Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat is dus werkelijk ziekelijk jah.
Maar dan ga je gelijk mij de schuld lopen geven? Sjezus joh wat heb je ineens tegen me? Eerst laat je mij barsten en dan ga je me nog lopen beschuldigen van zoiets (jah dit is via mail gebeurd maar omdat dit topic er ook is en gericht is naar een JONGEN en ik die mail heb gekregen van haar vind ik even dat iedereen dit mag weten) Als ik dus te weten kom wie dat heeft gedaan dan ram ik hem zijn kop in want mocht het je ontgaan zijn, ik beschouw je gewoon nog steeds als een vriendin. En mensen die zulke dingen doen die moeten ze gewoon alle internetrechten ontzeggen. En jou wil ik aanraden de volgende keer zulke beschuldigingen voor je te houden want ik had geen flauw idee waar je het over had tot ik dit topic las. (net zoals ik geen flauw idee had waar je het over had toen je ineens over die weddenschap begon)
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waarom doet hij dit? Masze | 20 | 13-01-2009 19:39 | |
Liefde & Relatie |
Mijn beste vriend is nu mijn vriend maar doet nu raar..help..:(. 6776 | 44 | 09-07-2006 21:07 | |
Psychologie |
Herkent iemand dit? (niet te omschrijven probleem ouders) Yab-Yum | 8 | 21-09-2003 14:04 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
ARTistiek |
Waarom, in Godsnaam waarom? Internationalist | 10 | 07-04-2002 00:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekrecensie --> Floortje Bloem ChicaBonita | 7 | 01-02-2002 16:39 |