Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ontopicker: Ik vind dingen als speculaas eten met warme chocolade melk of oude voetbalwedstrijden kijken van toen ik nog van voetbal hield ook wel dicht in de buurt komen van het uberjeugdsentiment!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() anyways, ik gaf laatst een feestje en daar gingen we allemaal koekhappen en spijkerpoepen en cake versieren en ezeltje prik en appels vissen enzo... was leuk ![]() verder jeugdsentiment... gister nog naar de video van rupert en the frogsong gekeken... ooooooooooooh dàt is echt mijn jeugdsentiment... 'win or lose, sink or swim one thing is certain we'll never give in hand in hand, side by side we all stand together na na na na na na na na keeping us warm in the night na na na na na na na na you hold me tight (en dan komt die goudvis!!)' lalalla!! *gaat er helemaal in op* die video... damn, samen met de sneeuwman geeft dat echt heel mijn jeugd weer volgens mij...
|
ik zet nooit een oude tekenfilm af als ik voorbij zap... daarnaast kan ik ook geen oude kleren weggooien, ik heb al mn kasten helemaal volgepropt met allemaal oude kinderkleertjes, hetzelfde heb ik met tientallen knuffels die stof staan te verzamelen bovenop de kast.... pas geleden heb ik ook een verzamelcd gemaakt met de liedjes die voor mij de meeste herinneringen hadden uit 1990-1995 en als laatste vink het nog steeds geweldig om oude dagboeken door te lezen..
|
haha..... niet zoveel eigenlijk
![]() maar soms kijk ik es sesamstraat of tiktak, echt vet cool is dat ![]() oh enneuh, is hier ook iemand die liegebeest heeft gekeken?? dat was zo'n groene ovenwant, die dus altijd loog ![]() ik schijn alleen de enige te zijn die dat heeft gezien ![]() maar t was altijd wel ![]()
|
Verwijderd
|
Sonic Dance Power cd's luisteren (met Snap en Scooter en dat soort dingen), met Playmobil spelen
![]() Ik hang nog wel een beetje in mijn kindertijd eigenlijk ik heb nog niet zo'n zin om volwassen te zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Jeweetwel, die roze-periode waar sommige meisjes vroeger jarenlang inzaten? Die heb ik nog steeds. :/ Ik ben verslaafd aan Disney-films, als ik ziek ben lig ik uren in bed te kijken, ook ballet (voor zover dat nog kan.. *kill*), ik vind het geweldig als mijn nichtje weer eens op bezoek is want dan kan ik geoorloofd met speelgoed en foute make-up spelen en ik koop haardingen op de kinderafdeling van de V&D en H&M. Euhm, ja.
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik kijk VAAK disneyfilms en andere tekenfilms, ik draag graag en vaak kinderkleren (shirtjes dan), speel graag met lego met mn broertje
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mijn vriend heeft alle Alfred Jodocus Kwak-afleveringen op video, wanneer het maar even kan kijk ik die
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ook! Op 'n ouwe cd die m'n ma nog had! Geniaal! ~verloor m'n koekje in de disco, verloor m'n koekje bij de boogie muziek~ Trouwens die hele cd is brilliant dat liedje van Graaf tel is cool en d'r was er nog 1 met ernie geloof ik die ook stoer was ![]() |
![]() |
|
|