![]() |
|
Jawel,, aargh en wee... zit ter onderdak in het Bavo te noordwijkerhout, vraag niet hoe ik daar kom, maar het bavo is een psygiyatrische inrichting voor mensen met bijvoorbeeld schizofrenie, psygoses en van alles en nog wat... ik zit hier ter onderdak en ben gewend om met "normale" mensen om te gaan maar besteed meer en deels mijn tijd hierzo... ik wordt er knettergek van om steeds maar weer dezelfde mensen om me heen te hebben met stomme, simpele klotevragen en opmerkingen, tevens ben ik ineens ook psygotisch geworden dankzij dat ik hier geplaatst wordt...
heb ook ruzie met iemand waarvan ik een dvd-tje had geleend en netjes terug had gebracht waarvan ik nu wordt beschuldigt dat ik die schijf heb gemold... wat moet ik hier nou mee & waarmee kan ik mij hier staande & sterk houden ?? ![]() dit is niet leuk en hoop ook snel weg te gaan hierzo... greetz, een opgeluchte jongen... dames : voeg me toe @ real_lism@hotmail.com ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
mja... heb net wat gegeten en ben wat bedaard van alle shit... Ik heb in het verleden wat probs gemaakt, ben ook in een crisiscentrum voor een paar weken gebleven, maar die zijn zo hard, dat ze je zo de straat op schoppen, mijn case-manager had wel een plekkie voor me en dat was dit.. het is eigenlijk beter dan niets maar ken gewoon niet omgaan met deze mensen. psygologen heb ik weinig contact mee, alleen met mijn casemanager, de tijd die ik 2x in de week een half uur heb met 'm, is gewoon te weinig om uit mijn woorden te kunnen komen. ik ben aangemeld voor begeleid wonen, dus moet wachten op bericht (na 13 jan), het is volhouden, maar zeer moeilijk...
let niet op dat laatste bericht, sloeg nergens op. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Probeer anders eens al je gevoelens op te schrijven in een brief aan je casemanager. Dat kun je altijd doen, en dan zit je niet zo vast aan die halve uurtjes met hem. Dat kun je dan aan hem geven, het is een stuk sneller gelezen dan geschreven, en dan kan hij in dat half uurtje een reactie geven
Vraag anders aan hem of dat mogelijk is? (als je het zelf wil natuurlijk) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minister Plasterk wil keuze middelbare school uitstellen Kitten | 78 | 03-01-2009 01:59 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 09-04-2007 17:12 | |
Drugs & Alcohol |
heroine?? andersom | 101 | 17-03-2005 18:33 | |
De Kantine |
als je nou 1 ding mocht verbieden... Kirk22 | 259 | 03-08-2004 21:46 | |
Prins Claus: hoe lang nog ? Captain | 49 | 30-07-2002 19:37 | |
Psychologie |
Wat zou het je doen als je hoorde dat je nog maar 1 jaar te leven hebt? John Sickbock | 36 | 28-01-2002 21:55 |