Advertentie | |
|
![]() |
|
je hebt toch weekends? ik benz elf van brussel omstreken, ga naar de VUB, ken genoeg kotstudenten met een vriendin is hasselt of antwerpen, zij overleven het toch ook en er is ook wel een groot aantal kilometers tusse, wanhoop ni en probeer elkaar elk weekend te zien gewoon !!!! hoe oud ben je ? en hoe oud is hij?
|
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend woont zo'n 183 km van me af, we bezoeken elkaar elk weekend met de trein, en volgend jaar krijg ik OV. We hebbe nu zo'n 2 maanden met elkaar en het gaat nog steeds goed. Het is wel vet duur, kep nu n kortingskaart en een enkeltje kost 11 euro nog wat, en mijn baantje betaald ook niet supergeweldig. Maar ik heb het graag voor hem over het is een topjonge
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De vraag is alleen of het verstandig is om op jonge leeftijd zo'n hoge berg te beklimmen, terwijl je ook dolgelukkig kan zijn als je over een andere (hele kleine) heuvel heen klimt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ten eerste wil ik je even zeggen dat ik het hartstikke leuk voor je vind dat je een vriendje hebt gekregen op kamp en hoop voor je dat alles goed zal gaan.
maar wat er hier al vaker gezegd is, 70 kilometer zijn echt niets.. ik heb nu ruim een half jaar met de liefste jongen die je je maar kan voorstellen een relatie van ruim 6 maanden. De afstand tussen ons doordeweeks is ruim 300 kilometer... (in de weekenden nog ongeveer 200 km) en toch zie ik hem iniedergeval 1 keer per week en zo gauw ik een weekendje niet hoef te werken ga ik nar hem toe. we doen alletwee echt ons best ervoor. En het gata echt goed... die 70 kilometer overwin je zeker! en emailen en smsen kan altijd toch? succes er mee! liefs, duister_meisje |
![]() |
|
![]() |
Hoi, ja ik heb sinds kort ook een vriend, we wonen ook zo'n 200 km uit elkaar en weten nog niet helemaal hoe het nu allemaal verder gaat, we willen elkaar iig zo vaak mogelijk zien, we hebben er echt alles voor over......
volgens mij als je het echt wilt, maken die km ook niet meer uit, okee iets langer reistijd dus, maarja daar zijn we wel aangewend met de ns......................... ![]() veel succes ermee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
saxofoon-op-kamp sjoerd321 | 4 | 08-08-2012 11:07 | |
Psychologie |