Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2003, 18:54
Quantes
Quantes is offline
Jah of nee?

Voor mij maakt het uit of ik er net zelf een gerookt heb, maar ik rook niet zo vaak, duzz eigenlijk liefst niet rokend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2003, 18:54
Qimm
Qimm is offline
dat mag je zelf weten hoor.
bij mij liever niet tenzij hij verder erg leuk is, dan krjig ik hem er wel af
Oud 02-01-2003, 18:58
Verwijderd
Niet rokend. Ik kan het niet verbieden maar liever niet (bij mij thuis mag zoiezo niet gerookt worden dus dat zal ook een probleem worden)

Toen ik zelf pas een relatie kreeg rookte ik nog wel, maar ik ben al snel gestopt (ook voor hem, ook voormezelf) en ik vind roken gewoon niet lekker meer (roken zelf weet ik niet, niet meer gedaan, maar erin zitten enzo doe ik nog wel en het is vies)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:00
Last Resort
Last Resort is offline
Liever niet, maar niet onoverkomelijk als het wel zo is
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:05
twim
twim is offline
Voorkeur gaat uit naar niet.
Maar idd als het een hele leuke meid is. Dan maakt het niet uit.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:06
Iduna
Iduna is offline
Liever niet. Nou ja, iig niet met iemand die als een ketter rookt. Ik neem aan dat niet iedere roker zo 'verslaafd' is?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:14
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Neophyte schreef:
Voorkeur gaat uit naar niet.
Maar idd als het een hele leuke meid is. Dan maakt het niet uit.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:20
Balance
Balance is offline
nee, geen roker.
't stinkt en ik word er ziek van.
Oud 02-01-2003, 19:20
Studentje
Studentje is offline
Ik zou er geen enkel bezwaar tegen hebben.
Oud 02-01-2003, 19:24
Tatsu
Tatsu is offline
Liever niet, maarja als ik een meid leuk vind... boeiend
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:55
Verwijderd
liever niet, elke keer een goor smaak in je mond hebben omdat de ander zoent vind ik niet zo heel erg fijn
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:57
Verwijderd
Liever niet, maar als hij erg leuk is... tja, verliefd word je toch
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 20:02
Justice
Justice is offline
Liever niet... Het is een nare verslaving, en dat zou ik er niet bij kunnen hebben denk ik. Dat en het is wel zooo goor als je moet zoenen... een kauwgumpje werkt echt niet hoor!
Oud 02-01-2003, 21:32
tatoo
tatoo is offline
Ik rook graag af en toe een lekker siegaartje, maar me vriendin vind het maar niks, dus hou ik daar ook maar rekening mee en zog dat ik de dag voor dat ik naar der toe gaat niet meer gerookt heb.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 21:36
de abt van sion
de abt van sion is offline
Nooit doen. Rokers zijn net als drinkers, drugsgebruikers en roekeloze autorijders a-sociale mensen, in de ware zin van het woord, dat wil zeggen: in die zin dat ze de natuurlijke band die er tussen mensen bestaat, geen recht doen. Ze eisen de wereld vanuit een houding van egocentrisme en egoïsme eenvoudigweg voor zichzelf op.
Je zult zien: met mensen met wie over dit soort zaken niet te praten valt, valt over andere zaken ook niet te praten. Niet over alles met mensen kunnen praten is fnuikend voor een relatie. Gefrustreerde relaties leiden niet tot een gelukkig leven. Als een gelukkig leven je lief is, dus: niet doen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 21:42
tacidvs
tacidvs is offline
de abt van sion is de PAUS! Nu weten we het eindelijk.
Oud 02-01-2003, 21:45
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Nooit doen. Rokers zijn net als drinkers, drugsgebruikers en roekeloze autorijders a-sociale mensen, in de ware zin van het woord, dat wil zeggen: in die zin dat ze de natuurlijke band die er tussen mensen bestaat, geen recht doen. Ze eisen de wereld vanuit een houding van egocentrisme en egoïsme eenvoudigweg voor zichzelf op.
Je zult zien: met mensen met wie over dit soort zaken niet te praten valt, valt over andere zaken ook niet te praten. Niet over alles met mensen kunnen praten is fnuikend voor een relatie. Gefrustreerde relaties leiden niet tot een gelukkig leven. Als een gelukkig leven je lief is, dus: niet doen.
Tering, jij ken ook overdrijven.... Als je rookt ben je niet meteen een asociaal persoon hoor. Als jij nix te maken wil hebben met iemand die rookt, oke, maar kom niet met zo'n verhaal aanzetten.

Ontopic: Het maakt mij weinig uit, maar ik ben wel blij dat mijn vriend gestopt is met roken omdat ik zelf ook niet rook
Zoals iedereen zegt, het is niet lekker zoenen als je vriend/vriendin rookt en jij niet.
Maar het zou me niet tegen houden een relatie met iemand te beginnen als ik verliefd ben op diegene.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 21:58
~Black Rose264~
Citaat:
de abt van sion schreef:
1) Ik heet niet "Tering". En mijn reactie is het tegendeel van overdreven. Het is allemaal nog te zacht uitgedrukt.
2) Jij bent één van die mensen die vrijheid en ongebondenheid ten onrechte met elkaar identificeren. Dat is - met alle respect - een bewijs van een onafgeronde opvoeding en een matige intelligentie.
Wat het eerste betreft: je bent nog jong genoeg om eisen te stellen aan je ouders en je leraren.

Sterkte!
1)je meent het, en ja je overdrijft wel degelijk.
2)Mijn opvoeding is waarschijnlijk beter dan die van iemand die denkt me te kennen na 1 post. (ja, daarmee bedoel ik jou). Met mijn intelligentie is niks mis hoor, maak je geen zorgen ik doe vwo. En nee, dat zegt volgens jou vast niks aangezien ik toch een slechte opvoeding heb maar dat terzijde.
Wat jou betreft: Je bent al triest, maar verveel ons er niet mee alsjeblieft.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 22:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Qimm schreef:
dat mag je zelf weten hoor.
bij mij liever niet tenzij hij verder erg leuk is, dan krjig ik hem er wel af
Dat moet je niet denken hoor!! De één stopt wel voor z'n vriendin, de ander niet. Mijn vriend dus niet. En ja, dan kun je gaan kiezen: Je vriend met sigaret, of het uitmaken. Ik ga voor de eerste optie.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 22:04
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
dreadzzmeisje schreef:
Jah of nee?

Voor mij maakt het uit of ik er net zelf een gerookt heb, maar ik rook niet zo vaak, duzz eigenlijk liefst niet rokend.
Kan me nix schelen al ben ik eerlijk, leer haar het wel af.
Oud 02-01-2003, 22:06
~Black Rose264~
Citaat:
de abt van sion schreef:
1) Mooi dan.
2) Vwo zegt niet altijd iets over intelligentie. Zo zie ik aan de rest van je reactie dat je kwaad wordt: dat is altijd een teken van gebrek aan zelfbeheersing. En het staat haaks op intelligentie.
3) Wat nu? Ken jij mij ook? Je zegt: "Je bent al triest"?

Sterkte! Je hebt het echt nodig!

Kwaad worden is menselijk.
En nee, ik ken je niet, maar zo vind ik je overkomen. Jij hebt je mening over mij toch ook gevormd na 1 post?

En dankje dan he
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 22:06
de abt van sion
Citaat:
Vampiria schreef:
Dat moet je niet denken hoor!! De één stopt wel voor z'n vriendin, de ander niet. Mijn vriend dus niet. En ja, dan kun je gaan kiezen: Je vriend met sigaret, of het uitmaken. Ik ga voor de eerste optie.
En ja, dan kun je over twintig jaar gaan kiezen: Je man met longkanker, of op tijd afwijzen. Ga je dan ook voor de eerste optie?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 22:08
de abt van sion
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
Kwaad worden is menselijk.
En nee, ik ken je niet, maar zo vind ik je overkomen. Jij hebt je mening over mij toch ook gevormd na 1 post?

En dankje dan he
Ok, maar vertel me dan eens wat je rationeel gezien tegen mijn houding over rokers hebt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 22:08
Lilything
Lilything is offline
jammer dat iedereen hier per se een reactie moet geven met echt een inhoud die naast de bijbel gelegen heeft

maargoed

ikweet niet hoe t smaakt als iemand rookt en je zoent ermee,
maar ikweet wel dat t me niet tegen gehouden heeft om op hem verliefd te worden (offtopic:Zelf zn leeftijd niet!) Maar kheb om hele domme redenen nie met m gezoend dus..kwenie

ik vind roken trouwens echt niet cool, maar als mensen t willen doen moeten ze t vooral lekker doen!

knuffels.......
Oud 02-01-2003, 22:11
de abt van sion
Citaat:
ikje17 schreef:

1) jammer dat iedereen hier per se een reactie moet geven met echt een inhoud die naast de bijbel gelegen heeft

2) ik vind roken trouwens echt niet cool, maar als mensen t willen doen moeten ze t vooral lekker doen!
1) De bijbel staat niet echt vol anti-rook-adviezen.
2) Ook dat is niet goed voor je gezondheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2003, 22:16
Lilything
Lilything is offline
neej maar wel met allerlei STANDPUNTEN die je zo geweldig(NOT) geformuleerd zijn dat ze je overreden.

maargoe kben t verder wel met je eens kbedoel k ben zelf ook veel mensjes kwijtgeraakt aan kanker en hartaanval dankzij roken etc.

maar waarom is jou standpunt zo ongelooflijk, mensen die roken asociaal. Kwil niet vervelend doen, maar soms wordt roken vergeleken met mensen die koffie drinken, zou jij deze mensen dan ook meteen als asociaal bestempelen? Aangezien de laatste tijd met allerlei onderzoeken aangetoond is dat koffie behoorlijk veel stoffen bevat die allemaal kanker veroorzaken?

....
Oud 02-01-2003, 22:19
de abt van sion
Met roken rook je bijvoorbeeld ook mee. Met koffie drinken drink je niet mee.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 22:22
Lilything
Lilything is offline
aha en dat maakt rokers asociaal dat ze je mee laten roken?
maar dan scheer je ze wel ff allemaal over 1 kam hoor,
want er zijn erg veel mensen die vragen, vind je t erg als ik rook?

maargoed al die openbare gebouwen mogen wel rookvrij jah
een café/ disco ook!
krijgt zulke traanogen dervan

en dan zullen mensen misschien minder snel gaan roken
als je in een disco/café nie meer mag roken!
Oud 02-01-2003, 22:28
de abt van sion
Citaat:
ikje17 schreef:
aha en dat maakt rokers asociaal dat ze je mee laten roken?
maar dan scheer je ze wel ff allemaal over 1 kam hoor,
want er zijn erg veel mensen die vragen, vind je t erg als ik rook?

maargoed al die openbare gebouwen mogen wel rookvrij jah
een café/ disco ook!
krijgt zulke traanogen dervan

en dan zullen mensen misschien minder snel gaan roken
als je in een disco/café nie meer mag roken!
Het doet me deugd dat je nu echt begint te reageren. Ten bate van mijn standpunt scheer ik ze inderdaad over één kam. Dat kan namelijk als selectiecriterium dienen. Het kan nu wat genuanceerder. Met mensen als GrayBurn die ondanks hun leeftijd niet in staat zijn om ad rem van ad hominem te scheiden, kom je niet verder.

Als rokers netjes vragen of je bezwaar hebt, zijn ze voor zichzelf niet slim bezig, maar vallen ze er in ieder geval geen anderen mee lastig.
Persoonlijk ben ik tegen roken, en zeker ook tegen rokers die alleen maar met zichzelf rekening houden. Die zijn a-sociaal.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 22:40
Lilything
Lilything is offline
altijd interessant om te zien hoe mensen altijd duur taalgebruik kiezen om hun standpunten te verdedigen (zoals eerder al gezegd: het bijbelprincipe)

verder zou ik even aan willen melden dat het generaliseren van 'de roker' je standpunt eerder onder uithaalt dan dat het ten goede komt.

en ten laatste misschien heb je je standpunt toch te ad hoc getypt? Ik zou het nog maar ns overdenken en serieus je discussie vaardigheden nog wat aanscherpen en als je een vrouw hebt ns bij dr in bed te kruipen?

knuffels.....
Oud 02-01-2003, 22:43
Panne
Panne is offline
K, ff 1 vraagje: wat doet een leraar hier? Tis niet lullig bedoelt ofzo hoor, maarehh, t praat gewoon niet zo lekker als er de hele tijd leraren mee aant lezen zijn.
Nouja goed, ik vind t inderdaad een beetje kortzichtig om maar meteen te zeggen dat rokers aso zijn,m als je t echt puur en alleen doet om stoer te doen... tja. Nou ben ik zelf ook anti roken, en heb ik nog nooit een sigaret met m'n mond aangeraakt (niet van plan ook, bah waarom zou ik) maar ik kan dat natuurlijk niet voor andere beslissen...
Nou is het misschien wel heel vriendelijk en sociaal van rokers als ze vragen of je er bezwaar tegen hebt als ze gaan roken maar je kunt toch moeilijk ja zeggen. Ik bedoel als je d'r niet echt ziek van wordt maar t alleen vervelend vindt en iemand vraagt of hij/zij een sigaret opmag steken kun je toch moeilijk nee zeggen... dat klinkt ook zo lullig...
maar goed, genoeg gekletst
Oud 02-01-2003, 22:46
Lilything
Lilything is offline
achjah ik zeg t ook nooit eigenlijk!
haha

kvind t ook vaag dat een leraar hier komt,
scholieren.com i mean hellooooa?

maargoe
ik ga lekker slapen nu hoor
hou er meej op

knuffels......
Oud 02-01-2003, 22:48
marlies
marlies is offline
Ik hoop het niet voor mezelf dat ik ooit verliefd word op een roker. Ik heb nu een geweldige vriend, maar zijn moeder rookt heel veel, nou das ook niet leuk.

Off-topic. Ik moet ernstig lachen om die mensen die heel boos doen tegen de abt. Die zijn zeker nieuw hier ofzo.
psst lees eerst je post heel goed na, want jullie maken het nu wel heel makkelijk voor de abt
Abt loopt gewoon een beetje te provoceren (al valt het nu wel mee vind ik ), maar goed het werkt nog steeds.
Oud 02-01-2003, 23:39
GrayBurn
GrayBurn is offline
Citaat:
marlies schreef:
Abt loopt gewoon een beetje te provoceren
pff hij loopt al jaren te ... 'provoceren' en is al zelfs gebanned geweest ... er zijn hele discussies gevoerd over hem op feedback.

Maar toen was nog niet bekend dat het dus een leraar was, getrouwd en wel met twee kinderen.

..

(veranderd dat de zaak dan?) ... ja zeker. Hij zit in een andere levensfase dan de meeste mensen hier. Hij heeft een hele andere kijk dan de meeste mensen hier. Dat doet 20 jaar langer leven met je; ervaring als leraar, getrouwd zijn en kinderen hebben.

Op zich niet zo erg, en misschien zelfs wel voordelig als hij meningen geeft uit zijn positie; mits die geen grote bek en geen ... provocerende en uitlokkende gesprekken gaat voeren.

Wat die dus alleen maar doet.

En eerlijk het helpt geen ene flikker. Ik heb in al die jaren nog geen enkel 'dank je wel' of verbetering gezien waar meneer leraar aan geholpen heeft.

Alleen frustraties en woede.

..

Bijzonder duidelijk dus dat die daar eigenlijk gewoon op aast en z'n frustraties over z'n eigen leven kwijt moet.

What the fuck anders doet een leraar van zijn leeftijd hier?!
Oud 03-01-2003, 00:11
lieve
lieve is offline
Wel,
ik heb zelf een tijdje gerookt en heb toen zowel een relatie gehad met een roker als een niet-roker!! En nu kan ik de klaagzangen van m'n niet-rokende ex-vriend wel verstaan hoor!
Ik vind het nu als niet(meer)-roker veel aangenamer te zoenen met iemand die niet rookt als met iemand die wel rookt!
Dus voor mij liever niet! Maar als ik nu echt verliefd word op een roker... tja, dan ga ik het niet laten hoor!
Oud 03-01-2003, 00:16
Verwijderd
afknapper

wel ooit wat gehad met een jongen die nog neit verslaafd was en hij zei dat hij voor mij helemaal neit meer wilde roken (voor we wat kregen) maar toen we wat krgen vond hij stoppen blijkbaar toch moeilijk! Sukkel, en toen heb ik maar gezegd allsie nog met me wilde zoenen dattie dan een half een van te voren neit gerookt mocht hebben en veel kaugum.

hmm als ik dit zo lees begrijp ik steeds meer waarom ik gedumpt was...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 00:52
Verwijderd
Afknapper, ik had de mazzel dat mijn ex dr heel veel mee minderde toen hij met mij kreeg... maar ik kan niet tegen in de rook zitten. Hij deed het rond mij gewoon niet, en hij wou me zelf ook nooit zoenen als hij net gerookt had...
Mjah, nee ik vindt het gewoon niks.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 08:57
Verwijderd
Ik vind jullie allemaal hartstikke lief, maar ik ga toch echt een paar reacties verwijderen..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 09:22
Verwijderd
@ Grayburn: kan dat niet via mail ofzo, of had dat dan een keer in zo'n topic op feedback gedaan..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 10:12
snoopy
snoopy is offline
nou, persoonlijk heb ik een hekel aan sigaretten. Ik vind het enorm stinken, en zoenen met iemand die net een peuk opheeft vind ik echt heeel erg vies. Maar ja... stel dat ik nu verliefd word op iemand die rookt... Ik kan nu wel zeggen dat ik hem dan niet als m'n vriend wil, maar ja... ik denk dat die verliefdheid dan de doorslag geeft voor mij.
Oud 03-01-2003, 10:21
Destrøyer
Destrøyer is offline
ik kan je in elk geval NIET aanraden om te zoenen met iemand die net'n sigaret op heeft... Mijn ex rookte namelijk meer dan'n pakje per dag, en dat was echt zoooo RANZIG
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 11:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
En ja, dan kun je over twintig jaar gaan kiezen: Je man met longkanker, of op tijd afwijzen. Ga je dan ook voor de eerste optie?
Nee. Ik wil ook absoluut dat hij, voordat we gaan samenwonen, is gestopt. Ik vind het verschrikkelijk dat hij rookt, maar dat doet hij al langer dan dat wij samen zijn, dus dat had ik me anderhalf jaar geleden ook kunnen bedenken. Nu wil hij niet meer stoppen, en ja; dat vind ik heel erg. Maar ik ga niet de liefde van mijn leven laten lopen omdat hij rookt.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 11:37
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Nee. Ik wil ook absoluut dat hij, voordat we gaan samenwonen, is gestopt. Ik vind het verschrikkelijk dat hij rookt, maar dat doet hij al langer dan dat wij samen zijn, dus dat had ik me anderhalf jaar geleden ook kunnen bedenken. Nu wil hij niet meer stoppen, en ja; dat vind ik heel erg. Maar ik ga niet de liefde van mijn leven laten lopen omdat hij rookt.
de mate van verslechtering der gezondheid variëert ontzettend, afhankelijk van de hoeveelheid lichaamsbeweging, voeding en vooral de hoeveelheid sigaretten per dag.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 11:58
Verwijderd
Nee. En anders zou ze af moeten kicken van mij, dat moest mijn vader ook van mijn moeder toen ze wat kregen ().
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 13:48
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Ik heb al 2 keer een relatie gehad met iemand die rookte, en ik heb er nooit een probleem van gemaakt. (ik rook zelf niet en heb het gelukkig ook nog nooit gedaan)
Als ze willen stoppen moeten ze dat uit zichzelf doen.
Oud 03-01-2003, 15:20
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik vind jullie allemaal hartstikke lief, maar ik ga toch echt een paar reacties verwijderen..
Ja juf, we zullen nu weer lief met elkaar spelen...

Verstoppertje! Nie wees!
Oud 03-01-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Ja juf, we zullen nu weer lief met elkaar spelen...
[img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/smilies/shutup.gif[/img]

Schreef je nou

..

met elkaar .. spelen? [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/smilies/shutup.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 17:06
Q
Q is offline
Citaat:
dreadzzmeisje schreef:
Jah of nee?

Nee. Ik wil geen relatie met een roker. Ik wil dat spul niet in mijn leven. Ik ben liever de rest van mn leven alleen dan met een roker een relatie.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 20:10
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
dreadzzmeisje schreef:
Jah of nee?

Maar, roken vind je wel lekker, anders deed je het niet?
Oud 03-01-2003, 20:24
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
GrayBurn schreef:

blablabla.
Volgens mij is hij één van de weinigen die géén 'grote bek' op zet.
Overigens...mathfreak is toch ook leraar.[?]

Zo zijn er nog meer niet-scholieren. Is dat zo erg?
Reageren

Regels voor berichten