![]() |
|
Wat ik net weer tegen kwam op internet met dit linkje, http://www.fmri.nl/XTC/info.htm#schadelijk, daar worden testpersonen gezocht om XTC te proberen en je krijgt er nog voor betaald ook ! Het mag dan wel voor een onderzoek zijn maar dit gaat toch wel te ver. Gewoon als betaald testpersoon fungeren om de schadelijke gevolgen van XTC een beetje te kunnen achterhalen...
of ben ik de enigste :/...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor ons onderzoek zijn wij op zoek naar vrijwilligers (m/v, 18-35 jaar) die nog nooit XTC hebben gebruikt , maar bij wie het niet is uitgesloten dat ze er toch een keer mee zullen gaan experimenteren. Wij denken daarbij aan personen die al experimenteren met andere (soft)drugs, personen die veel vrienden hebben die XTC gebruiken en/of regelmatig uitgaangelegenheden of 'dance events' bezoeken waar veel XTC gebruikt wordt.
||
Citaat:
(btw... je sig, 'than' moet 'then' zijn.... than= groter dan then=wat is dan)
||
Citaat:
![]() ![]() en toen had ze haar reply weggehaald..
Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 16:09. |
![]() |
|
Lifestyle
Lifestyle, alles over jouw levensstijl, de gedragsnorm, kleding, make-up en inrichting die daarbij hoort. ik vond het gedrag , en in d&a krijg je alleen maar van: je feest ik ga me gelijk aanmelden [sig veranderd. dankje ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind dit niet te ver gaan hoor. Je beslist toch zelf om het te doen. En doormiddel van deze onderzoeken kunnen zuh andere mensen helpen die xtc gebruiken en het verkeerds is afgelopen... ookal is het mischien hun eigen schuld en verdienen ze het dan om geholpen te worden volgens sommige..
Maja of ik zoiets zou doen... mwah ik sluit het niet uit. Als zown pilletjuh door hun zelf is gemaakt waarbij de risico`s zoveel mogelijk zijn beperkt zou ik er in iedergeval wel wat meer vertrouwen in hebben jah om er aan mee te doen. En het ligt natuurlijk aan de hoogte van de vergoeding ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ja maar stel nouw dat je er 10.000 euro voor zou krijgen , zou jij daar een hersen beschadeging voro willen oplopen, ze zullen je heus wel een contract laten tekenen waarin staan dat het ziekenhuis niet verantwoordelijk is voor de gevolgen op langetermijn , en stel nowu datje het niet gebruikt, en je vind het lekker, dan stop je er den kik ook niet mee:\
ze geven je gewoon permanenta hersen schade en daaien daarom heen in heun briefje, ik vind dat te ver gaan , ook al krijg je er 10k voor ik vind het meer, wij betaalen jouw om je hersens te verneuken.
Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 18:28. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ja ok dat zal allemaal wel zo zijn
[ik heb het nog nooit gebruikt om dat het dom is om je jezelf te beschadigen :/ ] drugs zijn gewoon slecht, er zijn een hoop redenen voor, maarja , je hersencellen sterven af, je concentratie vermogen lager, je reactie, conditie , zelfs je communicatie vermogen gaat er door achteruit.. maarja , ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij doet maar ik vind het wel dom dat ze hun lichaam beschadigen terwijl ze weten dat ze dat doen..
Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 20:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alsof je van af en toe drugs gebruik gelijk een debiel word ..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 20:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||