Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2003, 17:03
Methuselah
Methuselah is offline
Link

Deze is te koop voor €189, kan gebruikt worden als webcam en digicam en videocamera (beperkt tot 75 seconden), 2.1Megapixel enz enz (voor verkoopspraatje, zie Link)

Is dat 'n redelijke prijs voor zo'n toestel? En heeft iemand ervaring met zo'n ding? En indien je iets gelijkaardigs hebt qua specs en prijs, vertel je ervaringen. Tnx

Laatst gewijzigd op 06-01-2003 om 17:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2003, 17:10
Methuselah
Methuselah is offline
Ik zou dus graag een webcam en/of 'n digicam hebben. Deze webcam is me ook opgevallen:

Creative WebCam Pro voor €58.95 link

Ik kan wel tot de €189 voor de PC-cam gaan, maar dan moet ik zuinig gaan leven voor de komende 3maanden...

Maar 't lijkt me wel handig, 2-in-1, die PC-cam. Maar twijfel dus. :/
Oud 06-01-2003, 17:20
]{ing
]{ing is offline
zo'n pc cam moet je niet doen, voor 189 euro zou je ook een goedkope echte digitale camera kunnen kopen, of een goede tweedehandse. (maar dan heb je nog steeds geen webcam)

die webcam pro is wel een redelijk aanbod, die heeft een hoge resolutie voor een webcam.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 17:24
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
]{ing schreef:
zo'n pc cam moet je niet doen, voor 189 euro zou je ook een goedkope echte digitale camera kunnen kopen, of een goede tweedehandse. (maar dan heb je nog steeds geen webcam)

die webcam pro is wel een redelijk aanbod, die heeft een hoge resolutie voor een webcam.
mja, idd, groot probleem bij die pc-cam is dat ie geen lcdschermpje heeft achteraan Maar als ik 'n echte digitale camera koop, dan heb ik idd nog geen webcam (en echte digitale camera's zijn duur ) En tweedehands, ik denk niet dat er al veel mensen zijn die 2.1Mpixel camera's al van de hand doen en ik heb trouwens liever nieuw (garantie, nog geen slijtage enzo)
Oud 06-01-2003, 17:46
Methuselah
Methuselah is offline
'n digitale camera van 2Mpixel die ik ook heb gezien en die onder de €200 (mijn MAXbudget) is de HP Photosmart 320 voor €199

Ziet er ook wel goed uit, maar wordt aan 33%korting verkocht, dus dan vraag ik mij af: Wat is er mis met dat ding? (trouwens, op de site van HP is ie te koop voor $149.99 (in VS dus))
Oud 06-01-2003, 20:08
Martin Dude
Martin Dude is offline
Die laatste is prob goedkoper omdat er een nieuwere serie aan komt, doen ze dan meestal.

zelf geloof ik nooit echt in die 2in1 dingen .. en zonder LCD-scherm achterin is ook erg irritant .. maar 2.1 megapixel is ook nie echt weinig. kweenie watvoor foto's je wil maken met dat ding? echte, of lol ? voor echte zou ik verder zoeken, voor de lol kan je het wel doen, maar gewoon kans dat t mislukt zonder dat je t weet ...
Oud 06-01-2003, 20:13
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Martin Dude schreef:
Die laatste is prob goedkoper omdat er een nieuwere serie aan komt, doen ze dan meestal.

zelf geloof ik nooit echt in die 2in1 dingen .. en zonder LCD-scherm achterin is ook erg irritant .. maar 2.1 megapixel is ook nie echt weinig. kweenie watvoor foto's je wil maken met dat ding? echte, of lol ? voor echte zou ik verder zoeken, voor de lol kan je het wel doen, maar gewoon kans dat t mislukt zonder dat je t weet ...
Ja, had ik ook al aan gedacht, maar op de site van HP staat er niets over... Vandaar mijn idee: What's wrong?

Mja, 't is vooral voor lol, maar dan wil ik toch nog redelijke kwaliteit... Vandaar dak minstens 2.1megapixel wil... Maar er kunnen 200foto's in 640*480 op dat ding, dusseuh, ik kan alles wel dubbel maken hoor!
Oud 07-01-2003, 00:46
Methuselah
Methuselah is offline
Hier staat wel heel wat goeds over die PC-cam... *helt zwaar over naar ja*
Oud 07-01-2003, 07:59
Blue Wölf
Blue Wölf is offline
Ik heb de PC-CAM 600 van creative
Oud 07-01-2003, 09:47
Kali
Kali is offline
heb dus creative webcam go plus, gekocht 2 jaar geleden voor 200 euro, en kleuren zijn verneukt... ( moet me anders maar op msn adden voor foto) , maar heb wel digicam, canon sp 90 ofzoiets ( 2000€ ) fantastisch toestel!!!

webcam is het geld niet waard...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 13:57
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Kali schreef:
heb dus creative webcam go plus, gekocht 2 jaar geleden voor 200 euro, en kleuren zijn verneukt... ( moet me anders maar op msn adden voor foto) , maar heb wel digicam, canon sp 90 ofzoiets ( 2000€ ) fantastisch toestel!!!

webcam is het geld niet waard...
mmmmm, die hebben ze niet meer, die webcam. Ik kan er iig niets over vinden op de site van Creative.
En die digitale camera is way over budget hoor (of bedoel je €200?)
Oud 07-01-2003, 14:00
Kali
Kali is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
mmmmm, die hebben ze niet meer, die webcam. Ik kan er iig niets over vinden op de site van Creative.
En die digitale camera is way over budget hoor (of bedoel je €200?)
nee + - 2000 ( allé 67.000 oude belgische frankjes)
maar er zijn natuurlijk ook goedkopere, maar vind webcam niet echt goed... kleuren werken ni echt... en al zeker niet gebruikbaar 's avonds ...

moet jij niet blokken?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:20
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Kali schreef:
nee + - 2000 ( allé 67.000 oude belgische frankjes)
maar er zijn natuurlijk ook goedkopere, maar vind webcam niet echt goed... kleuren werken ni echt... en al zeker niet gebruikbaar 's avonds ...

moet jij niet blokken?
da's echt wel way over budget! kheb voorlopig nog maar €90 zalle!!!

ja, ik moet blokken, maar ik blok vooral 's nachts moete gij nie blokken?
Oud 07-01-2003, 16:09
Cybernetic Dreams
Cybernetic Dreams is offline
ziet er goed uit, 2.1 megapix is wel lekker scherp, niet super, verwacht geen topkwaliteit foto's natuurlijk he ook de filmpjes zijn niet echt super, maar wel leuk om te bewaren als herinnering
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 16:10
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Cybernetic Dreams schreef:
ziet er goed uit, 2.1 megapix is wel lekker scherp, niet super, verwacht geen topkwaliteit foto's natuurlijk he ook de filmpjes zijn niet echt super, maar wel leuk om te bewaren als herinnering
topkwaliteit hoeft niet, degelijk wel. Filmpjes zijn niet de bedoeling, maar wel 'n leuk extraatje.
Reageren

Regels voor berichten