Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2003, 11:24
Verwijderd
Ik heb dus een laptop en nu heb ik het probleem dat mijn beeldscherm af en toe ineens zwart wordt en dan helemaal wit wordt. Als ik de computer opnieuw opstart doet hij het soms wel weer gewoon. En soms heb ik er een hele tijd geen last van en soms doet ie dat heel vaak. Het is dus een TFT- scherm en als video kaart heb ik een Trident CyberBlade i1 AGP...

Kan iemand me helpen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2003, 16:20
Martin
Martin is offline
Zou het kunnen zijn dat er een contactje een beetje los is gegaan in de loop der tijd? Als je er geen verstand van hebt dan kan je de laptop beter eventjes lansgbrengen in een PC-winkel.

Heb je dit probleem ook als je alle programma`s die draaien afsluit? Het zou kunnen zijn dat een programma (software van TV-kaart, e.d.) dit probleem veroorzaakt.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:24
-=Odysseus=-
-=Odysseus=- is offline
heb je dat probleem als je beeldscherm aanraakt? of als je het versteld? of heb je het gewoon zomaar?
Oud 04-01-2003, 17:15
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
chatfreak schreef:
Zou het kunnen zijn dat er een contactje een beetje los is gegaan in de loop der tijd? Als je er geen verstand van hebt dan kan je de laptop beter eventjes lansgbrengen in een PC-winkel.

Succes!
Zou best kunnen dat het om een los contactje gaat, als je een 2ehands of een wat oudere laptop hebt kun je dat zelf beter even nakijken, een willekeurige pc-winkel steekt geen poot uit tenzij je die laptop daar zelf hebt gekocht en je nog garantie erop hebt. Wat voor laptop heb je? Via het 2ehands- en beurscircuit zijn overigens goedkoop 2ehands onderdelen te krijgen mocht het om een groot defect gaan. Als je nog garantie hebt is het helemaal makkelijk, gewoon langsgaan bij de desbetreffende pc-winkel...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
chatfreak schreef:

Heb je dit probleem ook als je alle programma`s die draaien afsluit? Het zou kunnen zijn dat een programma (software van TV-kaart, e.d.) dit probleem veroorzaakt.

Succes!
Ik heb hem nieuw gekocht, dus niet 2e-hands, maar hij is wel een keer (wel in de tas) op zijn kant gepleurd, dus daar zou het aan kunnen liggen...
het probleem is ook dat hij het maar heel af en toe doet, en dan een paar keer achter elkaar, maar als ik dan een paar keer opnieuw op heb gestart doet ie het wel weer, dus een beetje vreemd....
en ik heb er ook geen TV-kaart oid in zitten, dus de software kan het ook niet aan liggen...

ik denk dat ik hem inderdaad maar even terug breng en kijken of dat die mensen iets kunnen vinden, in ieder geval bedankt voor de tips...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:17
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Wassup!! schreef:
ik denk dat ik hem inderdaad maar even terug breng en kijken of dat die mensen iets kunnen vinden, in ieder geval bedankt voor de tips...
Denk dat je dat het beste kan doen ja, gewoon gebruik maken van je garantie... Hoeveel cm. is-ie gevallen eigenlijk? Dat moet de oorzaak zijn, de meeste laptops kunnen nu eenmaal errug slecht tegen een stootje..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten