Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben zelf ook gestopt met een studie, ik ben daarna alleen wel direct ook een andere studie gaan doen. Als je het niet direct wilt vertellen, bestel je wat brochures van andere studies. Die zien je ouders dan wel in de brievenbus liggen, dan vragen ze er zelf wel naar. Je zegt gewoon dat je je een beetje aan het oriënteren bent op andere studies enzo. Dan is het meestal wel duidelijk
![]() Ik denk alleen wel dat het nu wat krap wordt om nog brochures te bestellen enzo. De beste oplossing is het gewoon zeggen. Over die studiefinanciering hoef je je niet druk te maken. Je prestatiebeurs wordt wel omgezet in een schuld als je niet aan de prestatienorm voldoet (en dat doe je niet, want je haalt te weinig punten). Wanneer je echter binnen tien jaar wél een studie in het hoger onderwijs afrond, wordt de schuld alsnog weer omgezet in een gift.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studies en ervaringsdeskundigen Tink* | 19 | 10-04-2016 17:24 | |
Studeren |
Stoppen met studeren of doorgaan? Maar dan wel 1 jaar verliezen Associated | 13 | 21-10-2012 11:30 | |
Studeren |
Vraag namens een vriendin over studie Verwijderd | 0 | 09-05-2009 11:58 | |
Studeren |
Gestopt met studie/jaar er tussenuit of wat nieuws... Joopiedegekste | 29 | 18-09-2007 13:44 | |
Algemene schoolzaken |
Gestopt met studie, wat nu? kakelkip | 35 | 15-01-2005 19:00 | |
Algemene schoolzaken |
stoppen met huidige opleiding en volgend jaar met een andere beginnen MaakUt | 2 | 14-12-2001 03:00 |