Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2003, 21:36
Terra
Terra is offline
Hallow allemaal,
zie topictitel: Als je iets voelt voor een meisje/jongen maar ineens is diegene wel erg makkelijk te krijgen of komt diegene bij je in de buurt (letterlijk en figuurlijk) - krabbel je dan wel eens terug??
En eigenlijk wil ik het vooral weten van de jongens...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2003, 21:44
Dminor
Dminor is offline
Wat bedoel je precies met terugkrabbelen? Rustiger aan doen, het helemaal niet meer willen... of wat?
Oud 04-01-2003, 21:48
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Wat bedoel je precies met terugkrabbelen? Rustiger aan doen, het helemaal niet meer willen... of wat?
ikke beide weleens!!
Oud 04-01-2003, 21:49
Terra
Terra is offline
ehm nou als diegene bijvoorbeeld een gesprek met je aanknoopt, dan ineens bot reageren en zo snel mogelijk het gesprek staken (oftewel weglopen). of als je net goed contact met iemand hebt opgebouwd, dan ineens weer helemaal niet terugmailen en gewoon bot doen...

ik hoop dat het een beetje duidelijk is??
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 21:51
Terra
Terra is offline
Citaat:
Dminor schreef:
ik bedoel vooral heel plotseling afkappen... misschien dat het daarna wel weer beter wordt... maar vooral van die plotselinge acties
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 22:45
Lilything
Lilything is offline
euhm moet hier op dit forum je antwoord exact aansluiten op de vraag?

kkan iggeval wel zeggen dat ik meegemaakt heb dat iemand terugkrabbelde. Ik heb t idee dat je nog niet meteen jezelf helemaal moet storten op iemand voordat je zekerheid hebt over elkaars gevoelens.....en geen zekerheid gaan lopen eisen als alles nog onzeker is...Eff offtopic: dat weet k zo goed, omdat ik degene was die om zekerheid liep te zeuren

maargoe....dat was het dus
en ik denk dat iedereen dat doet wanneer alles ineens voor t gevoel 'te snel' gaat!

knuffels.....
Oud 05-01-2003, 11:00
Destrøyer
Destrøyer is offline
Ligt eraan, ik heb soms wel eens door dat't om een practical joke gaat, dus dan ben ik nogal bijzonder bot of reageer ik helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 11:45
Dminor
Dminor is offline
Nee, zeker niet. Ik zit op dit moment in zo'n situatie en zij durft mij nog steeds niet echt goed aan te kijken. Ik help haar zo veel mogelijk, ik kan er niet tegen haar te zien 'lijden'. Zulk soort acties als jij noemt zou ik onmogelijk kunnen uitvoeren.
Oud 05-01-2003, 11:52
Verwijderd
Als ik zeker ben van m'n gevoelens en echt helemaal verliefd ben enzo, nee dan krabbel ik niet terug. Hooguit wanneer hij dingen doet waardoor ik 'm niet vertrouw. Als ik ga denken dat hij me gebruikt, dan kan ik erg vervelend worden. Dat wil zeggen: ik zou er niet mee kappen, maar voordat het echt leuk gaat tussen hem en mij...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 11:53
Verwijderd
Hmz, ik heb nooit iets heel erg snel afgebroken, dat ik ineens echt heel erg bot werd enzo. Ik heb wel eens iemand steeds maar afgehouden en geen duidelijkheid gegeven, maar dat was over een langere periode.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 12:32
Yolcu
Yolcu is offline
Uhm ja.
Afgelopen weekend nog gedaan, een jongen die ik heeel erg leuk vind verteld dat ie me maar moet vergeten, dat het toch nooit wat gaat worden. En dat terwijl ik het eigenlijk helemaal niet meende, maar hij kwam gewoon te dichtbij. En nu heb ik spijt, hij vindt dat ik hem aan het lijntje gehouden heb, door al die tijd niet te zeggen dat ik niets voor hem voelde. Ik heb het maar zo gelaten, ik kan maar niet toegeven dat ik wel wat voor hem voel. En nu wil hij niets meer met me te maken hebben. Logisch, maar niet leuk..
Oud 05-01-2003, 15:21
Tox
Tox is offline
Ja, natuurlijk, principes noem ik dat.
Oud 05-01-2003, 16:14
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
kevertje/eendje schreef:
krabbel jij wel eens terug???
Als mensen mij krabbelen, krabbel ik zeker terug. En hard ook.
Oud 05-01-2003, 17:09
Terra
Terra is offline
thanx allemaal voor de reacties!!!
Tja ik heb laatst dus meegemaakt dat iemand zei dat tie me heel lief vond en knap... bla bla bla... en toen ineens deed tie heel raar en bot...
Aan de ene kant wel logisch.. want ik vind hem dus niet echt "leuk".. maar ik vond het wel heel raar omdat ik eigenlijk wel een beetje deed alsof ik hem ook heel aardig vond (ja dat had ik eigenlijk niet moeten doen, want ik gaf hem wel een beetje hoop). Maar daarna deed hij dus ineens ontzettend raar.. misschien omdat tie niet verwacht had dat ik hem ook aardig vond... naja ik weet het niet zo goed...

ik was er wel benieuwd naar of jullie zoiets ook wel eens doen

Duzzz alle reacties zijn nog welkom
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 17:14
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
kevertje/eendje schreef:
thanx allemaal voor de reacties!!!
Tja ik heb laatst dus meegemaakt dat iemand zei dat tie me heel lief vond en knap... bla bla bla... en toen ineens deed tie heel raar en bot...
Aan de ene kant wel logisch.. want ik vind hem dus niet echt "leuk".. maar ik vond het wel heel raar omdat ik eigenlijk wel een beetje deed alsof ik hem ook heel aardig vond (ja dat had ik eigenlijk niet moeten doen, want ik gaf hem wel een beetje hoop). Maar daarna deed hij dus ineens ontzettend raar.. misschien omdat tie niet verwacht had dat ik hem ook aardig vond... naja ik weet het niet zo goed...

ik was er wel benieuwd naar of jullie zoiets ook wel eens doen
Volgens mij heb je dan juist het omgekeerde gedaan?
Oud 05-01-2003, 19:58
Verwijderd
Alleen als ik niet goed met me gevoelens voor haar om weet te gaan, dus dan is er meestal wel wat meer aan de hand
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:59
Terra
Terra is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Volgens mij heb je dan juist het omgekeerde gedaan?
haha ik bedoelde ook vooral zijn gedrag
hij krabbelde terug toen ik zei dat ik hem ook leuk vond... vandaar of ik wilde weten of meer mensen dat doen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 20:00
Terra
Terra is offline
Citaat:
Wes schreef:
Alleen als ik niet goed met me gevoelens voor haar om weet te gaan, dus dan is er meestal wel wat meer aan de hand
wat bedoel je ongeveer met "wat meer aan de hand"??
*nogal nieuwsgierig is*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 20:05
Verwijderd
Ik doe niet anders
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 20:33
Justice
Justice is offline
Ik krabbel alleen terug als ik ergens een hele goede rede bij kan geven... (soms /bedenken )
Oud 05-01-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
kevertje/eendje schreef:
wat bedoel je ongeveer met "wat meer aan de hand"??
*nogal nieuwsgierig is*
Dan voel ik meer voor t meisje dan enkel vriendschap en dan denk ik bij mezelf dat ze toch niks in me ziet dus probeer ik mezelf de moeite te besparen van een deceptie en stoot ik haar af door haar te negeren/bot/onverschillig te doen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 09:53
Verwijderd
Citaat:
kevertje/eendje schreef:
Aan de ene kant wel logisch.. want ik vind hem dus niet echt "leuk".. maar ik vond het wel heel raar omdat ik eigenlijk wel een beetje deed alsof ik hem ook heel aardig vond (ja dat had ik eigenlijk niet moeten doen, want ik gaf hem wel een beetje hoop). Maar daarna deed hij dus ineens ontzettend raar..
Misschien omdat hij dat aanvoelde? Dat je hem niet echt 'leuk' vond?

Als ik gevoelens voor een meisje heb en ze geeft te kennen dat ze mij ook leuk vindt (in al haar doen en laten.. les 1: als een meisje weinig of geen tijd voor je maakt, ben je eigenlijk al de lul), dan krabbel ik zeker niet terug. Heb ik twijfels over haar gevoelens voor mij, kan ik zelf enorm vaag doen en word ik erg gevoelig, onzeker en prikkelbaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten