Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2003, 09:42
Puta
Puta is offline
ik heb een nieuw pc met die ati readeon en nu wil is counter strike spelen alleen kom ik met de standaart instelling maar tot de 72 fps mijn vraag is hoe krijg ik 100 fps en ik heb de vertical sync al uitgezet. weet iemand het ??? groeten manuel

Laatst gewijzigd op 13-01-2003 om 09:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2003, 10:27
Koen
Koen is offline
Ik heb ook nooit meer dan 70 gehaald. Misschien gaat de HL engine wel niet verder ofzo, ik heb ook nog nooit van iemand gezien dat ie wel hoger zat. Boeit ook niks, van 70 is, zeker voor een spel als CS, meer dan zat.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 14:45
Puta
Puta is offline
jawel maximaal kan je 100 fps halen bij counter strike een vriend van me met een gforce 2 64 mn haalt dat dus moet ik het helemaal kunnen maar hoe? weet nog iemand iets?
Oud 13-01-2003, 14:57
de postbode
de postbode is offline
idd, zoals koen al zegt. volgens mij gaat die engine niet zo hoog. mijn ti 4400 gaat ook niet hoger dan de 70 fps. en al zou ie dat doen heb je er nog niets aan. het verschil zie je echt niet met het blote oog.

-de postbode-
Oud 13-01-2003, 17:08
Puta
Puta is offline
nee de fbs gaat me ook nie om visueel maar op internet i shet persoon met de hogere fps in het voordeel die ziet de personen namelijk eerder
Oud 13-01-2003, 17:20
Koen
Koen is offline
Citaat:
Sting schreef:
nee de fbs gaat me ook nie om visueel maar op internet i shet persoon met de hogere fps in het voordeel die ziet de personen namelijk eerder
Die ziet je eerder? Geloof mij maar, je reactiesnelheid weegt bij lange na niet op tegen dat verschil. Dat loopt in fracties van milliseconden, daar kan je echt helemaal niks mee.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 14:35
Puta
Puta is offline
bedankt allemaal maar heb het al gevonden moest in counter strike zefl in de console fps_max 100 doen hoor ik net pas van iemand
Oud 14-01-2003, 16:41
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
Sting schreef:
bedankt allemaal maar heb het al gevonden moest in counter strike zefl in de console fps_max 100 doen hoor ik net pas van iemand
leuk om te weten, maar dan nog schiet je dr niets mee op.
Oud 14-01-2003, 17:01
]{ing
]{ing is offline
*zucht*

de fps maakt geen fuck uit voor de speelbaarheid mits deze op een redelijk niveau zit en daar blijft. sowieso wordt de reactiesnelheid bepaald door de ping en niet door de fps.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 17:37
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
]{ing schreef:
*zucht*

de fps maakt geen fuck uit voor de speelbaarheid mits deze op een redelijk niveau zit en daar blijft. sowieso wordt de reactiesnelheid bepaald door de ping en niet door de fps.
is waar, maar als je net een nieuwe computer met een 9700 hebt gekocht, snap ik de reactie van Sting wel...
FPS zit na 55 tussen de oren.
Oud 14-01-2003, 23:33
Puta
Puta is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef:
is waar, maar als je net een nieuwe computer met een 9700 hebt gekocht, snap ik de reactie van Sting wel...
FPS zit na 55 tussen de oren.
ja het is net wat je zegt het maakt ook niet echt uit maar wou wel ff weten dat het kon zeg maar bedankt
Reageren

Regels voor berichten