouwens ook nog als je download het in mp3 kwaliteit is wat duidelijk inferieur is aan cd kwaliteit. Je koopt die singles ook voor het artwork. Zelfde reden dat ik vaak cds koop. maar koop jij maar lekker je albumpjes van metallica die kunnen met veel moeite net geneog materiaal verzinnen voor op een cd ![]()
||
Citaat:
dan is mijn eerste partij plan (kijken of je (86d)agreed) dat die stomme wat luister ik nu topics weg moeten en dan mensen gewoon gebruik maken van NP (now playing) vorige topic van mij erover werd belachelijk gemaakt en verplaatst. NP: NIN - HURT
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
w00t veel replies, yeeeeh, over dat "bedriegen" van fans van Metallica, wel lulli dat ze me banden van Napster paar jaar trug
![]() ![]() maar ik vind dat men geen dingen meer moet zeggen over villen met slagersmesen enzo, daa zijn we nu wel oud genoeg voor en zeggen dat mensen lame zijn enzo...
||
Citaat:
Mensen verschillen overigens meestal en wat een bullshit dat je gedrag tot een bepaalde leeftijd doet. maar goed. het geeft niet.,
|
ok, ik zal deze wijze les maar aannemen
![]()
|
![]() |
|
|