Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2003, 15:31
Daangerous
Daangerous is offline
Welke acteur verdient meer of minder lof dan hij heeft, welke regisseur schiet geweldige films zonder ECHT door te breken? En natuurlijk, waarom??? Films mogen ook btw...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2003, 15:38
Balance
Balance is offline
robin williams.
AAARGGHH, wat vind ik dat een verschrikkelijke gast en wat vind ik hem slecht spelen met dat 'ik probeer me zo goed mogelijk in te leven, maar eingelijk bak ik er helemaal niks van'-smoeltje van hem.

ja, het zit diep!!!
Oud 01-01-2003, 16:09
FireCracker
FireCracker is offline
jim carrey!!!!! yuck..die vent kan alleen maar rotkoppen trekken
Oud 01-01-2003, 16:35
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
linda85 schreef:
robin williams.
AAARGGHH, wat vind ik dat een verschrikkelijke gast en wat vind ik hem slecht spelen met dat 'ik probeer me zo goed mogelijk in te leven, maar eingelijk bak ik er helemaal niks van'-smoeltje van hem.

ja, het zit diep!!!
aaaaaaaaah Robin Williams is goeeeed! Hijs grappig Luister maar es naar cabaret van hem, ge-wel-dig!
Oud 01-01-2003, 16:37
Daangerous
Daangerous is offline
Onderschatte acteurs:Joaquin Phoenix, Tim Curry, Willem Dafoe, Vincent D'Onofrio, Peter Greene, Ed Harris, David Morse, Gary Sinise, Tom Sizemore, Hugo Weaving, Forest Whitaker, Joe Pesci

Overschatte acteurs:Russel Crowe, Robin Williams, Nicolas Cage, Anthony Hopkins, Ray Liotta

Overschatte films: American Beauty (goed maar niet ZWAAR goed)
Onderschatte films: Memento, Arlington Road, Fight Club (gek genoeg doen deze films het wel goed in de videotheek...)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 16:52
Qimm
Qimm is offline
mag ik een voorbeeld van een film (met onderbouwing) waarin robin williams NIET goed is?
Oud 01-01-2003, 16:58
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Overschatte acteurs: Anthony Hopkins
OVERschat?? Hij acteert supergoed!!!

en de onderschatte acteurs: Ving Rhames, Elijah Wood en Val Kilmer

Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 11:18.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 17:21
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Niet goed. ZWAAR goed!!
Beklemmend (á la Eyes Wide Shut), dramatisch, emotioneel, realistisch en apart. Wat wil je nog meer?

Citaat:
Daangerous schreef:
Onderschatte films: Memento, Fight Club
Memento en Fight Club ONDERSCHAT? Hoe kom je daarbij???

De wereldpers beschrijft Memento als de beste thriller sinds jaren en Fight Club, Fincher's beste film na Se7en.

Dus, hoezo ONDERSCHAT?

Citaat:
Daangerous schreef:
Overschatte acteurs: Russel Crowe
Russel Crowe -> Heb je L.A. Confidental, The Insider, Gladiator en A Beautiful Mind niet gezien? Hij is geloofwaardig en de man kan net als Al Pacino en Robert De Niro zoveel zeggen met alleen zijn gezicht.
Oud 01-01-2003, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef:
Onderschatte films: Memento, Arlington Road, Fight Club (gek genoeg doen deze films het wel goed in de videotheek...)

Memento en Fight Club zijn absoluut niet onderschat. Dat het geen groot bioscoopsucces is, wil niet zeggen dat defilm geheel onderschat wordt...Beide films staan genoteerd als topfilms.

En waarop baseer je de onder- en overschatting van acteurs?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 17:35
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
N00dles schreef:

En waarop baseer je de onder- en overschatting van acteurs?
Vraag ik me ook af.
Oud 01-01-2003, 18:32
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Qimm schreef:
mag ik een voorbeeld van een film (met onderbouwing) waarin robin williams NIET goed is?
Insomnia, Hook, Jack, shall I go on?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 18:36
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Diesel schreef:
Russel Crowe -> Heb je L.A. Confidental, The Insider, Gladiator en A Beautiful Mind niet gezien? Hij is geloofwaardig en de man kan net als Al Pacino en Robert De Niro zoveel zeggen met alleen zijn gezicht.
Ik zeg niet dat het een slechte acteur is, alleen dat hij is overschat, toevallig heb ik al de films gezien die je noemt: zijn rol in LA Confidential is echt nie speciaal, zijn rol in The Insider speelt hij op bijna dezelfde manier als John Nash in A Beautiful Mind, waarin hij weer nèt te ver gaat met trekjes en bibbertjes etc. Gladiator speelde hij precies zoals het moest, niets op aan te merken, ik wil hiermee nie suggereren dak ik het beter kan, of dat hij slecht is, alleen dat hij is overschat...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 18:46
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Insomnia, Hook, Jack, shall I go on?
insomnia heb ik (nog) niet gezien, Hook vonnik um idd niet zo heel leuk, maar Jack vond ik wel mooi!

maar WAAROM vind jij hem slecht? Je kan het wel gewoon zeggen... maar heb je ook nog een reden?
Oud 01-01-2003, 18:57
JizzyKid
JizzyKid is offline
Dazed and Confused van regisseur Richard Linklater heeft niet echt de credit gekregen die hij verdiende. De film is al zo'n 9 jaar oud, maar was pas nog op RTL4. Het is niet echt een geniaal script, maar de quotes en natuurlijk het tijdsbeeld van de seventies zijn wel top!!

Verder ook The Quick And The Dead, geniaal westernscript in een modern jasje. De film spot enigzins met het genre western, zonder er afbraak aan te doen. Ik geloof geregisseerd door Sam Reimi. Correct me if i'm wrong!!
Oud 01-01-2003, 19:35
purplerose
purplerose is offline
Citaat:
Daangerous schreef:

Overschatte acteurs:Russel Crowe, Anthony Hopkins,

[/B]
HMMM ik vind Russel en Anthony nou niet egt overschat eigelijk ze zijn gewoon goed russel vooral in the gladiator en Anthnoy natuurlijk als Hannibal Lecter
ik vind al die Nederlandse soap-acteurs pas overschat!! iedereen vindt ze zo geweldig terwijl ze gewoon niks zijn mja
onderschat vindt ik vooral elijah wood. Hij was eerst nog niet zo bekend maar tog.
overschatte films vind ik de titanic. Hij was goed, maar ook weer niet zo geweldig dat hij 11 oscars nodig had.
Oud 01-01-2003, 22:16
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
purplerose schreef:
HMMM ik vind Russel en Anthony nou niet egt overschat eigelijk ze zijn gewoon goed russel vooral in the gladiator en Anthnoy natuurlijk als Hannibal Lecter
ik vind al die Nederlandse soap-acteurs pas overschat!! iedereen vindt ze zo geweldig terwijl ze gewoon niks zijn mja
onderschat vindt ik vooral elijah wood. Hij was eerst nog niet zo bekend maar tog.
Russell heb ik al uitgelegd, en Anthony Hopkins heeft (in de films die ik van hem gezien heb) 1 intrigerend personage neergezet: Hannibal Lecter, een geweldig personage, maar hij heeft verder knap weinig gedaan, ik vind hem OVERSCHAT, NIET SLECHT!!! Damn, moet ik het nu nog een keer uitleggen: overschat zijn is niet hetzelfde als slecht zijn. Soapies ga ik niet noemen als overschat, want als ik daaraan begin, dan kan ik tot mijn graf doorgaan. Verder VIND ik Elijah Wood echt geen onderschatte acteur, ik vind hem zelfs een zeer matige acteur, met een regisseur als Peter Jackson, mag je van een acteur zeker wel meer verwachten...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 23:18
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
JizzyKid schreef:
Verder ook The Quick And The Dead, geniaal westernscript in een modern jasje.
Niet echt geniaal. Ook niet slecht.

THE GOOD, THE BAD AND THE UGLY, FOR A FEW DOLLARS MORE en THE WILD BUNCH hebben geniale westernscripts.

Laatst gewijzigd op 01-01-2003 om 23:35.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:39
legatus
legatus is offline
Russ Meyer is een genie.
Oud 02-01-2003, 12:04
Verwijderd
ik vond Robin Williams dus echt wel goed in.. pff naam van de film kwijt, hij speelt een arts die patenten met een soort van verlammingsziekte gaat proberen te genezen (Robert DeNiro)... ow ja: Awakenings, dat is de naam! <-- hele strakke film.

en kwa regiseur/scriptschrijver, moet Quentin Tarantino wat meer belicht worden (allehoewel Reservoir Dogs & Pulp Fiction waren wel grote hit) misschien als dadelijk Kill Bil uitkomt dat, dat een klapper gaat worden??..

en ik vind dat Hugh Grant te veel in de spots word gezet, ik vin die vent zo tegenvallen..

maar ieder zijn mening hee

(vergeet ik helemaal the Big Lebowski, heerlijke film!!)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:05
BCR
BCR is offline
Citaat:
Diesel schreef:
Niet goed. ZWAAR goed!!
Beklemmend (á la Eyes Wide Shut), dramatisch, emotioneel, realistisch en apart. Wat wil je nog meer?
Ja, precies. Het is iig niet zo'n 13-in-dozijn film. Het is geen cliché feelgood movie, and I like that.
Oud 02-01-2003, 12:08
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Wazzuuppp schreef:
en kwa regiseur/scriptschrijver, moet Quentin Tarantino wat meer belicht worden (allehoewel Reservoir Dogs & Pulp Fiction waren wel grote hit) misschien als dadelijk Kill Bil uitkomt dat, dat een klapper gaat worden??..
Gister was ie bij RTL Boulevart(?) (gaaf programma is dat trouwens, alleen jammer dat die Paaj(?) zonder hersens er soms bij zit) en in een interview zei hij dat 't hem niet zo veel uit maakte wat de mensen nu van zijn film vonden. Hij vind het belangrijker wat mensen over 30 jaar van zijn films vinden.

Slimme man is het.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:12
legatus
legatus is offline
Citaat:
welke regisseur schiet geweldige films zonder ECHT door te breken?
Elke regisseur met talent breekt door en wordt gewaardeerd. Niet door het gewone publiek dat de film als een avondje uit zien - en elke commerciele misbaksel een superfilm vind. Maar daar zitten we ook niet op te wachten.

Of moet hij in Hollywood geaccepteerd worden en voor $120 miljoen dollar een film mogen maken wil je 'doorgebroken' zijn?

Een doorgebroken regisseur is een die zijn film vertoond ziet worden op één of meerdere festivals.

Citaat:
Slimme man is het.
Domme man. The test of time, who cares? Een goede film is een goede film. Nu, en ook over dertig jaar.

Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 12:15.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:19
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
legatus schreef:
Domme man. The test of time, who cares? Een goede film is een goede film. Nu, en ook over dertig jaar.
Nee.

Nu kunnen film overhyped worden over 30 jaar is dat veel minder. En zullen de oude films met goeie verhalen veel meer gekeken worden dan oude films die 'goed' zouden moeten zijn.

Als ik een boek wil schrijven heb ik ook liever dat die over 100 jaar nog gelezen word dan dat ie nu even 'in' is.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 13:12
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Nee.
Nu kunnen film overhyped worden over 30 jaar is dat veel minder. En zullen de oude films met goeie verhalen veel meer gekeken worden dan oude films die 'goed' zouden moeten zijn.
Mee eens, Raging Bull (1980) was geen "hit" toendertijd, nu 1 van de beste films van de jaren 80...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 13:14
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
legatus schreef:
Elke regisseur met talent breekt door en wordt gewaardeerd. Niet door het gewone publiek dat de film als een avondje uit zien - en elke commerciele misbaksel een superfilm vind. Maar daar zitten we ook niet op te wachten.

Of moet hij in Hollywood geaccepteerd worden en voor $120 miljoen dollar een film mogen maken wil je 'doorgebroken' zijn?

Een doorgebroken regisseur is een die zijn film vertoond ziet worden op één of meerdere festivals.
Zie Christopher Nolan, na Memento krijgt hij Insomnia met Al Pacino en Robin Williams...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2003, 13:16
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
legatus schreef:
Geen domme man, hij weet heel goed dat Reservoir Dogs en Pulp Fiction enorm aangeslagen zijn en dat hij hordes fans heeft. Pulp Fiction is niet alleen een hele goede film, artistiek is hij ook zeer knap in elkaar gezet. We hebben Pulp Fiction bij ckv-2 gekeken, dat zegt al genoeg...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 16:35
Verwijderd
Ik vond Robin Williams in Insomnia heel goed acteren. Heel natuurlijk en sterk.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:08
joaquadriesje
joaquadriesje is offline
Citaat:
onderschatte acteurs: Joaquin Phoenix...
OMG Ik ben helemaal weg van Joaquin Phoenix!!!!!!!!
Echt, die kerel heeft zooooveel talent!!!!!
ZUCHT - Keizer Commodus in Gladiator....
Oud 03-01-2003, 10:48
legatus
legatus is offline
Citaat:
Geen domme man, hij weet heel goed dat Reservoir Dogs en Pulp Fiction enorm aangeslagen zijn en dat hij hordes fans heeft. Pulp Fiction is niet alleen een hele goede film, artistiek is hij ook zeer knap in elkaar gezet. We hebben Pulp Fiction bij ckv-2 gekeken, dat zegt al genoeg...
Daar heb ik het ook niet over.

Ik vind Tarantino trouwens ook erg overschat.

Uiteraard wil je dat je film over een x aantal jaren nog steeds word gewaardeerd. Maar als mensen het nu een slechte film vinden en later een goede dan is er wat goed fout. Het klinkt ook pretentieus: alsof hij films maakt die onze tijd vér vooruit zijn en alleen gewaardeerd kunnen worden over 30 jaar.

(ik had ook beter domme uitspraak kunnen zeggen. Dom is Tarantino absoluut niet)

Citaat:
Zie Christopher Nolan, na Memento krijgt hij Insomnia met Al Pacino en Robin Williams...
En Dat vind je doorbreken? Groter budget en Hollywood acteurs?

Voor FOLLOWING kreeg hij een VPRO Tiger Award en kon hij het originele MEMENTO maken. FOLLOWING werd vertoond op het Rotterdam Film Festival. Dát is doorbreken.

Citaat:
Mee eens, Raging Bull (1980) was geen "hit" toendertijd, nu 1 van de beste films van de jaren 80...
Door vergelijkingen... verrekte mediageblaat. Een film is goed of niet. Omdat iemand anders hem in het begin niet kon waarderen en naar 25 jaar wel, zegt meer over de persoon dan de film.

Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 10:53.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 18:06
lana
lana is offline
Onderschat; Tim Roth , Gary Sinise, Matthew Modine, Tim Robbins,
Oud 03-01-2003, 19:03
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Big Daddy schreef:
onderschatte acteurs: Elijah Wood
Volgens mij staat hij nog maar aan het begin van zijn carriëre, dus je kan naar mijn mening niet zeggen dat hij onderschad is. Hij heeft nu in 1 top film (LotR allebij dus) gespeelt, dus het moet nog beginnen.
Oud 03-01-2003, 19:10
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
legatus schreef:
Een film is goed of niet. Omdat iemand anders hem in het begin niet kon waarderen en naar 25 jaar wel, zegt meer over de persoon dan de film.
Juist.

Neem Hitchcock's juweeltjes, toendertijd meesterwerken en nu nog steeds. Een film is idd goed of niet. Stomme uitspraak van Quentin.

Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 19:12.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 19:15
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
ieke schreef:
Volgens mij staat hij nog maar aan het begin van zijn carriëre, dus je kan naar mijn mening niet zeggen dat hij onderschad is. Hij heeft nu in 1 top film (LotR allebij dus) gespeelt, dus het moet nog beginnen.
Nouw... Hij staat toch niet echt aan 't begin hoor. Hij is op z'n 8e al begonnen met acteren! En hij heeft voor LotR ook al in goeie films gespeeld, alleen waren die niet zo commercieel...
The topic is: Elijah Wood
Oud 03-01-2003, 20:52
legatus
legatus is offline
Citaat:
Volgens mij staat hij nog maar aan het begin van zijn carriëre, dus je kan naar mijn mening niet zeggen dat hij onderschad is.
Citaat:
alleen waren die niet zo commercieel...
Kom op zeg.

DEEP IMPACT? THE GOOD SON? THE FACULTY? THE ICE STORM? NORTH? FOREVER YOUNG?
Oud 03-01-2003, 23:48
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Arwyn schreef:
Nouw... Hij staat toch niet echt aan 't begin hoor. Hij is op z'n 8e al begonnen met acteren! En hij heeft voor LotR ook al in goeie films gespeeld, alleen waren die niet zo commercieel...
Onze Elijah Wood-Diehard... Tuurlijk heeft hij al films gemaakt, maar nu hij is "doorgebroken" staat hij aan het begin van zijn carriere....
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 01:06
Joostje
Joostje is offline
Heavenly Creatures (Peter Jackson)
Oud 04-01-2003, 02:43
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Diesel schreef:
Juist.

Neem Hitchcock's juweeltjes, toendertijd meesterwerken en nu nog steeds. Een film is idd goed of niet. Stomme uitspraak van Quentin.
Wat hij wilde zeggen dat als nu een film goed gevonden word dat weinig zegt. 't Kan gehypt zijn. Maar vinden mensen 'm over 30 jaar nogsteeds goed, dan is de film echt goed.

Ik verwoorde 't misschien fout. Maar wat hij zei was zeker niet dom.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 06:57
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Tuurlijk heeft hij al films gemaakt, maar nu hij is "doorgebroken" staat hij aan het begin van zijn carriere....
Dat bedoelde ik.
Oud 04-01-2003, 16:49
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Wat hij wilde zeggen dat als nu een film goed gevonden word dat weinig zegt. 't Kan gehypt zijn. Maar vinden mensen 'm over 30 jaar nogsteeds goed, dan is de film echt goed.

Degenen die een film hypen of juist niet zijn de media. Een film is gewoon goed of niet. Een echte filmkenner heeft er geen 30 jaar voor nodig om een film beter/echt goed te vinden.

OF

Hij moet het over een nieuwe generatie mensen hebben die er over 30 jaar zijn. Wie weet
Oud 04-01-2003, 21:42
Casado
Casado is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Onderschatte acteurs:Joaquin Phoenix, Tim Curry, Willem Dafoe, Vincent D'Onofrio, Peter Greene, Ed Harris, David Morse, Gary Sinise, Tom Sizemore, Hugo Weaving, Forest Whitaker, Joe Pesci

Overschatte acteurs:Russel Crowe, Robin Williams, Nicolas Cage, Anthony Hopkins, Ray Liotta

ed harris vind ik niet onderschat net zoals joe pesci, die is harstikke goed in bijrollen(casino,goodfellas,raging bull), maar als hoofdpersonage is hij gewoon minder, hij is echt fantastiche als de drukke, grappige agresieveling en daar krijgt hij genoeg lof voor

overschat: hoe kom jij erbij dat ray liotta overschat is we hebben zolang nix meer van hem gehoord of gezien, in goodfellas was hij gewoon goed. maar hij is echt niet overschat hij is ook niet een supergoede actuer, maar daar is iedereen het mee eens.
En met nicolas cage ben ik het eens die is overschat gelukkig wordt dat nu ook wel minder.

overschatte films: American beauty een zeer goede film, als je kijkt naar aantal oscars is dat best wel veel, maar dat jaar was er gewoon niet veel beter,

onderschatte films:memento is briljant maar daar is iedereen het mee eens net als fight club. Arlignton road vind ik zelf niet zo goed.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 22:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
Qimm schreef:
insomnia heb ik (nog) niet gezien, Hook vonnik um idd niet zo heel leuk, maar Jack vond ik wel mooi!

maar WAAROM vind jij hem slecht? Je kan het wel gewoon zeggen... maar heb je ook nog een reden?
Jack vond ik echt het toppunt!!!
Tja, hoe leg je uit waaróm.
Ik vind hem in ieder geval niet geloofwaardig. In bijv. Jack vond ik hem veel te kinderachtig spelen (in de zin van: té kinderachtig voor een kind van 10/11).

In de rest van de films die ik gezien heb met hem d'r in werd vond ik heb gewoon nep...
En ik word misselijk van zijn lach (ja, dát is het hem ).
Ja sorry, ik kan het niet echt uitleggen, maar soms heb je gewoon een acteur die je niet geloofwaardig vindt en waar je zo ongeveer kotsneigingen van krijgt...
Zie hier de mijne.

sorry, kheb het geprobeerd uit te leggen, maar ben d'r niet zo best in
Oud 04-01-2003, 23:09
Verwijderd
bovengeschatte acteurs: Mel Gibson, Jim Carrey, Nicolas Cage
" actrices: Liv Tyler (zij had nooit in LotR mogen spelen), Demi Moore (gelukkig zien we haar ook niet meer zo vaak)

ondergeschatte acteurs: Laurence Fishburne
" actrices: Kan ze op dit moment niet verzinnen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 19:18
Arwyn
Arwyn is offline
[very off-topic modus]

Citaat:
Daangerous schreef:
Onze Elijah Wood-Diehard...
Mwah... Valt mee hoor! Viggo Mortensen vindt ik bijvoorbeeld veel interessanter.....
En let maar niet op die avatar! Ik ha nix anders meer, but a new one is coming!!!

[/very off-topic modus]
Oud 07-01-2003, 12:45
legatus
legatus is offline
Citaat:
Heavenly Creatures
Toch de beste film van Jackson tot nu toe. Kun je nagaan als je die niet zo sterk vond wat je van de rest vind.
Oud 07-01-2003, 13:46
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Redman schreef:
bovengeschatte acteurs: Mel Gibson, Jim Carrey, Nicolas Cage
" actrices: Liv Tyler (zij had nooit in LotR mogen
Wat vind jij zo slecht aan Mel Gibson, Nicolas Cage en Liv tyler?? ik vind het persoonlijk hele goeie acteurs!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 13:49
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
ieke schreef:
okeej hij heeft nog maar in 1 echte top film gespeeld, maar hij staat zeker niet aan het begin van zijn carriere, toen ie weet-ik-veel hoe jong was ook in films gespeeld (oa North, en dat vind ik toch zeker ook geen slechte films)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 13:52
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Onze Elijah Wood-Diehard... Tuurlijk heeft hij al films gemaakt, maar nu hij is "doorgebroken" staat hij aan het begin van zijn carriere....
okeej hij is nu ECHT door gebroken, maar hij was al eerder wel doorgebroken (okeej dit klinkt dus heel stom)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 15:06
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
Wat vind jij zo slecht aan Mel Gibson, Nicolas Cage en Liv tyler?? ik vind het persoonlijk hele goeie acteurs!
Mel Gibson is gewoon een goed, maar vooral leuk acteur, niks mis mee. Nicolas Cage speelt altijd dezelfde rollen, en die heb ik nu onderhand wel gezien, en Liz Tyler kan gewoon niet acteren (Armageddon)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 15:07
legatus
legatus is offline
Citaat:
okeej hij is nu ECHT door gebroken, maar hij was al eerder wel doorgebroken (okeej dit klinkt dus heel stom)
Het klinkt niet alleen stom, het is ook onzin. Alsof DiCaprio pas doorbrak met TITANIC. Wood is al láng doorgebroken. LOTR word goed bezocht en is daarmee een succesvolle film. Goed voor alle betrokkenen.
Oud 07-01-2003, 15:12
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Mel Gibson is gewoon een goed, maar vooral leuk acteur, niks mis mee. Nicolas Cage speelt altijd dezelfde rollen, en die heb ik nu onderhand wel gezien, en Liz Tyler kan gewoon niet acteren (Armageddon)
sja okeej dezelfde rollen...hij is gewoon iemand die geschikt is voor dat soort rollen

en Liv tyler...sja ieder zn mening
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten