Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2)Mijn opvoeding is waarschijnlijk beter dan die van iemand die denkt me te kennen na 1 post. (ja, daarmee bedoel ik jou). Met mijn intelligentie is niks mis hoor, maak je geen zorgen ik doe vwo. En nee, dat zegt volgens jou vast niks aangezien ik toch een slechte opvoeding heb maar dat terzijde. Wat jou betreft: Je bent al triest, maar verveel ons er niet mee alsjeblieft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kwaad worden is menselijk. En nee, ik ken je niet, maar zo vind ik je overkomen. Jij hebt je mening over mij toch ook gevormd na 1 post? En dankje dan he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
jammer dat iedereen hier per se een reactie moet geven met echt een inhoud die naast de bijbel gelegen heeft
![]() maargoed ikweet niet hoe t smaakt als iemand rookt en je zoent ermee, maar ikweet wel dat t me niet tegen gehouden heeft om op hem verliefd te worden ![]() ik vind roken trouwens echt niet cool, maar als mensen t willen doen moeten ze t vooral lekker doen! knuffels.......
||
![]() |
Citaat:
2) Ook dat is niet goed voor je gezondheid. |
Advertentie |
|
![]() |
|
neej maar wel met allerlei STANDPUNTEN die je zo geweldig(NOT) geformuleerd zijn dat ze je overreden.
maargoe kben t verder wel met je eens kbedoel k ben zelf ook veel mensjes kwijtgeraakt aan kanker en hartaanval dankzij roken etc. maar waarom is jou standpunt zo ongelooflijk, mensen die roken asociaal. Kwil niet vervelend doen, maar soms wordt roken vergeleken met mensen die koffie drinken, zou jij deze mensen dan ook meteen als asociaal bestempelen? Aangezien de laatste tijd met allerlei onderzoeken aangetoond is dat koffie behoorlijk veel stoffen bevat die allemaal kanker veroorzaken? ....
|
aha en dat maakt rokers asociaal dat ze je mee laten roken?
maar dan scheer je ze wel ff allemaal over 1 kam hoor, want er zijn erg veel mensen die vragen, vind je t erg als ik rook? maargoed al die openbare gebouwen mogen wel rookvrij jah een café/ disco ook! krijgt zulke traanogen dervan ![]() en dan zullen mensen misschien minder snel gaan roken als je in een disco/café nie meer mag roken!
||
![]() |
Citaat:
Als rokers netjes vragen of je bezwaar hebt, zijn ze voor zichzelf niet slim bezig, maar vallen ze er in ieder geval geen anderen mee lastig. Persoonlijk ben ik tegen roken, en zeker ook tegen rokers die alleen maar met zichzelf rekening houden. Die zijn a-sociaal. |
![]() |
|
altijd interessant om te zien hoe mensen altijd duur taalgebruik kiezen om hun standpunten te verdedigen (zoals eerder al gezegd: het bijbelprincipe)
verder zou ik even aan willen melden dat het generaliseren van 'de roker' je standpunt eerder onder uithaalt dan dat het ten goede komt. en ten laatste misschien heb je je standpunt toch te ad hoc getypt? ![]() ![]() knuffels.....
|
![]() |
K, ff 1 vraagje: wat doet een leraar hier? Tis niet lullig bedoelt ofzo hoor, maarehh, t praat gewoon niet zo lekker als er de hele tijd leraren mee aant lezen zijn.
Nouja goed, ik vind t inderdaad een beetje kortzichtig om maar meteen te zeggen dat rokers aso zijn,m als je t echt puur en alleen doet om stoer te doen... tja. Nou ben ik zelf ook anti roken, en heb ik nog nooit een sigaret met m'n mond aangeraakt (niet van plan ook, bah waarom zou ik) maar ik kan dat natuurlijk niet voor andere beslissen... Nou is het misschien wel heel vriendelijk en sociaal van rokers als ze vragen of je er bezwaar tegen hebt als ze gaan roken maar je kunt toch moeilijk ja zeggen. Ik bedoel als je d'r niet echt ziek van wordt maar t alleen vervelend vindt en iemand vraagt of hij/zij een sigaret opmag steken kun je toch moeilijk nee zeggen... dat klinkt ook zo lullig... maar goed, genoeg gekletst ![]()
|
achjah ik zeg t ook nooit eigenlijk!
haha kvind t ook vaag dat een leraar hier komt, scholieren.com i mean hellooooa? maargoe ![]() ik ga lekker slapen nu hoor hou er meej op ![]() knuffels......
|
Ik hoop het niet voor mezelf dat ik ooit verliefd word op een roker. Ik heb nu een geweldige vriend, maar zijn moeder rookt heel veel, nou das ook niet leuk.
Off-topic. Ik moet ernstig lachen om die mensen die heel boos doen tegen de abt. Die zijn zeker nieuw hier ofzo. psst lees eerst je post heel goed na, want jullie maken het nu wel heel makkelijk voor de abt Abt loopt gewoon een beetje te provoceren (al valt het nu wel mee vind ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar toen was nog niet bekend dat het dus een leraar was, getrouwd en wel met twee kinderen. .. (veranderd dat de zaak dan?) ... ja zeker. Hij zit in een andere levensfase dan de meeste mensen hier. Hij heeft een hele andere kijk dan de meeste mensen hier. Dat doet 20 jaar langer leven met je; ervaring als leraar, getrouwd zijn en kinderen hebben. Op zich niet zo erg, en misschien zelfs wel voordelig als hij meningen geeft uit zijn positie; mits die geen grote bek en geen ... provocerende en uitlokkende gesprekken gaat voeren. Wat die dus alleen maar doet. En eerlijk het helpt geen ene flikker. Ik heb in al die jaren nog geen enkel 'dank je wel' of verbetering gezien waar meneer leraar aan geholpen heeft. Alleen frustraties en woede. .. Bijzonder duidelijk dus dat die daar eigenlijk gewoon op aast en z'n frustraties over z'n eigen leven kwijt moet. What the fuck anders doet een leraar van zijn leeftijd hier?!
|
![]() |
Wel,
ik heb zelf een tijdje gerookt en heb toen zowel een relatie gehad met een roker als een niet-roker!! En nu kan ik de klaagzangen van m'n niet-rokende ex-vriend wel verstaan hoor! ![]() Ik vind het nu als niet(meer)-roker veel aangenamer te zoenen met iemand die niet rookt als met iemand die wel rookt! ![]() Dus voor mij liever niet! ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
afknapper
wel ooit wat gehad met een jongen die nog neit verslaafd was en hij zei dat hij voor mij helemaal neit meer wilde roken (voor we wat kregen) maar toen we wat krgen vond hij stoppen blijkbaar toch moeilijk! Sukkel, en toen heb ik maar gezegd allsie nog met me wilde zoenen dattie dan een half een van te voren neit gerookt mocht hebben ![]() hmm als ik dit zo lees begrijp ik steeds meer waarom ik gedumpt was... |
![]() |
|
nou, persoonlijk heb ik een hekel aan sigaretten. Ik vind het enorm stinken, en zoenen met iemand die net een peuk opheeft vind ik echt heeel erg vies. Maar ja... stel dat ik nu verliefd word op iemand die rookt... Ik kan nu wel zeggen dat ik hem dan niet als m'n vriend wil, maar ja... ik denk dat die verliefdheid dan de doorslag geeft voor mij.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens...mathfreak is toch ook leraar.[?] Zo zijn er nog meer niet-scholieren. Is dat zo erg?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Stagebedrijf inlichten over vriend Poor twisted me | 5 | 09-12-2010 22:14 | |
Liefde & Relatie |
liefde opgeven omdat vriend veel rookt? elledc | 68 | 09-05-2010 23:05 | |
Liefde & Relatie |