Advertentie | |
|
![]() |
|
Onderschatte acteurs:Joaquin Phoenix, Tim Curry, Willem Dafoe, Vincent D'Onofrio, Peter Greene, Ed Harris, David Morse, Gary Sinise, Tom Sizemore, Hugo Weaving, Forest Whitaker, Joe Pesci
Overschatte acteurs:Russel Crowe, Robin Williams, Nicolas Cage, Anthony Hopkins, Ray Liotta Overschatte films: American Beauty (goed maar niet ZWAAR goed) Onderschatte films: Memento, Arlington Road, Fight Club (gek genoeg doen deze films het wel goed in de videotheek...) |
![]() |
||||
Citaat:
Beklemmend (á la Eyes Wide Shut), dramatisch, emotioneel, realistisch en apart. Wat wil je nog meer? Citaat:
De wereldpers beschrijft Memento als de beste thriller sinds jaren en Fight Club, Fincher's beste film na Se7en. Dus, hoezo ONDERSCHAT? Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Memento en Fight Club zijn absoluut niet onderschat. Dat het geen groot bioscoopsucces is, wil niet zeggen dat defilm geheel onderschat wordt...Beide films staan genoteerd als topfilms. En waarop baseer je de onder- en overschatting van acteurs? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar WAAROM vind jij hem slecht? Je kan het wel gewoon zeggen... maar heb je ook nog een reden?
|
![]() |
Dazed and Confused van regisseur Richard Linklater heeft niet echt de credit gekregen die hij verdiende. De film is al zo'n 9 jaar oud, maar was pas nog op RTL4. Het is niet echt een geniaal script, maar de quotes en natuurlijk het tijdsbeeld van de seventies zijn wel top!!
Verder ook The Quick And The Dead, geniaal westernscript in een modern jasje. De film spot enigzins met het genre western, zonder er afbraak aan te doen. Ik geloof geregisseerd door Sam Reimi. Correct me if i'm wrong!!
||
Citaat:
ik vind al die Nederlandse soap-acteurs pas overschat!! iedereen vindt ze zo geweldig terwijl ze gewoon niks zijn mja onderschat vindt ik vooral elijah wood. Hij was eerst nog niet zo bekend maar tog. overschatte films vind ik de titanic. Hij was goed, maar ook weer niet zo geweldig dat hij 11 oscars nodig had.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
THE GOOD, THE BAD AND THE UGLY, FOR A FEW DOLLARS MORE en THE WILD BUNCH hebben geniale westernscripts.
Laatst gewijzigd op 01-01-2003 om 23:35. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vond Robin Williams dus echt wel goed in.. pff naam van de film kwijt, hij speelt een arts die patenten met een soort van verlammingsziekte gaat proberen te genezen (Robert DeNiro)... ow ja: Awakenings, dat is de naam! <-- hele strakke film.
en kwa regiseur/scriptschrijver, moet Quentin Tarantino wat meer belicht worden (allehoewel Reservoir Dogs & Pulp Fiction waren wel grote hit) misschien als dadelijk Kill Bil uitkomt dat, dat een klapper gaat worden??.. en ik vind dat Hugh Grant te veel in de spots word gezet, ik vin die vent zo tegenvallen.. maar ieder zijn mening hee (vergeet ik helemaal the Big Lebowski, heerlijke film!!) |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Slimme man is het. |
![]() |
|||
Citaat:
Of moet hij in Hollywood geaccepteerd worden en voor $120 miljoen dollar een film mogen maken wil je 'doorgebroken' zijn? Een doorgebroken regisseur is een die zijn film vertoond ziet worden op één of meerdere festivals. Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 12:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu kunnen film overhyped worden over 30 jaar is dat veel minder. En zullen de oude films met goeie verhalen veel meer gekeken worden dan oude films die 'goed' zouden moeten zijn. Als ik een boek wil schrijven heb ik ook liever dat die over 100 jaar nog gelezen word dan dat ie nu even 'in' is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Ik vind Tarantino trouwens ook erg overschat. Uiteraard wil je dat je film over een x aantal jaren nog steeds word gewaardeerd. Maar als mensen het nu een slechte film vinden en later een goede dan is er wat goed fout. Het klinkt ook pretentieus: alsof hij films maakt die onze tijd vér vooruit zijn en alleen gewaardeerd kunnen worden over 30 jaar. (ik had ook beter domme uitspraak kunnen zeggen. Dom is Tarantino absoluut niet) Citaat:
Voor FOLLOWING kreeg hij een VPRO Tiger Award en kon hij het originele MEMENTO maken. FOLLOWING werd vertoond op het Rotterdam Film Festival. Dát is doorbreken. Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 10:53. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Neem Hitchcock's juweeltjes, toendertijd meesterwerken en nu nog steeds. Een film is idd goed of niet. Stomme uitspraak van Quentin.
Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 19:12. |
![]() |
||
Citaat:
The topic is: Elijah Wood
|||
Citaat:
Citaat:
DEEP IMPACT? THE GOOD SON? THE FACULTY? THE ICE STORM? NORTH? FOREVER YOUNG?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik verwoorde 't misschien fout. Maar wat hij zei was zeker niet dom. |
![]() |
||
Citaat:
Degenen die een film hypen of juist niet zijn de media. Een film is gewoon goed of niet. Een echte filmkenner heeft er geen 30 jaar voor nodig om een film beter/echt goed te vinden. OF Hij moet het over een nieuwe generatie mensen hebben die er over 30 jaar zijn. Wie weet ![]()
||
Citaat:
overschat: hoe kom jij erbij dat ray liotta overschat is we hebben zolang nix meer van hem gehoord of gezien, in goodfellas was hij gewoon goed. maar hij is echt niet overschat hij is ook niet een supergoede actuer, maar daar is iedereen het mee eens. En met nicolas cage ben ik het eens die is overschat gelukkig wordt dat nu ook wel minder. overschatte films: American beauty een zeer goede film, als je kijkt naar aantal oscars is dat best wel veel, maar dat jaar was er gewoon niet veel beter, onderschatte films:memento is briljant maar daar is iedereen het mee eens net als fight club. Arlignton road vind ik zelf niet zo goed. |
![]() |
||
Citaat:
Tja, hoe leg je uit waaróm. Ik vind hem in ieder geval niet geloofwaardig. In bijv. Jack vond ik hem veel te kinderachtig spelen (in de zin van: té kinderachtig voor een kind van 10/11). In de rest van de films die ik gezien heb met hem d'r in werd vond ik heb gewoon nep... En ik word misselijk van zijn lach (ja, dát is het hem ![]() Ja sorry, ik kan het niet echt uitleggen, maar soms heb je gewoon een acteur die je niet geloofwaardig vindt en waar je zo ongeveer kotsneigingen van krijgt... Zie hier de mijne. sorry, kheb het geprobeerd uit te leggen, maar ben d'r niet zo best in
||
[very off-topic modus]
Citaat:
En let maar niet op die avatar! Ik ha nix anders meer, but a new one is coming!!! [/very off-topic modus]
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat: