![]() |
|
hmmm je kunt toch eigenlijk onmogelijk sex hebben in de disco.
1. disco is druk ik kan amper heen en weer lopen 2. om in de vagina van de vrouw te kunnen moet ze haar broek laten zaken of rok omhoog. beide zullen gezien worden neem dat van mij aan 3. de man moet de broek ook laten zaken want als je je sjaak door de rits heen doet gaat dat volgens mij pijn doen bij de vrouw. rits schuurt dan over de schaamlippen 4. waarom zou je dat willen. ga lekker op bed neuken zou ik zeggen krijg je nog voorspel erbij ook.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat is er op tegen om dat gewoon thuis te doen? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om je hormoontjes nog een half uurtje in bedwang te houden? Helemaal niet als je weet dat het dan ook een stuk leuker en lekkerder is.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
In mijn ogen hoor je trouwens al niet eens te tongzoenen in een cafe of discotheek.
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: Midden in de disco vind ik wel erg ver gaan, dat mensen op de toilet dingen met elkaar doen, owkeej, als je je dan echt niet kan beheersen. Maar kzou persoonlijk even wachten tot je thuis bent. Heb btw wel eens zown priceless pic gezien van een gast die vol in het broekje van zijn vriendin zat te graaien, midden in een disco ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
er zijn gewoon kei veel mensen het geil vinden om betrapt te worden ik ook wel hoor. maar dan wel ergens waar ik niemand ken ik wil namelijk geen naam ofzo.
maar een discotheek is niet ondenkt worden daar weet je het gewoon zekker dat iedereen het ziet. beetje in de broek of onder het shirtje graaien heb ik dan nog geen last van maarja dat wil mijn vriendin weer niet
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En dan als der een uitsmijterd komt, ow... ik wist niet dat jullie het zagen ![]() ![]()
|
hahaha, is op mijn oude school wel een keer gebeurd. gewoon tijdens zo'n school feest waren er 2 lekker bezig in een hoekje van die disco. Maar die zijn zo erg weg gepest. Er waren allemaal foto's van gemaakt door iemand die zijn digitale camera had mee genomen.
Sja, ieder zijn eigen voorkeur hè ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Bekeken worden; Parenclub. Bikinie-meisje | 54 | 11-02-2006 13:35 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |